maar meestal mag je daar ook onbeperkt eten halen zoveel je wilt. dat is toch harstike relaxt?quote:Op woensdag 21 december 2016 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
De wok is natuurlijk sowieso al een klachtwaardig concept lekker in de rij gaan staan voor je eten en dat is dan gezellig ofzo enige voordeel is dat dat tafel nooit helemaal compleet is omdat iedereen om de beurten eten gaat halen.
Maar ik wil mijn topic specificeren op een klacht over volwassenen mensen die bij een wok patat en frikandellen gaan zitten eten. Tenzij je het zwakbegaafde neefje van het gezelschap bent is dat not done. En toen gebeurd het heel veel volwassenen mensen die met tegenzin mee zijn genomen door moeder vrouw of vriendin die een bij een wok frikandellen en friet gaan eten ga dan gewoon naar de snackbar veel goedkoper en waarschijnlijk nog lekkerder ook plus je zet de rest van het gezelschap niet voor lul.
quote:Op woensdag 21 december 2016 17:03 schreef CrashO het volgende:
Een echte baas gooit een bord vol met friet patat en frikandellen en gaat die lopen eten in de wachtrij voor de wok terwijl een Chinees zijn goedkope afgekeurde ossenhaas aan snot bakt
quote:Op woensdag 21 december 2016 18:07 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
vieze tenten vol tokkies. Ben er wel eens geweest met een schoonfamilie. Mijn hemel. Vechtpartijen in de wachtrij voor gewokte biefstukken.
quote:Op woensdag 21 december 2016 18:34 schreef Aethereal het volgende:
Een vreetschuur is dan ook bij uitstek een proletenmagneet. Dat mensen hier friet en frikandellen eten lijkt me dan niet meer dan in de lijn der verwachtingen liggen.
en niet eet....quote:Op woensdag 21 december 2016 17:03 schreef CrashO het volgende:
Een echte baas gooit een bord vol met friet patat en frikandellen en gaat die lopen eten in de wachtrij voor de wok terwijl een Chinees zijn goedkope afgekeurde ossenhaas aan snot bakt
Misschien een bordje bij zetten alleen voor Kinderen en verstandelijk beperkten.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:34 schreef Aethereal het volgende:
Een vreetschuur is dan ook bij uitstek een proletenmagneet. Dat mensen hier friet en frikandellen eten lijkt me dan niet meer dan in de lijn der verwachtingen liggen.
Amateur, een echte baas schept zijn bord vol garnalen. Klein beetje groente en dan Wokken met chefsaus.quote:
Niet voor lul willen staan bij de all you can vreet wokschuur.quote:Op woensdag 21 december 2016 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
plus je zet de rest van het gezelschap niet voor lul.
Is voor huisvrouwen die de kinderen meenemen en zodat gehandicapten mee kunnen doen.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:21 schreef karr-1 het volgende:
Ik snap überhaupt nooit waarom dat soort dingen te koop zijn bij tenten als dat. Als ik naar de Chinees ga dan verwacht ik chinees en geen patat met frikandellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |