Dit heb ik met mijn iPhone 7 en mijn iPad 2017 ook. No probs. (denk ik )quote:Op zondag 22 april 2018 08:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hebben meer mensen er last van dat hun iPhone X de brightness omlaag gooit wanneer het toestel ook maar een beetje warm wordt?
Ik heb automatic brightness uit staan, en ook met gedimd scherm staat de slider op 100%
Het gebeurt vooral tijdens het opladen of het spelen van een spel en na een paar minuten gaat de brightness weer omhoog. Het is enorm irritant om constant van helder naar gedimd scherm te gaan.
Van wat ik kan vinden, is dit weer zo’n typische functie van Apple “ter bescherming”, van je toestel. Uiteraard zonder mededeling en zonder optie dit uit te zetten. Want Apple.
Beginnen die kwartalen niet heel raar?quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Terwijl veel “experts” in de media de afgelopen maanden hebben lopen roepen dat de X geen succes is, zeggen de cijfers wat anders. 35% van de winst in de smartphone markt wordt Met de X gemaakt..
https://www.counterpointr(...)try-profits-q4-2017/
Verder gaat het slecht met Apple, “slechts” 86% van de winst die in de smartphone markt gemaakt wordt wordt door Apple gemaakt. En dan rekenen we de verliezen geeneens mee, anders zou het nog hoger liggen.
En dat is Q4 2017, terwijl de X op 3 Nov op de markt kwam.
Tja, de negatieve artikelen daarover zijn net als die over de nieuwjaars conferences van `Seth Gaaikema in mijn jeugd, dit jaar zijn de grappen écht goed...quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Beginnen die kwartalen niet heel raar?
Desalniettemin gaat het al 8 jaar "slecht" met apple volgens experts
Wacht!! Brengt Apple in September alweer een nieuw toestel uit? Jezus Christus, wanneer stoppen ze nou eens een keer met die ongein?quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Hetzelfde als steeds in september piepen dat Apple "alweer" een telefoon uitbrengt, terwijl samsung elk jaar minstens drie modellen de markt op spuugt in verschillende lijnen.
Mij om het even, maar #doublestandards.
Jep, en die worden in de media neergezet als iPhone Concurrentie.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Hetzelfde als steeds in september piepen dat Apple "alweer" een telefoon uitbrengt, terwijl samsung elk jaar minstens drie modellen de markt op spuugt in verschillende lijnen.
Mij om het even, maar #doublestandards.
Ik gebruik zelf Urban Armor Gear.quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:17 schreef bjanaan het volgende:
Iemand nog een aanrader wat case voor de 8+ betreft?
Word die er heel veel zwaarder van? die rode variant van UAG past mooi om de 8+ die ook rood is !quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:40 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf Urban Armor Gear.
Erg stevige cade maar maakt wel een beetje een baksteen van je iPhone.
De Rhinoshield MOD case is stevig, veelzijdig en ziet er naar mijn mening goed uit. Zeker als je hem als bumper gebruikt, komt de rode achterkant mooi tot zijn recht.quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:17 schreef bjanaan het volgende:
Iemand nog een aanrader wat case voor de 8+ betreft?
Thanksquote:Op dinsdag 24 april 2018 20:15 schreef Kloonhommel het volgende:
IOS 11.3.1 is te downloaden
Releasenotes: verbetert de beveiliging van je iPhone of iPad en biedt een oplossing voor een probleem waarbij het aanraakscherm bij sommige iPhone 8-apparaten niet reageerde, omdat het door een niet-origineel beeldscherm was vervangen.
Echt ja. Ik heb zeker 15-20 games die nog steeds niet geoptimaliseerd zijn. En dat zijn allemaal premium betaalde games.quote:Op woensdag 25 april 2018 00:25 schreef Gary_Oak het volgende:
First world problems: apps die na ruim een half jaar nog steeds niet aangepast zijn aan het formaat van de X.
Het is ook echt wel kut. Ik maak de iOS apps bij een middelgroot bedrijf en zie daar het management maar te overtuigen dat er echt tijd voor nodig is om dat te doen. 'Gelukkig' kwam er slechte reviews binnen hierover en mocht ik er tijd aan besteden.quote:Op woensdag 25 april 2018 00:25 schreef Gary_Oak het volgende:
First world problems: apps die na ruim een half jaar nog steeds niet aangepast zijn aan het formaat van de X.
Ik ben nieuw in het ecosysteem en ben me de afgelopen dagen aan het oriënteren op apps die ik nodig heb. Apps waarvan ik zie dat ze nog niet die simpele update hebben, weiger ik te gebruiken. Het toont alleen maar aan dat de ontwikkelaar niet toegewijd is en dat geeft me niet veel vertrouwen in de toekomst wat betreft ondersteuning. De app van de ov-chipkaart heeft bijvoorbeeld ook al twee jaar geen update gehad.quote:Op woensdag 25 april 2018 08:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Echt ja. Ik heb zeker 15-20 games die nog steeds niet geoptimaliseerd zijn. En dat zijn allemaal premium betaalde games.
Ik heb laatst zelfs een spel gekocht dat vorige maand is uitgekomen en niet geoptimaliseerd was. Toch maar een refund aangevraagd.
Is het technisch gezien dan echt zo'n grote moeite dat je management zo laks is om de knoop door te hakken? Die zwarte balken zien er echt niet uit naar mijn mening. Gelukkig game ik niet op mijn telefoon, dus dat laatste scheelt.quote:Op woensdag 25 april 2018 08:12 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Het is ook echt wel kut. Ik maak de iOS apps bij een middelgroot bedrijf en zie daar het management maar te overtuigen dat er echt tijd voor nodig is om dat te doen. 'Gelukkig' kwam er slechte reviews binnen hierover en mocht ik er tijd aan besteden.
In mijn eigen tijd maar wat extra analytics ingebouwd waarmee ik kon aantonen dat op dit moment X gebruiker het grootste aandeel hebben bij onze iOS apps. Iets wat ik trouwens zelf ook niet verwacht had en het licht natuurlijk ook een beetje aan onze doelgroep, maar het gaf ook een pressiemiddel om een iPhone X als testdevice aan te laten schaffen bij de directie
Overigens is het natuurlijk wel kwalijk dat je er als gamebedrijf niet mee bezig bent. Dan zou daar je focus wel op moet liggen.
Tja, in theorie niet, maar zo werkt het niet altijd in softwareontwikkeling Het is wel wat werk en dan moet ook nog eens de volledige app van A tot Z worden doorgetest, omdat je eigenlijk op elke view van de app iets hebt aangepast wat fout kan gaan. En als de app wat ouder is, dan is er een (grote) kans dat er geen rekening gehouden is met een verandering in de beeldverhouding. Dan moet je dus ook nog allerlei hardcoded oplossingen herschrijven.quote:Op woensdag 25 april 2018 08:24 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Is het technisch gezien dan echt zo'n grote moeite dat je management zo laks is om de knoop door te hakken? Die zwarte balken zien er echt niet uit naar mijn mening. Gelukkig game ik niet op mijn telefoon, dus dat laatste scheelt.
Je maakt één grote denkfout hierquote:Op woensdag 25 april 2018 08:24 schreef Gary_Oak het volgende:
Is het technisch gezien dan echt zo'n grote moeite dat je management zo laks is om de knoop door te hakken? Die zwarte balken zien er echt niet uit naar mijn mening. Gelukkig game ik niet op mijn telefoon, dus dat laatste scheelt.
quote:Op woensdag 25 april 2018 08:33 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Tja, in theorie niet, maar zo werkt het niet altijd in softwareontwikkeling Het is wel wat werk en dan moet ook nog eens de volledige app van A tot Z worden doorgetest, omdat je eigenlijk op elke view van de app iets hebt aangepast wat fout kan gaan. En als de app wat ouder is, dan is er een (grote) kans dat er geen rekening gehouden is met een verandering in de beeldverhouding. Dan moet je dus ook nog allerlei hardcoded oplossingen herschrijven.
Daarbij leveren wij een utility-app waarbij functionaliteit belangrijker is dan het uiterlijk en was in het begin de groep X gebruikers natuurlijk niet zo groot. Maar iOS gebruikers zijn nou eenmaal kritisch en gelukkig zijn ze wel gevoelig voor slechte reviews. De app is wel een visitekaartje voor het bedrijf en het product dat we verkopen.
Ja, gozerts, softwareontwikkeling, economie en recht: dat zijn de grootste dingen buiten mijn domein. Maar ok, het is dus niet zo simpel. Vind het als eindgebruiker nog steeds irritant en het schept niet veel vertrouwen in de ontwikkelaars. Snap dat het onterecht kan zijn, maar ja, de beleving is anders.quote:Op woensdag 25 april 2018 08:57 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Je maakt één grote denkfout hier
Management en technisch in dezelfde zin gebruiken en verwachten dat techniek gebruikt wordt bij het doorhakken van knopen. Enige waar het management over nadenkt is "wat kost het ons" versus "wat levert het (zichtbaar) op". Techniek boeit ze niet, dat mogen wij van de werkvloer oplossen...
Lokquote, jij bent wel een doorgewinterde gebruiker volgens mij.quote:
Ik zou gewoon starten met de belangrijkste apps van de grotere ontwikkelaars.quote:Op donderdag 26 april 2018 00:20 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[..]
Ja, gozerts, softwareontwikkeling, economie en recht: dat zijn de grootste dingen buiten mijn domein. Maar ok, het is dus niet zo simpel. Vind het als eindgebruiker nog steeds irritant en het schept niet veel vertrouwen in de ontwikkelaars. Snap dat het onterecht kan zijn, maar ja, de beleving is anders.
Maar aangezien ik nieuw ben op iOS: welke apps raden jullie me aan/gebruiken jullie zelf? Wat betreft ecosysteem: ik ben een pc-gebruiker en voel me doorgaans wel erg thuis bij Windows (kom van Windows 10 Mobile). Dus volledig investeren in apps die uitsluitend werken in het ecosysteem van Apple heeft niet echt mijn voorkeur (tenzij het toch apps zijn die je niet op je pc/in je browser hoeft te gebruiken, zoals een valuta-omrekener).
[..]
Lokquote, jij bent wel een doorgewinterde gebruiker volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |