GW wel, dat was mooi ja. Maar het boeit me allemaal gewoon wat minder dan andere jaren of zoquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:25 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Heb je E3, GW en DDV niet gezien? Waren toch lekkere opwarmertjes.
Hij heeft net weer voor 2 jaar bijgetekend bij die kutploeg. Domme Sep.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:22 schreef TargaFlorio het volgende:
In dienst van QS had Sep al meerdere grotere wedstrijden op z'n naam staan.
Past precies bij Sepquote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft net weer voor 2 jaar bijgetekend bij die kutploeg. Domme Sep.
Leif was beter imo. Sep had wel jaren dat hij er echt bovenuit stak maar dat heb ik dit jaar nog niet gezien. In DDV kon hij 't verschil ook niet maken.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:33 schreef Mani89 het volgende:
Sep wordt gewoon hetzelfde verhaal als Leif Hoste.
"als iedereen voor dezelfde ploeg rijdt, is er geen koers meer."quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft net weer voor 2 jaar bijgetekend bij die kutploeg. Domme Sep.
ik zie echt niet hoe Wout morgen gaat winnen zonder ploeg tegen de Wolfpackquote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:18 schreef franklop het volgende:
Als Van Aert wint dan mijdt ik de Belgische zenders voor zeker een half jaar.
Patje ziet de 1,2,3 and approvesquote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die dronken Denen noemen gewoon de hele startlijst op, lekker man.
Gilbert als grote favoriet zien is ook totaal bezopen. Die man heeft helemaal niet zulke goede benen als vorig jaar, want hij heeft geen prestatiecontract meer.quote:
Waarom Stybar een ster meer krijgt dan de mannen onder hem ontgaat me ook volledig.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gilbert als grote favoriet zien is ook totaal bezopen. Die man heeft helemaal niet zulke goede benen als vorig jaar, want hij heeft geen prestatiecontract meer.
En dan Sagan 3 sterren gevenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:19 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Waarom Stybar een ster meer krijgt dan de mannen onder hem ontgaat me ook volledig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |