Waarom?quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:08 schreef tjoptjop het volgende:
Ik gaf eigenlijk jaarlijks altijd wel iets van 10-20 Euro, dit jaar sla ik over.
Wikipedia is advertentievrij hequote:Op donderdag 29 maart 2018 18:04 schreef Diqiu-Long het volgende:
Als FOK! online kan blijven, dan lukt dat met Wikipedia zeker weten.
En ondertussen betalen aan bedrijven die jouw data voor grof geld verkopen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En als het offline wordt gehaald zit iedereen weer te janken dat Wikipedia niet meer is.Armzalige knijpstuivers.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
En ondertussen betalen aan bedrijven die jouw data voor grof geld verkopen..
Wiki toch niet. Is handig als je iets wilt opzoeken, maar elke boerelul kan daar de grootste onzin neerplempen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:23 schreef Goudenvis het volgende:
Sommige sites moeten gewoon cultureel erfgoed worden
Er wordt streng gecontroleerd door de beroepsautisten. Het is gewoon een prima bron, zeker de Engelse.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wiki toch niet. Is handig als je iets wilt opzoeken, maar elke boerelul kan daar de grootste onzin neerplempen.
Sommige stukken zijn notabene haast letterlijk vertaald uit de engelstalige wiki, tranen springen in je ogen als je dat miserabele proza dan leest.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wiki toch niet. Is handig als je iets wilt opzoeken, maar elke boerelul kan daar de grootste onzin neerplempen.
Zeker, maar het ging over de Nederlandse wiki toch?quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt streng gecontroleerd door de beroepsautisten. Het is gewoon een prima bron, zeker de Engelse.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Sommige stukken zijn notabene haast letterlijk vertaald uit de engelstalige wiki, tranen springen in je ogen als je dat miserabele proza dan leest.
Geen idee. Ze doen het allebei.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zeker, maar het ging over de Nederlandse wiki toch?
Het blijft toch echt Wikipedia hoor. De Nederlandse vertalingen komen niet vanuit een andere website ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zeker, maar het ging over de Nederlandse wiki toch?
Nou hopelijk niet door jou in ieder gevalquote:
Mij niet gezien. Als ik iets wil doen, doe ik het graag goed of helemaal niet.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou hopelijk niet door jou in ieder geval
Ben wel benieuwd naar wat voorbeelden dan. De enige onwaarheden die ik tegenkom zijn gewoon troll-bewerkingen maar op informatieve pagina's wordt dat goed bijgehouden hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mij niet gezien. Als ik iets wil doen, doe ik het graag goed of helemaal niet.
Af en toe kom ik daar teksten tegen waarvan ik denk: Huh???
Weet je hoe wij ons soms voelen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Het zijn niet zozeer onwaarheden, maar ontzettend slecht geschreven of vertaalde teksten.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar wat voorbeelden dan. De enige onwaarheden die ik tegenkom zijn gewoon troll-bewerkingen maar op informatieve pagina's wordt dat goed bijgehouden hoor.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:07 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Overdrijf toch niet zo. Ik lees daar regelmatig.
Ahh joh wees niet zo'n krent en doneer effe 5 eckies joh heequote:Op donderdag 29 maart 2018 19:08 schreef Hiddendoe het volgende:
Maar die donatieverzoeken klik ik meteen weg.
quote:
Ben jij mijn boekhouder? Nou dan!quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:09 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ahh joh wees niet zo'n krent en doneer effe 5 eckies joh hee
Goede grap weer, vogeltjesdans.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een bedrijf dat zijn eigen broek niet op kan houden, bijvoorbeeld door advertenties, verdient geen bestaansrecht.
Het is ooooook nooit goed he?quote:
wel de lusten niet dat lasten hequote:Op donderdag 29 maart 2018 18:10 schreef Lunatiek het volgende:
Ik draag bij door artikelen te schrijven en zo![]()
Maar ga dus niet ook nog eens betalen.
Mooi dan heb ik mijn schuldgevoel dus al afgekochtquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:28 schreef Hyperdude het volgende:
Ik geef ieder jaar een paar honderd ¤.
En alle jankertjes hier betalen mee, want donatie is aftrekbaar van de IB.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:38 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Mooi dan heb ik mijn schuldgevoel dus al afgekocht
Hierin verschillen wij dan in mijn waarde VGD.Geef liever wat aan dit dan aan een leugenachtig format genaamd Serious Request.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Leuke pagina hoor, maar hun jaarlijkse jankmoment is er weer en ze vragen om een kleine bijdrage.
Nee motherfuckers, ik ben sinterklaas niet en niet in de stemming om jullie ook maar een fucking cent te geven. Een bedrijf dat zijn eigen broek niet op kan houden, bijvoorbeeld door advertenties, verdient geen bestaansrecht.
Klacht: einde van Wikipedia is nabij net zoals dat van fok
Jeetje wat ben jij verzuurd gewordenquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinds Wikipedia bekend heeft gemaakt dat het niet geeft om de waarheid, maar louter om wat men in de media zegt, krijgen ze van mij geen cent meer.
Ze zijn al partijdig als de pest en de mods zijn een kansloze groep SJW’ers die hun politieke voorkeur als feit proberen door te drukken. Laat ze maar failliet gaan.
Omdat ik geen geld wil geven aan een propaganda machine die claimt een neutrale partij te zijn?quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeetje wat ben jij verzuurd geworden
De bewoording die je gebruikt. hoe kom je bij dat eerste trouwens? Dat ze niet meer de feitelijke waarheid laten zien? Heb je linkje?quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik geen geld wil geven aan een propaganda machine die claimt een neutrale partij te zijn?
Wikipedia een propaganda machine?quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik geen geld wil geven aan een propaganda machine die claimt een neutrale partij te zijn?
Geen woord gelogen aan de bewoording.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De bewoording die je gebruikt. hoe kom je bij dat eerste trouwens? Dat ze niet meer de feitelijke waarheid laten zien? Heb je linkje?
Teringquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook als ik jou lees.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Kon je die 7 en een halve cent wel missen?quote:
Scherpe opmerking hoor jeetje!quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kon je die 7 en een halve cent wel missen?
Scherp en toch botquote:
Heb er menig tentamen door gehaaldquote:Op donderdag 29 maart 2018 23:01 schreef Farenji het volgende:
Ik vind Wikipedia een van de weinige echt waardevolle sites van het internet. Onafhankelijk, openbaar, gratis, betrouwbaar, kwalitatief hoogstaand en advertentievrij, waar vind je dat tegenwoordig nog? Dat verdient wel wat steun.
Dankzij dit topic weer even 50 euro gedoneerd, dank TS!
Nee ben blut nuquote:Op donderdag 29 maart 2018 22:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kon je die 7 en een halve cent wel missen?
Vandaar dat de content steeds vaker om te huilen is.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:10 schreef Lunatiek het volgende:
Ik draag bij door artikelen te schrijven en zo
Het enige wat ik niet begrijp is dat ze steeds om geld moeten smeken. Steeds vaker ook heb ik het idee. Zo'n partij moet toch wel wat geld (lees veel geld) filantropische stichtingen?quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:01 schreef Farenji het volgende:
Ik vind Wikipedia een van de weinige echt waardevolle sites van het internet. Onafhankelijk, openbaar, gratis, betrouwbaar, kwalitatief hoogstaand en advertentievrij, waar vind je dat tegenwoordig nog? Dat verdient wel wat steun.
Dankzij dit topic weer even 50 euro gedoneerd, dank TS!
Het is een publieke stichting en die krijgt dus ook haar geld vanuit het publiek. Een filantropische instelling heeft net zo veel reden om te doneren als jij en ik. De meeste rijke instellingen/bedrijven die normaliter staan te springen om te sponsoren doen dat toch vaak vooral om hun naam/merk prominent in beeld te krijgen en daar werkt Wikipedia natuurlijk niet aan mee omdat ze hun onafhankelijkheid heel belangrijk vinden. Het siert Wikipedia om niet te buigen voor de commercie, natuurlijk zijn er zat stinkend rijke bedrijven die er maar al te graag zouden willen adverteren.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:15 schreef ITrade het volgende:
[..]
Het enige wat ik niet begrijp is dat ze steeds om geld moeten smeken. Steeds vaker ook heb ik het idee. Zo'n partij moet toch wel wat geld (lees veel geld) filantropische stichtingen?
Dat is het mooie van Wikipediaquote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:09 schreef ITrade het volgende:
[..]
Vandaar dat de content steeds vaker om te huilen is.
Dat begrijp ik, maar liever zie ik dit gedaan worden door mensen met ekte kennis.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:09 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat is het mooie van Wikipediaals iemand het beter weet kan hij de tekst aanvullen of verbeteren in plaats van te zeiken over de kwaliteit
Liever tot 100 tellen dan kennis vergarenquote:
Dat sowieso, serious request is sowieso een grote oplichtersbende.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hierin verschillen wij dan in mijn waarde VGD.Geef liever wat aan dit dan aan een leugenachtig format genaamd Serious Request.
Heb je al wat gevonden?quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen woord gelogen aan de bewoording.
Ik zit nu mobiel, zoeken is wat lastig.
Als ik morgen uit werk ben zal ik eens zoeken.
Geen adblocker hebbenquote:Op zondag 1 april 2018 15:27 schreef Henno het volgende:
Wikipedia is de enige website die nog niet is verneukt door de commercie, als daar ooit advertenties op komen kan je het oude internettijdperk eigenlijk officieel afsluiten
Echt hé. Die mensen zien zeker van die lelijke banner ads all over de fok pagina wat je browsen traag maakt en met regelmaat ook nog een liedje afspeelt?quote:
Daar ga ik dus echt niet aan meebetalen he.quote:Op zondag 1 april 2018 15:48 schreef nostra het volgende:
Nou ja, de mensen in dienst pakken gemiddeld een tonnetje of twee, drie mee. Dat is ook niet verkeerd.
haha, jij betaalt 3300 euro huurquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik mag er wel vanuit gaan dat je dit dus hebt gezegd zonder enkele referentie aan wat dan ook?quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen woord gelogen aan de bewoording.
Ik zit nu mobiel, zoeken is wat lastig.
Als ik morgen uit werk ben zal ik eens zoeken.
Kennis heeft voor jou geen zin meer natuurlijk.quote:
Kennis nodig hebbenquote:Op maandag 2 april 2018 17:02 schreef ITrade het volgende:
[..]
Kennis heeft voor jou geen zin meer natuurlijk.
Meer heeft een man met een inhoudsloos bestaan niet nodig*quote:Op maandag 2 april 2018 17:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kennis nodig hebben![]()
Als ik de weer voorspellingen zie zaterdag de witte tuinstoel weer van zolder en de bbq aan schultenbrau klappen![]()
![]()
![]()
![]()
beetje hoer en kut roepen naar de buurvrouw meer heeft een man niet nodig
Moet jij niet werken voor mijn uitkering ? Hup hupquote:Op maandag 2 april 2018 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer heeft een man met een inhoudsloos bestaan niet nodig*
quote:Op maandag 2 april 2018 17:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kennis nodig hebben![]()
Als ik de weer voorspellingen zie zaterdag de witte tuinstoel weer van zolder en de bbq aan schultenbrau klappen![]()
![]()
![]()
![]()
beetje hoer en kut roepen naar de buurvrouw meer heeft een man niet nodig
Als je het zeker wilt weten, even de bronnen checken natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2018 18:07 schreef Aiciu het volgende:
Totdat er niemand net onzin heeft geschreven en jij dit als waarheid aanneemt
De volgende dag is het weg en sta je voor lul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |