Edit: hij is trouwens dierenarts van oorsprong.... go figure..
quote:ja !!!! zeker !!! ik ga die shit echt kopen, respect voor die gast !
Op dinsdag 24 december 2002 00:22 schreef Don_Tom het volgende:
Mark evans, geweldige vent "Lovely jobly" "Very nice indeed!"hopen dat deze series gauw op dvd komen!
quote:haha ! ik hoorde hem op de achtergrond lullen over beesten, daarom postte ik
Edit: hij is trouwens dierenarts van oorsprong.... go figure..
quote:hehe goed idee ! misschien krijgen we wel zo veel leden dat ie een tank kan bouwen enzo
...fanclub...
quote:Maakt niet uit ze blijven ze herhalen, die cobra heb ik ook al een keer of 3 voorbij zien komen
Op dinsdag 24 december 2002 00:27 schreef Salvad0R het volgende:[..]
![]()
![]()
....gemist
quote:ya ideed.
Maakt niet uit ze blijven ze herhalen, die cobra heb ik ook al een keer of 3 voorbij zien komen
Wat gebeurt er eigenlijk met de auto's/heli's?
Mag hij ze zelf houden of worden die weer verkocht ofzo?
quote:Dat was hij toch niet ??
Op dinsdag 24 december 2002 00:36 schreef flippie_flink het volgende:
hij had eerst dat programma de "woodwizzard" op dicovery
quote:volgens mij ook niet eigenlijk....
Op dinsdag 24 december 2002 00:38 schreef YAZZz het volgende:[..]
Dat was hij toch niet ??
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 00:39 schreef Don_Tom het volgende:[..]
volgens mij ook niet eigenlijk....
Als je kijkt op die site van a plane is born en dan bij presenter staat onderaan alle programma's die hij heeft gepresenteerd
quote:iid.
Op dinsdag 24 december 2002 00:40 schreef flippie_flink het volgende:
hij was toch dat hulpje maarja hij had in ieder geval nog een ander programma vroeger op discovery
Mark Evans is a 37 year old vet who lives in the Surrey Hills. Mark qualified from the Royal Veterinary College in 1987. Mark is married to Sarah, also a vet. They have two children, Finlay and Jake; a labrador called Jessie and Gorbachov the cat, Gorby to his friends!
Since 1990 Mark has developed strong working relationships with the print and broadcast media and has now presented well over 200 hours of network television programmes. Although Mark is best known as a trusted voice of authority on animal care / welfare matters, his "hobby" interests are also receiving attention from broadcasters. As well as hosting a variety of gardening and DIY shows, Mark has fronted a series building his own supercar, and another constructing and flying his own two-seater, 200mph plane. Mark is about to start a new TV project that will follow him building and flying his own executive helicopter!
quote:My thought exactly! eerst maar eens simpel beginnen met een burton denk ik www.burtoncar.com en dan voor het echte werk gaan, een cobra of een seven. Zie ook kitcars.pagina.nl
Op dinsdag 24 december 2002 00:47 schreef YAZZz het volgende:
Wow druk ventje
Maar idd. hij is simpelweg geweldig, dus kom maar op met die volgende serie, en breng aub de rest uit op dvd zodat ik in de toekomst aan de hand daarvan ook eens zoiets kan bouwen
quote:Ja iemand bij mij in de buurt heeft net zoดn Lomax afgebouwd en rijdt er nu in rond.
Op dinsdag 24 december 2002 00:50 schreef Don_Tom het volgende:[..]
My thought exactly! eerst maar eens simpel beginnen met een burton denk ik www.burtoncar.com en dan voor het echte werk gaan, een cobra of een seven. Zie ook kitcars.pagina.nl
[Dit bericht is gewijzigd door Salvad0R op 24-12-2002 01:06]
quote:Tja, how can you not love the man. Enige probleempje is alleen dat mijn vriendin volgens mij stiekum een beetje verliefd op hem is....
Op dinsdag 24 december 2002 01:01 schreef Salvad0R het volgende:
vet man..... haha valt me op degenen die fan van hem zijn, ook Echt fan van em zijn![]()
quote:Of A Harley is Born!
Op dinsdag 24 december 2002 07:45 schreef KidPaddle het volgende:
Hoezo DVD van? Die serie wordt iedere godganse dag tot 2x toe herhaalt
Blijft cool.. a Chopper is born vond ik eigenlijk het minste.. beetje erg ver van mijn bed.. Ik mis nog a truck is born..
Zo'n oude millitaire Davidson opknappen!
quote:nou ik vond steve altijd wel lachen, maar waarom moet hij in Godsnaam elk dier wat hij tegenkomt oppakken, dat vinden die dieren ook niet echt tof denk ik.
Op dinsdag 24 december 2002 01:01 schreef Salvad0R het volgende:
vet man..... haha valt me op degenen die fan van hem zijn, ook Echt fan van em zijn![]()
euh .. hij presenteert zwaar oke dus !! a la steve irwin
hahaha
heb genoten toen hij die cobra ging maken.
tijdens die e-type wat minder,
die helicopter moet ik nog zien (alleen de laatste uitzending gezien)
quote:Nou nou...dat gaat me wel wat te ver
Op dinsdag 24 december 2002 13:21 schreef mister_popcorn het volgende:
die kerel is top. zou er BIJNA homo voor worden
duimen dat het ook in NL te zien zal zijn binnenkort!
Ik vond de series met de automobielen het mooiste, maar ech thet aller zwaaarst ruleerde zijn COBRA
Wat een ontzettend stoere bak zeg.
HUBBAHUBBA HEBBE !
quote:hehe welcome to the club bastard
Op dinsdag 7 januari 2003 04:28 schreef Bastard het volgende:
*meld*Als fan van Mark Evans
![]()
Die cobra was ontzettend cool!
Dus, wie weet waar ik alle afleveringen kan krijgen ? Ik wil ze ook wel kopen op DVD.
quote:Vandaag was er al een aflevering op. Nog niet het bouwen op zich, maar Mark was zich aan het ori๋nteren of er een vliegtuig was wat binnen het budget viel.
Op zondag 26 januari 2003 21:07 schreef PsychoDude_666 het volgende:
WAnneer begint a plane is born eigelijk?
quote:Klopt ja, heb em ook gezien, was net als bij de andere series eerst een orientatie. Wel raar opzich want bij discovery adverteren ze steeds met "vanaf 4 februari". Maargoed dan zullen de dagelijkse 20:30u afleveringen wel beginnen. Voor mij wordt het meestal trouwens de 04.20u herhaling, aaargh dat wordt weer laat slapen elke keer!
Op zondag 26 januari 2003 21:12 schreef MSXUser het volgende:[..]
Vandaag was er al een aflevering op. Nog niet het bouwen op zich, maar Mark was zich aan het ori๋nteren of er een vliegtuig was wat binnen het budget viel.
(I have to sell my house for it...).
quote:Helicopter??
Op maandag 27 januari 2003 07:53 schreef Magneet het volgende:
in dat lijssie hierboven ergens staat a helicopter is born niet bij, kan dus best zijn dat er naast helicopter & racing car nog meer zijn
Het is zo jammer dat een vliegtuig bouwen (en vliegen ook!) in Nederland zo'n gedoe geeft met de RLD. Ze willen elk boutje controleren, en ik snap wel dat dat voor de veiligheid is maar het maakt het allemaal zo duur. Ik heb een flinke tijd met modelvliegtuigen gevlogen en hoewel dat erg leuk is (en ten minste betaalbaar) is dat het t๓ch niet helemaal.
Maar ik vond de auto-series het leukste, die chopper en plane vind ik echt minder....
Leuk ook dat bij die auto ook vaak dingen misginge, dat maakt het wat echter
Vannacht ergens rond half 3 wordt de aflevering herhaald. Niet te missen als je van een gezonde v8 brul met sidepipes houdt!!!
Vanaf maandag weer de E-type restauratie. Die kostte echter geen 14500 pond maar 80000...
quote:ja goed idee,
Op dinsdag 24 december 2002 00:24 schreef Don_Tom het volgende:
Zullen we een fanclub beginnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |