Waarom?quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:08 schreef tjoptjop het volgende:
Ik gaf eigenlijk jaarlijks altijd wel iets van 10-20 Euro, dit jaar sla ik over.
Wikipedia is advertentievrij hequote:Op donderdag 29 maart 2018 18:04 schreef Diqiu-Long het volgende:
Als FOK! online kan blijven, dan lukt dat met Wikipedia zeker weten.
En ondertussen betalen aan bedrijven die jouw data voor grof geld verkopen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En als het offline wordt gehaald zit iedereen weer te janken dat Wikipedia niet meer is.Armzalige knijpstuivers.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
En ondertussen betalen aan bedrijven die jouw data voor grof geld verkopen..
Wiki toch niet. Is handig als je iets wilt opzoeken, maar elke boerelul kan daar de grootste onzin neerplempen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:23 schreef Goudenvis het volgende:
Sommige sites moeten gewoon cultureel erfgoed worden
Er wordt streng gecontroleerd door de beroepsautisten. Het is gewoon een prima bron, zeker de Engelse.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wiki toch niet. Is handig als je iets wilt opzoeken, maar elke boerelul kan daar de grootste onzin neerplempen.
Sommige stukken zijn notabene haast letterlijk vertaald uit de engelstalige wiki, tranen springen in je ogen als je dat miserabele proza dan leest.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wiki toch niet. Is handig als je iets wilt opzoeken, maar elke boerelul kan daar de grootste onzin neerplempen.
Zeker, maar het ging over de Nederlandse wiki toch?quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt streng gecontroleerd door de beroepsautisten. Het is gewoon een prima bron, zeker de Engelse.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Sommige stukken zijn notabene haast letterlijk vertaald uit de engelstalige wiki, tranen springen in je ogen als je dat miserabele proza dan leest.
Geen idee. Ze doen het allebei.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zeker, maar het ging over de Nederlandse wiki toch?
Het blijft toch echt Wikipedia hoor. De Nederlandse vertalingen komen niet vanuit een andere website ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zeker, maar het ging over de Nederlandse wiki toch?
Nou hopelijk niet door jou in ieder gevalquote:
Mij niet gezien. Als ik iets wil doen, doe ik het graag goed of helemaal niet.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou hopelijk niet door jou in ieder geval
Ben wel benieuwd naar wat voorbeelden dan. De enige onwaarheden die ik tegenkom zijn gewoon troll-bewerkingen maar op informatieve pagina's wordt dat goed bijgehouden hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mij niet gezien. Als ik iets wil doen, doe ik het graag goed of helemaal niet.
Af en toe kom ik daar teksten tegen waarvan ik denk: Huh???
Weet je hoe wij ons soms voelen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mij niet gezien. Als ik iets wil doen, doe ik het graag goed of helemaal niet.
Af en toe kom ik daar teksten tegen waarvan ik denk: Huh???
Ik geloof je meteen. Het zijn niet zozeer onwaarheden, maar ontzettend slecht geschreven of vertaalde teksten.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar wat voorbeelden dan. De enige onwaarheden die ik tegenkom zijn gewoon troll-bewerkingen maar op informatieve pagina's wordt dat goed bijgehouden hoor.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:07 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Overdrijf toch niet zo. Ik lees daar regelmatig.
Ahh joh wees niet zo'n krent en doneer effe 5 eckies joh heequote:Op donderdag 29 maart 2018 19:08 schreef Hiddendoe het volgende:
Maar die donatieverzoeken klik ik meteen weg.
quote:
Ben jij mijn boekhouder? Nou dan!quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:09 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ahh joh wees niet zo'n krent en doneer effe 5 eckies joh hee
Goede grap weer, vogeltjesdans.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een bedrijf dat zijn eigen broek niet op kan houden, bijvoorbeeld door advertenties, verdient geen bestaansrecht.
Het is ooooook nooit goed he?quote:
wel de lusten niet dat lasten hequote:Op donderdag 29 maart 2018 18:10 schreef Lunatiek het volgende:
Ik draag bij door artikelen te schrijven en zo![]()
Maar ga dus niet ook nog eens betalen.
Mooi dan heb ik mijn schuldgevoel dus al afgekochtquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:28 schreef Hyperdude het volgende:
Ik geef ieder jaar een paar honderd ¤.
En alle jankertjes hier betalen mee, want donatie is aftrekbaar van de IB.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:38 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Mooi dan heb ik mijn schuldgevoel dus al afgekocht
Hierin verschillen wij dan in mijn waarde VGD.Geef liever wat aan dit dan aan een leugenachtig format genaamd Serious Request.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Leuke pagina hoor, maar hun jaarlijkse jankmoment is er weer en ze vragen om een kleine bijdrage.
Nee motherfuckers, ik ben sinterklaas niet en niet in de stemming om jullie ook maar een fucking cent te geven. Een bedrijf dat zijn eigen broek niet op kan houden, bijvoorbeeld door advertenties, verdient geen bestaansrecht.
Klacht: einde van Wikipedia is nabij net zoals dat van fok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |