Tenzij je station gelokaliseerd is in een gehucht.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:01 schreef LurkJeRot het volgende:
Tijd zat om even iets te eten scoren dus.
Niet op dit kut station. Of je moet een doner lusten of patat van de Smullers.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:01 schreef LurkJeRot het volgende:
Tijd zat om even iets te eten scoren dus.
Lig jij nog niet op de IC?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:02 schreef _--_ het volgende:
[..]
Tenzij je station gelokaliseerd is in een gehucht.
Als je eisen gaat stellen heb je niet echt honger.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:02 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Niet op dit kut station. Of je moet een doner lusten of patat van de Smullers.
Nee, faalklacht want wie een beetje nadenkt heeft altijd iets te smikkelen in zijn tas of bij zich in zijn jas zoals ik altijd doe. Dat heet zelfredzaam zijn, iets wat ik ooit een keer leerde en altijd bij mij bleef.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:59 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Terwijl je honger hebt en moe bent en half uur moet wachten op de trein.
Kut ns.
niet iedereen heeft de hongerwinter meegemaakt hèquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:37 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee, faalklacht want wie een beetje nadenkt heeft altijd iets te smikkelen in zijn tas of bij zich in zijn jas zoals ik altijd doe. Dat heet zelfredzaam zijn, iets wat ik ooit een keer leerde en altijd bij mij bleef.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:37 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee, faalklacht want wie een beetje nadenkt heeft altijd iets te smikkelen in zijn tas of bij zich in zijn jas zoals ik altijd doe. Dat heet zelfredzaam zijn, iets wat ik ooit een keer leerde en altijd bij mij bleef.
Een pakje thuisgesmeerde boterhammen in de tas is inderdaad handig. Bij mij is dat standaard tijdens een dagje treinen. Dan maak je jezelf niet volledig afhankelijk van wel/niet aanwezige horeca. Of horeca waar het eten slecht is. Of horeca waar het zo druk is dat je er niet meer kunt zitten (lees: bijna overal in hartje Amsterdam).quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:37 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja lekker, van die stinkende boterhammen met opgedroogde pindakaaskorsten die er al half in zijn getrokken, dat soort figuren wil je echt niet tegenover je in de trein.quote:Op zondag 1 april 2018 08:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een pakje thuisgesmeerde boterhammen in de tas is inderdaad handig. Bij mij is dat standaard tijdens een dagje treinen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |