abonnement Unibet Coolblue
pi_178710464
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 08:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hebben meer mensen er last van dat hun iPhone X de brightness omlaag gooit wanneer het toestel ook maar een beetje warm wordt?

Ik heb automatic brightness uit staan, en ook met gedimd scherm staat de slider op 100%

Het gebeurt vooral tijdens het opladen of het spelen van een spel en na een paar minuten gaat de brightness weer omhoog. Het is enorm irritant om constant van helder naar gedimd scherm te gaan.

Van wat ik kan vinden, is dit weer zo’n typische functie van Apple “ter bescherming”, van je toestel. Uiteraard zonder mededeling en zonder optie dit uit te zetten. Want Apple.
Dit heb ik met mijn iPhone 7 en mijn iPad 2017 ook. No probs. (denk ik :'))
  dinsdag 24 april 2018 @ 11:35:10 #127
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178710629
Terwijl veel “experts” in de media de afgelopen maanden hebben lopen roepen dat de X geen succes is, zeggen de cijfers wat anders. 35% van de winst in de smartphone markt wordt Met de X gemaakt..
https://www.counterpointr(...)try-profits-q4-2017/
Verder gaat het slecht met Apple, “slechts” 86% van de winst die in de smartphone markt gemaakt wordt wordt door Apple gemaakt. En dan rekenen we de verliezen geeneens mee, anders zou het nog hoger liggen.
En dat is Q4 2017, terwijl de X op 3 Nov op de markt kwam.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 24 april 2018 @ 11:41:04 #128
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_178710720
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Terwijl veel “experts” in de media de afgelopen maanden hebben lopen roepen dat de X geen succes is, zeggen de cijfers wat anders. 35% van de winst in de smartphone markt wordt Met de X gemaakt..
https://www.counterpointr(...)try-profits-q4-2017/
Verder gaat het slecht met Apple, “slechts” 86% van de winst die in de smartphone markt gemaakt wordt wordt door Apple gemaakt. En dan rekenen we de verliezen geeneens mee, anders zou het nog hoger liggen.
En dat is Q4 2017, terwijl de X op 3 Nov op de markt kwam.
Beginnen die kwartalen niet heel raar?

Desalniettemin gaat het al 8 jaar "slecht" met apple volgens experts :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 24 april 2018 @ 11:44:13 #129
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178710762
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Beginnen die kwartalen niet heel raar?

Desalniettemin gaat het al 8 jaar "slecht" met apple volgens experts :')
Tja, de negatieve artikelen daarover zijn net als die over de nieuwjaars conferences van `Seth Gaaikema in mijn jeugd, dit jaar zijn de grappen écht goed...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 24 april 2018 @ 12:09:39 #130
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_178711153
Hetzelfde als steeds in september piepen dat Apple "alweer" een telefoon uitbrengt, terwijl samsung elk jaar minstens drie modellen de markt op spuugt in verschillende lijnen.

Mij om het even, maar #doublestandards.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_178711245
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Hetzelfde als steeds in september piepen dat Apple "alweer" een telefoon uitbrengt, terwijl samsung elk jaar minstens drie modellen de markt op spuugt in verschillende lijnen.

Mij om het even, maar #doublestandards.
Wacht!! Brengt Apple in September alweer een nieuw toestel uit? Jezus Christus, wanneer stoppen ze nou eens een keer met die ongein?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  dinsdag 24 april 2018 @ 12:30:17 #132
429367 DKUp
ON TOUR
pi_178711498
Ik moet soms wel lachen om de reacties van mensen die net voor de aankondiging een iPhone kopen en dan beginnen te miepen :+
SOONY
  dinsdag 24 april 2018 @ 13:47:36 #133
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178712566
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Hetzelfde als steeds in september piepen dat Apple "alweer" een telefoon uitbrengt, terwijl samsung elk jaar minstens drie modellen de markt op spuugt in verschillende lijnen.

Mij om het even, maar #doublestandards.
Jep, en die worden in de media neergezet als iPhone Concurrentie.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178716055
Iemand nog een aanrader wat case voor de 8+ betreft?
pi_178716518
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:17 schreef bjanaan het volgende:
Iemand nog een aanrader wat case voor de 8+ betreft?
Ik gebruik zelf Urban Armor Gear.
Erg stevige cade maar maakt wel een beetje een baksteen van je iPhone.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_178716857
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:40 schreef CoExist het volgende:

[..]

Ik gebruik zelf Urban Armor Gear.
Erg stevige cade maar maakt wel een beetje een baksteen van je iPhone.
Word die er heel veel zwaarder van? die rode variant van UAG past mooi om de 8+ die ook rood is ;)!
  dinsdag 24 april 2018 @ 18:11:53 #137
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_178717474
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:17 schreef bjanaan het volgende:
Iemand nog een aanrader wat case voor de 8+ betreft?
De Rhinoshield MOD case is stevig, veelzijdig en ziet er naar mijn mening goed uit. Zeker als je hem als bumper gebruikt, komt de rode achterkant mooi tot zijn recht.
pi_178719810
IOS 11.3.1 is te downloaden

Releasenotes: verbetert de beveiliging van je iPhone of iPad en biedt een oplossing voor een probleem waarbij het aanraakscherm bij sommige iPhone 8-apparaten niet reageerde, omdat het door een niet-origineel beeldscherm was vervangen.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  dinsdag 24 april 2018 @ 21:53:34 #139
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178722452
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:15 schreef Kloonhommel het volgende:
IOS 11.3.1 is te downloaden

Releasenotes: verbetert de beveiliging van je iPhone of iPad en biedt een oplossing voor een probleem waarbij het aanraakscherm bij sommige iPhone 8-apparaten niet reageerde, omdat het door een niet-origineel beeldscherm was vervangen.
Thanks
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178724778
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  woensdag 25 april 2018 @ 00:25:05 #141
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178725660
First world problems: apps die na ruim een half jaar nog steeds niet aangepast zijn aan het formaat van de X. :')
  woensdag 25 april 2018 @ 08:00:42 #142
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_178727970
quote:
9s.gif Op woensdag 25 april 2018 00:25 schreef Gary_Oak het volgende:
First world problems: apps die na ruim een half jaar nog steeds niet aangepast zijn aan het formaat van de X. :')
Echt ja. Ik heb zeker 15-20 games die nog steeds niet geoptimaliseerd zijn. En dat zijn allemaal premium betaalde games.

Ik heb laatst zelfs een spel gekocht dat vorige maand is uitgekomen en niet geoptimaliseerd was. Toch maar een refund aangevraagd.
  woensdag 25 april 2018 @ 08:12:27 #143
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_178728025
quote:
9s.gif Op woensdag 25 april 2018 00:25 schreef Gary_Oak het volgende:
First world problems: apps die na ruim een half jaar nog steeds niet aangepast zijn aan het formaat van de X. :')
Het is ook echt wel kut. Ik maak de iOS apps bij een middelgroot bedrijf en zie daar het management maar te overtuigen dat er echt tijd voor nodig is om dat te doen. 'Gelukkig' kwam er slechte reviews binnen hierover en mocht ik er tijd aan besteden.

In mijn eigen tijd maar wat extra analytics ingebouwd waarmee ik kon aantonen dat op dit moment X gebruiker het grootste aandeel hebben bij onze iOS apps. Iets wat ik trouwens zelf ook niet verwacht had en het licht natuurlijk ook een beetje aan onze doelgroep, maar het gaf ook een pressiemiddel om een iPhone X als testdevice aan te laten schaffen bij de directie :P

Overigens is het natuurlijk wel kwalijk dat je er als gamebedrijf niet mee bezig bent. Dan zou daar je focus wel op moet liggen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nikooos op 25-04-2018 08:22:04 ]
  woensdag 25 april 2018 @ 08:24:45 #144
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178728084
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 08:00 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Echt ja. Ik heb zeker 15-20 games die nog steeds niet geoptimaliseerd zijn. En dat zijn allemaal premium betaalde games.

Ik heb laatst zelfs een spel gekocht dat vorige maand is uitgekomen en niet geoptimaliseerd was. Toch maar een refund aangevraagd.
Ik ben nieuw in het ecosysteem en ben me de afgelopen dagen aan het oriënteren op apps die ik nodig heb. Apps waarvan ik zie dat ze nog niet die simpele update hebben, weiger ik te gebruiken. Het toont alleen maar aan dat de ontwikkelaar niet toegewijd is en dat geeft me niet veel vertrouwen in de toekomst wat betreft ondersteuning. De app van de ov-chipkaart heeft bijvoorbeeld ook al twee jaar geen update gehad. :')

quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2018 08:12 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Het is ook echt wel kut. Ik maak de iOS apps bij een middelgroot bedrijf en zie daar het management maar te overtuigen dat er echt tijd voor nodig is om dat te doen. 'Gelukkig' kwam er slechte reviews binnen hierover en mocht ik er tijd aan besteden.

In mijn eigen tijd maar wat extra analytics ingebouwd waarmee ik kon aantonen dat op dit moment X gebruiker het grootste aandeel hebben bij onze iOS apps. Iets wat ik trouwens zelf ook niet verwacht had en het licht natuurlijk ook een beetje aan onze doelgroep, maar het gaf ook een pressiemiddel om een iPhone X als testdevice aan te laten schaffen bij de directie :P

Overigens is het natuurlijk wel kwalijk dat je er als gamebedrijf niet mee bezig bent. Dan zou daar je focus wel op moet liggen.
Is het technisch gezien dan echt zo'n grote moeite dat je management zo laks is om de knoop door te hakken? :P Die zwarte balken zien er echt niet uit naar mijn mening. ;( Gelukkig game ik niet op mijn telefoon, dus dat laatste scheelt.
  woensdag 25 april 2018 @ 08:33:32 #145
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_178728130
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2018 08:24 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Is het technisch gezien dan echt zo'n grote moeite dat je management zo laks is om de knoop door te hakken? :P Die zwarte balken zien er echt niet uit naar mijn mening. ;( Gelukkig game ik niet op mijn telefoon, dus dat laatste scheelt.
Tja, in theorie niet, maar zo werkt het niet altijd in softwareontwikkeling :') Het is wel wat werk en dan moet ook nog eens de volledige app van A tot Z worden doorgetest, omdat je eigenlijk op elke view van de app iets hebt aangepast wat fout kan gaan. En als de app wat ouder is, dan is er een (grote) kans dat er geen rekening gehouden is met een verandering in de beeldverhouding. Dan moet je dus ook nog allerlei hardcoded oplossingen herschrijven.

Daarbij leveren wij een utility-app waarbij functionaliteit belangrijker is dan het uiterlijk en was in het begin de groep X gebruikers natuurlijk niet zo groot. Maar iOS gebruikers zijn nou eenmaal kritisch en gelukkig zijn ze wel gevoelig voor slechte reviews. De app is wel een visitekaartje voor het bedrijf en het product dat we verkopen.
pi_178728315
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2018 08:24 schreef Gary_Oak het volgende:
Is het technisch gezien dan echt zo'n grote moeite dat je management zo laks is om de knoop door te hakken? :P Die zwarte balken zien er echt niet uit naar mijn mening. ;( Gelukkig game ik niet op mijn telefoon, dus dat laatste scheelt.
Je maakt één grote denkfout hier ;)
Management en technisch in dezelfde zin gebruiken en verwachten dat techniek gebruikt wordt bij het doorhakken van knopen. Enige waar het management over nadenkt is "wat kost het ons" versus "wat levert het (zichtbaar) op". Techniek boeit ze niet, dat mogen wij van de werkvloer oplossen...
  woensdag 25 april 2018 @ 10:38:58 #147
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_178729806
Jullie piepen ook als een film breder is dan 16:9 en daarom zwarte balkjes op je breedbeeld geeft?

Vanuit ontwikkelaars zou het een kleine moeite moeten zijn om de optie in te bouwen zoals dat met de splitsing 4S en 5 ook ging, maar dan nog vind ik het paniekgehalte wel erg hoog.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 25 april 2018 @ 10:52:47 #148
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_178730096
Vandaag de Jabra Elite 65t binnen gekregen. Eerste indrukken zijn bijzonder positief, en precies wat ik wilde dat de AirPods waren. Ze hebben ook veel van dezelfde functionaliteit:

- Afspelen stopt automatisch als je een van de oortjes uit je oren haalt, en gaat weer verder wanneer je hem terug stopt (functie kan ook uitgezet worden)

- De oortjes schakelen zichzelf uit en verbreken de verbinding als je ze in de case stopt, en verbinden uit zichzelf wanneer je ze er weer uit haalt.

- De oortjes hebben active noice canceling en je kunt verschillende ‘profielen’ maken, waarbij je kunt kiezen of je juist wilt dat al je omgevingsgeluid wordt weg gefilterd, of dat dit doorgelaten wordt en je anderen om je heen nog kunt verstaan.

- Bluetooth 5.0 zorgt voor een stabiele verbinding met behoorlijk wat bereik.

- Geluid is indrukwekkend, en de belkwaliteit is (mede door dubbele microfoons) uitstekend.

- Geluid in video’s loopt synchroon met het beeld! Dit is een grote irritatie voor mij bij veel andere Bluetooth oordopjes, waaronder mijn eigen Jaybird Freedom.

De case is ongeveer even groot als de case van de AirPods, maar wel wat dikker. De geclaimde accuduur van de oortjes is vijf uur, met nog tien uur extra via de case. Voor AirPods is dit meer geloof ik.

Al met al erg positief op het eerste oog ^O^ Vanavond even kijken hoe goed ze blijven zitten tijdens het sporten, maar het lijkt erop dat ik eindelijk een volwaardig alternatief voor AirPods heb gevonden. Ik vind het gebruiksgemak van de AirPods erg fijn, maar omdat ze niet blijven zitten zijn ze voor mij geen optie.

Deze inears zitten bij mij veel beter:



[ Bericht 91% gewijzigd door Splackavellie02 op 25-04-2018 13:34:50 ]
  donderdag 26 april 2018 @ 00:20:04 #149
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178746314
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2018 08:33 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Tja, in theorie niet, maar zo werkt het niet altijd in softwareontwikkeling :') Het is wel wat werk en dan moet ook nog eens de volledige app van A tot Z worden doorgetest, omdat je eigenlijk op elke view van de app iets hebt aangepast wat fout kan gaan. En als de app wat ouder is, dan is er een (grote) kans dat er geen rekening gehouden is met een verandering in de beeldverhouding. Dan moet je dus ook nog allerlei hardcoded oplossingen herschrijven.

Daarbij leveren wij een utility-app waarbij functionaliteit belangrijker is dan het uiterlijk en was in het begin de groep X gebruikers natuurlijk niet zo groot. Maar iOS gebruikers zijn nou eenmaal kritisch en gelukkig zijn ze wel gevoelig voor slechte reviews. De app is wel een visitekaartje voor het bedrijf en het product dat we verkopen.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 08:57 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Je maakt één grote denkfout hier ;)
Management en technisch in dezelfde zin gebruiken en verwachten dat techniek gebruikt wordt bij het doorhakken van knopen. Enige waar het management over nadenkt is "wat kost het ons" versus "wat levert het (zichtbaar) op". Techniek boeit ze niet, dat mogen wij van de werkvloer oplossen...
Ja, gozerts, softwareontwikkeling, economie en recht: dat zijn de grootste dingen buiten mijn domein. :P Maar ok, het is dus niet zo simpel. Vind het als eindgebruiker nog steeds irritant en het schept niet veel vertrouwen in de ontwikkelaars. :+ Snap dat het onterecht kan zijn, maar ja, de beleving is anders. :P

Maar aangezien ik nieuw ben op iOS: welke apps raden jullie me aan/gebruiken jullie zelf? Wat betreft ecosysteem: ik ben een pc-gebruiker en voel me doorgaans wel erg thuis bij Windows (kom van Windows 10 Mobile). Dus volledig investeren in apps die uitsluitend werken in het ecosysteem van Apple heeft niet echt mijn voorkeur (tenzij het toch apps zijn die je niet op je pc/in je browser hoeft te gebruiken, zoals een valuta-omrekener).

quote:
Lokquote, jij bent wel een doorgewinterde gebruiker volgens mij. :P
  donderdag 26 april 2018 @ 11:18:07 #150
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_178750838
quote:
99s.gif Op donderdag 26 april 2018 00:20 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]


[..]

Ja, gozerts, softwareontwikkeling, economie en recht: dat zijn de grootste dingen buiten mijn domein. :P Maar ok, het is dus niet zo simpel. Vind het als eindgebruiker nog steeds irritant en het schept niet veel vertrouwen in de ontwikkelaars. :+ Snap dat het onterecht kan zijn, maar ja, de beleving is anders. :P

Maar aangezien ik nieuw ben op iOS: welke apps raden jullie me aan/gebruiken jullie zelf? Wat betreft ecosysteem: ik ben een pc-gebruiker en voel me doorgaans wel erg thuis bij Windows (kom van Windows 10 Mobile). Dus volledig investeren in apps die uitsluitend werken in het ecosysteem van Apple heeft niet echt mijn voorkeur (tenzij het toch apps zijn die je niet op je pc/in je browser hoeft te gebruiken, zoals een valuta-omrekener).

[..]

Lokquote, jij bent wel een doorgewinterde gebruiker volgens mij. :P
Ik zou gewoon starten met de belangrijkste apps van de grotere ontwikkelaars.

Van Apple:
- Pages
- Numbers
- Keynote
- iMovie
- Garage Band
- iBooks
- Files

Van Google:
- Gmail
- Chrome
- Google Drive
- Google Photos
- YouTube
- Google Maps
- Snapseed
- Google Docs apps

Van Microsoft:
- One Note
- One Drive
- Word/Excell/Powerpoint
- Office Lens

Van Adobe:
- Lightroom CC (ook meteen een van de beste camera apps!)
- Photoshop Fix
- Photoshop Express
- Photoshop Mix
- Adobe Sketch
- Adobe Draw
- Adobe Scan
- Adobe Capture
- Adobe Fill & Sign

Multimedia applicaties:
- Infuse Pro (met afstand de beste videospeler)
- Overcast (goede podcast app)
- VOX (lossless audio speler)
- VLC Media Player
- Audible (audioboeken)
- Browser Plus (voor het downloaden van bestanden en films)

Productiviteit:
- Coursera/EdX (gratis online cursussen volgen bij verschillende universiteiten)
- Duolingo (eenvoudig nieuwe talen leren)
- WolframAlpha
- Medscape
- Dropbox
- Documents by Readdle

Camera apps:
- Hipstamatic
- Halide
- Hydra
- Focos

En als je echt versteld wilt staan van wat je met je iPhone kunt, moet je Trnio eens proberen. Daarmee kun je van praktisch alles een 3D scan maken, die je vervolgens kunt exporteren en printen met een 3D printer.

[ Bericht 9% gewijzigd door Splackavellie02 op 26-04-2018 11:24:28 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')