En dan hier dit gaan posten, slim bezig weer.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb net nog een amex kregen terwijl ik al praktisch failliet bengoede controle ook die gasten.
haha valt allemaal wel mee...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:27 schreef Heubach het volgende:
[..]
En dan hier dit gaan posten, slim bezig weer.
Ik heb nauwelijks uitgaven, ben nog op zoek naar een wat beter appartement/studio.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
haha valt allemaal wel mee...
Maar wat meer salaris zou lekker zijn. Mensen die zeggen dat ze hun geld niet op krijgen...![]()
Ik had vrij snel wat, maar wel via via. Best prima overigens. Maar wil wel echt iets helemaal voor mezelf.quote:
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:15 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ik had vrij snel wat, maar wel via via. Best prima overigens. Maar wil wel echt iets helemaal voor mezelf.
Ik heb nu enkel een keuken gemeenschappelijk die ik deel met twee anderen en de badkamer enzo.quote:
Hoop dat buiten Amsterdam iets voor mezelf gewoon betaalbaar is. Ben dat in Groningen ook gewend inmiddels.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:25 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ik heb nu enkel een keuken gemeenschappelijk die ik deel met twee anderen en de badkamer enzo.
Verder wel lekker balkonnetje met zonlicht. En een serieus huis met werkende mensen, scheelt ook een stuk.
Waarom zou je buiten Amsterdam gaan wonen?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:34 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hoop dat buiten Amsterdam iets voor mezelf gewoon betaalbaar is. Ben dat in Groningen ook gewend inmiddels.
Werk buiten Amsterdam?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:41 schreef Heubach het volgende:
[..]
Waarom zou je buiten Amsterdam gaan wonen?
Make it rain bitchquote:Op woensdag 2 mei 2018 00:01 schreef Naxiss het volgende:
De huur hier is zo hoog omgVerdien je 100k, kan je er niet mee flexen omdat de huur zo hoog is
quote:
quote:
Pfffquote:Op woensdag 2 mei 2018 00:14 schreef IPA35 het volgende:
Wil niet dood gevonden worden tussen die bakfietsvaders.
Dgw geen Blauwe Engelquote:
Gast, jij leest teveel schijtlollige artikelen. Al die vooroordelen.quote:
Niet gewoon daar je vrijmibo rocken, nee?quote:Op woensdag 2 mei 2018 00:28 schreef Heubach het volgende:
[..]
Gast, jij leest teveel schijtlollige artikelen. Al die vooroordelen.
De Blauwe Engel daar komen alleen losers.
Met zoveel publiciteit is Vindicat zo weer de grootste.quote:Op woensdag 2 mei 2018 00:29 schreef Naxiss het volgende:
Mijn Vindicatbroeders hebben weer publiciteit gekregen
Nee, man gewoon op kantoor nagenoeg gratis zuipen. Ook 10x gezelliger.quote:Op woensdag 2 mei 2018 00:30 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet gewoon daar je vrijmibo rocken, nee?
En die in Groningen is weg dus ja...
Deze man begrijpt.quote:Op woensdag 2 mei 2018 00:31 schreef Heubach het volgende:
[..]
Nee, man gewoon op kantoor nagenoeg gratis zuipen. Ook 10x gezelliger.
Waar is de leugen?!quote:Op woensdag 2 mei 2018 00:43 schreef Heubach het volgende:
Vergeet de bittergarnituur in, altijd twee stuks pakken..
Vindicat was altijd al de grootste heurquote:Op woensdag 2 mei 2018 00:30 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Met zoveel publiciteit is Vindicat zo weer de grootste.
Albertus is groter tegenwoordig.quote:Op woensdag 2 mei 2018 00:48 schreef Naxiss het volgende:
[..]
Vindicat was altijd al de grootste heurLeuke herten hadden ze ook
Vindicat is de enige vereniging die er toe doetquote:Op woensdag 2 mei 2018 00:50 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Albertus is groter tegenwoordig.
Althans vorig jaar....
Persoonlijk ken ik meer mensen van Albertus.quote:Op woensdag 2 mei 2018 00:52 schreef Heubach het volgende:
[..]
Vindicat is de enige vereniging die er toe doet
Ik van beiden wel, prima luiquote:Op woensdag 2 mei 2018 00:53 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Persoonlijk ken ik meer mensen van Albertus.
Klopt.quote:
Maar Albertus is albertus.... Vindicat atque politquote:Op woensdag 2 mei 2018 00:50 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Albertus is groter tegenwoordig.
Althans vorig jaar....
Supermooi gozerquote:Op woensdag 2 mei 2018 00:57 schreef Naxiss het volgende:
[..]
Maar Albertus is albertus.... Vindicat atque polit![]()
![]()
Gohquote:Op woensdag 2 mei 2018 01:26 schreef Heubach het volgende:
Ben geen lid geweest hoor
En Naxiss ook niet
Take this Lquote:Op woensdag 2 mei 2018 13:34 schreef Naxiss het volgende:
Net een weddenschap van 3 kop gewonnnen van een Simmons trainee LLLLLL
Stoere meneer!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2018 09:32 schreef IPA35 het volgende:
Niet het weekend in de (digitale, vanuit huis) data room zitten
Ga bij de Gemeente werken anders johquote:
quote:
Gooi uur/pw dan patser, kunnen we vergelijken.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 09:55 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ik werk doordeweeks zo “hard” dat ik in het weekend niet zoveel meer hoef te doen, maar wat jij wil
Waar zijn de tijden gebleven van in een stoffige kamer zitten met gore koffiequote:Op zaterdag 5 mei 2018 09:32 schreef IPA35 het volgende:
Niet het weekend in de (digitale, vanuit huis) data room zitten
LOLquote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:49 schreef Naxiss het volgende:
[..]
Gooi uur/pw dan patser, kunnen we vergelijken.
Gewoon wat vaker de trap nemen en een Urban Saladquote:Op maandag 7 mei 2018 17:00 schreef Heubach het volgende:
Ik heb tenminste nog een social life en geen overgewicht
Overgewichtquote:Op maandag 7 mei 2018 17:00 schreef Heubach het volgende:
Ik heb tenminste nog een social life en geen overgewicht
Welvaartsbuikjequote:Op maandag 7 mei 2018 20:47 schreef Naxiss het volgende:
[..]
OvergewichtBro je weet hoeveel ik sport(te), niggas gotta gain you know what I'm saying man
Gelukkig hebben we de telex nog.quote:Op maandag 7 mei 2018 08:05 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden gebleven van in een stoffige kamer zitten met gore koffie
Precies, sommige dingen moet je aan vast blijven houdenquote:
Deze keer ben ik er helaas niet bij! Was vorig jaar wel erg leuk bij Hoyng ook dus dat moet vast goedkomenquote:Op maandag 7 mei 2018 17:19 schreef Joosie200 het volgende:
Gezellig topic dit![]()
Vrijdag masterclass bij Hoyng, kijken of ze net als vorig jaar zo'n chille rijsttafel klaar hebben staan
Was er vorig jaar via SGOR, vrijdag met Lis@. Vond het een van de leukere kantoren. Komt dus inderdaad wel goedquote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:06 schreef underground1009 het volgende:
Deze keer ben ik er helaas niet bij! Was vorig jaar wel erg leuk bij Hoyng ook dus dat moet vast goedkomen
Ja half jaar bij het OM en half jaar bij een Gerechtshof. Van beide een zeer positieve referentiebrief gekregen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 16:19 schreef IPA35 het volgende:
Heb je een stage gedaan?
Ik heb wel het idee dat een stage extreem belangrijk is.
Vandaar "extreem".quote:Op vrijdag 11 mei 2018 16:28 schreef Heubach het volgende:
Extreem belangrijk?
Zonder stage(s) kom je nergens binnen
Jou ken ik nog. Al iets verder gekomen in de studie t.o.v. 2 jaar terug?quote:Op zondag 13 mei 2018 18:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
neejoh. Gewoon lekker bij de gemeente werken.Deze
Kijk je die rommel echtquote:Op zondag 13 mei 2018 21:13 schreef Aethereal het volgende:
Yreal schijnt zelfs zijn p al te hebben behaald, de legende
Nog 7 minuutjes tot Zuidas![]()
Mooi.quote:Op zondag 13 mei 2018 18:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
neejoh. Gewoon lekker bij de gemeente werken.Deze
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 13 mei 2018 21:29 schreef TommieTo het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Yreal niet al zo lang met zijn studie bezig is dat de tentamens die hij in het begin van zijn studie heeft gemaakt niet meer worden erkend. Als ik mij niet vergis kan de examencommissie na een x-periode verlangen dat je het tentamen opnieuw maakt.
Ik bedoel het oprecht niet spottend. Mocht je vraag niet passief agressief zijn: ik denk dat jij mij niet kent.quote:
Atelier Munro? Hier ben ik ook benieuwd naar.quote:Op maandag 14 mei 2018 09:59 schreef Heubach het volgende:
Iemand hier bekend met dat nieuwe atelier van OGER in het Museumkwartier?
oké, in theorie kan dat ja. Maar die termijn heb ik bij lange na niet gehaald.quote:Op maandag 14 mei 2018 16:25 schreef TommieTo het volgende:
[..]
Ik bedoel het oprecht niet spottend. Mocht je vraag niet passief agressief zijn: ik denk dat jij mij niet kent.
Aanstormend rechtenstudentje hier. Waarom ben ik straks gedesillusioneerd?quote:Op zondag 13 mei 2018 21:15 schreef Heubach het volgende:
[..]
Kijk je die rommel echt
Volgend jaar weer een nieuwe golf gedesillusioneerde rechtenstudentjes..
Omdat foute series.quote:Op donderdag 17 mei 2018 00:28 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Aanstormend rechtenstudentje hier. Waarom ben ik straks gedesillusioneerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |