Ja sorry, heb gewoon een mening over je gedrag. Volgens mij benoemde ik het redelijk respectvol.quote:
Dat soort klapjosti's moet je na twee dagen permbannen. Als een collega anderen lastig valt dan bel je na twee waarschuwingen ook de beveiliging om ze de deur uit te trappen. Is allemaal zo lastig niet denk ik dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen deezer en syndroom meer scheelt wel een hoop gok ik.
Moblo is redelijk rip in peace hier toch? Ook wel begrijpelijk als je tot op je werk achtervolgd wordt door een fokker.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Vond hem een beetje flauw tbh.Kan Samzz en moblo beiden wel waarderen.
Wie is dat eigenlijk?quote:
Ja, maar iedereen is hier welkom kumbayaquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat soort klapjosti's moet je na twee dagen permbannen. Als een collega anderen lastig valt dan bel je na twee waarschuwingen ook de beveiliging om ze de deur uit te trappen. Is allemaal zo lastig niet denk ik dan.
Oh dat heb ik gemist. Maar ze woont en werkt in het buitenland toch? Wel een fanatieke stalker dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Moblo is redelijk rip in peace hier toch? Ook wel begrijpelijk als je tot op je werk achtervolgd wordt door een fokker.
Dat is waar en ik ben mans genoeg om mijn fouten te bekennenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja sorry, heb gewoon een mening over je gedrag. Volgens mij benoemde ik het redelijk respectvol.
Emma wie?quote:
Je tweede zin is al een leugenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:48 schreef Azpilicueta het volgende:
Kan je nagaan. Ik krijg nu alweer waarschuwingen aan mijn adres voor Elvi terwijl ik geen woord heb gezegd over dat mens. Ze is niet een beschermd sneeuwvlokje maar de enige overgebleven pandabeer op de wereld lijkt het
Oh, en voordat dit me dan weer een ban oplevert. Pandaberen zijn streng beschermde diersoorten. Ik suggereer hiermee niet dat Elvi lijkt op een pandabeer of er daadwerkelijk 1 is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |