De koppels:quote:Op een tropische bestemming in het zonnige Thailand worden twee Vlaamse en twee Nederlandse koppels vijftien dagen lang van elkaar gescheiden. Omringd door acht knappe vrijgezellen die de kunst van het verleiden als geen ander beheersen. De stellen hebben één doel: testen of hun relatie sterk genoeg is om elke verleiding te weerstaan. Tijdens hun verblijf hebben ze geen enkel contact met elkaar. Om de paar dagen wordt de partners een filmpje getoond, waarin ze zien hoe de ander zich vermaakt met de acht verleidelijke vrijgezellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kevin (22) en Megan (18) (België)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeremy (23) en Vanessa (23) (Nederland)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mezdi (20) en Daniëlle (20) (Nederland)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De verleidsters die de hartjes gaan breken:
De verleiders
Het grote puntenspel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De presentatie van het programma ligt in handen van Rick Brandsteder en voormalig Miss België Annelien Coorevits.
Vanaf donderdag 1 februari 2018 op televisie.
RTL 5 , iedere donderdag om 20:30 http://www.rtl.nl/gemist/temptation-island/
VIJF, iedere donderdag om 21.30 http://www.vijf.be/temptationisland
Videoland, iedere donderdag een nieuwe aflevering https://www.videoland.com/series/948/temptation-island
Temptation island gifjes: https://giphy.com/explore/temptation-island![]()
karim zou wel mijn grootste verleiding zijn jaquote:Op donderdag 29 maart 2018 12:49 schreef dikkedaniel het volgende:
Menen jullie dat nou dat Karim zo lekker is ofwat?
Dit seizoen geen idee.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, absoluut. Ik vind Karim zo ontzettend lekker holy moly.quote:Op donderdag 29 maart 2018 12:49 schreef dikkedaniel het volgende:
Menen jullie dat nou dat Karim zo lekker is ofwat?![]()
Ik viond dat een beetje eenzelfde gladjakker als Mezdi.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:39 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Ik vind Karim zo ontzettend lekker holy moly.
Of als die nieuwe verleider met die bril aan touwtjes.
Zo glad en creepy.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:08 schreef 20100 het volgende:
Ze melken het een beetje uit ook met de >10 episodes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt welquote:Op donderdag 29 maart 2018 12:49 schreef dikkedaniel het volgende:
Menen jullie dat nou dat Karim zo lekker is ofwat?.
Had ook nog een prima karakter vond ik.
Ik kan geen Temptation kijken want de content op Bunda is geweigerd i.v.m. copyright klacht van RTL.
Striving to be more than average.![]()
Karakter juist niet vond ik. In Temptation leek hij prima inderdaad maar als je las wat er allemaal over hem geschreven werd en wat andere verleidsters en zo over hem zeiden... Lijkt me niet dat het allemaal uit de lucht gegrepen is.![]()
Karim van vorig jaar is gewoon Marokkaans, hij woonde in mijn dorp toen hij jong was. dequote:Op donderdag 29 maart 2018 16:24 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Iemand enig idee wat zijn afkomst is trouwens, van Karim? Arabisch sowieso maar waar?![]()
Doet het hier gewoon.quote:Op donderdag 29 maart 2018 16:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
Echt wel.
Had ook nog een prima karakter vond ik.
Ik kan geen Temptation kijken want de content op Bunda is geweigerd i.v.m. copyright klacht van RTL.(Y)![]()
zandbak tussen de kamelenquote:Op donderdag 29 maart 2018 16:24 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Iemand enig idee wat zijn afkomst is trouwens, van Karim? Arabisch sowieso maar waar?![]()
Dat heb ik gemistquote:Op donderdag 29 maart 2018 16:24 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Karakter juist niet vond ik. In Temptation leek hij prima inderdaad maar als je las wat er allemaal over hem geschreven werd en wat andere verleidsters en zo over hem zeiden... Lijkt me niet dat het allemaal uit de lucht gegrepen is.. heb je een korte samenvatting
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.![]()
Jeremy is gewoon een introverte kerel die verplicht werd deel te nemen van zijn Vanessa omdat ze instafamous wil worden.quote:![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:49 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. heb je een korte samenvatting
?
Heel veel liegen blijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.glamour.nl/fu(...)ne-wilde-seks-met-me
Ook dat hij zei dat hij eigenlijk geen seks wilde met Jolien of zo maar ze tegen zijn wil in op hem is gaan zitten of zo... Ik vind het allemaal nogal sketchy.![]()
Ah zo'n gevoel had ik al ja.quote:Op donderdag 29 maart 2018 16:36 schreef Googke het volgende:
[..]
Karim van vorig jaar is gewoon Marokkaans, hij woonde in mijn dorp toen hij jong was. de![]()
Je kan introvert en sociaal zijn. Hij vindt de mensen daar gewoon niet zo boeiend geloof ik.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:13 schreef 20100 het volgende:
[..]
Jeremy is gewoon een introverte kerel die verplicht werd deel te nemen van zijn Vanessa omdat ze instafamous wil worden.![]()
Zo, net ff snel de hoogtepunten dieptepunten van vorige week gekeken. Tijd voor het ultieme kampvuurgenot![]()
![]()
Tim denkt iets op te kunnen bouwen met Cherish, maar hij komt straks met lege handen te staan. Hij had met Debora gewoon wife material in handen.![]()
Hmm... apart. Hij heeft ook met niemand contact meer, behalve Lize, Ken en Alex. Zal wel iets zeggen jaquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:10 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Heel veel liegen blijkbaar.
https://www.glamour.nl/fu(...)ne-wilde-seks-met-me
Ook dat hij zei dat hij eigenlijk geen seks wilde met Jolien of zo maar ze tegen zijn wil in op hem is gaan zitten of zo... Ik vind het allemaal nogal sketchy..
Vanavond Timtation bij Temptation Talk. Ben benieuwd.
Striving to be more than average.![]()
Wie is raarquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:51 schreef S95Sedan het volgende:
Net 11 gekeken maar sommige mensen zijn raar![]()
![]()
hij heh dah hezegdAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Dus dat. Hoop dat Cherish hem nog tijdens TI keihard gaat dumpenquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:35 schreef zoem het volgende:
Tim denkt iets op te kunnen bouwen met Cherish, maar hij komt straks met lege handen te staan. Hij had met Debora gewoon wife material in handen.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Gewoon keihard op de dreamdate dumpen, dat zou echt bazinnig zijnquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dus dat. Hoop dat Cherish hem nog tijdens TI keihard gaat dumpen
#huisjetuintjekiendjemetcherishinthailandThe only way you can be original, is to be yourself.![]()
Ja echt hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:40 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Gewoon keihard op de dreamdate dumpen, dat zou echt bazinnig zijn
Net op het moment dat hij haar denkt te kunnen gaan doen en zij dan in lachen uitbarst en hem vertelt dat ze hem in de maling heeft genomen en hem bij deze dumpt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
MAAR geen sex
Gvd als je dan vreemdgaat doe het goed.
-edit-
Wel hypocriet van memaar daarom kijk ik dit ook.
![]()
Best TI everquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja echt hoor.
Net op het moment dat hij haar denkt te kunnen gaan doen en zij dan in lachen uitbarst en hem vertelt dat ze hem in de maling heeft genomen en hem bij deze dumpt.![]()
![]()
quote:
dat ja. Arme meidquote:
Aan de andere kant, het shock effect is nu wel minder bij Debora. Maar ze zal er straks niet minder woest om zijn![]()
![]()
Hoezo niet als een vuile lul Tim, hij heeft geen enkele moeite gedaan om zijn gevoelens voor Cheries te temperen.![]()
Eens man. Heel ergerlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:44 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Daniëlle praat nog trager, vermoeiend![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:45 schreef Chai het volgende:
Hoezo niet als een vuile lul Tim, hij heeft geen enkele moeite gedaan om zijn gevoelens voor Cheries te temperen.dat inderdaad. En dan wel alle plaatjes en shit overal vanaf halen.
![]()
Kon hij niks aan doen hè.. ging vanzelf.. ment to be blablaquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:45 schreef Chai het volgende:
Hoezo niet als een vuile lul Tim, hij heeft geen enkele moeite gedaan om zijn gevoelens voor Cheries te temperen.![]()
![]()
Even indrinken als pijnstiller, dit kan ik niet aanThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Voor Deborah maakt het qua kwetsen ook niet meer uit of hij Cheries nu neukt of niet.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]dat inderdaad. En dan wel alle plaatjes en shit overal vanaf halen.
![]()
Dan haat ze hem nog harder.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor Deborah maakt het qua kwetsen ook niet meer uit of hij Cheries nu neukt of niet.
The only way you can be original, is to be yourself.![]()
Maar wij niet. Batsen man!quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Dan haat ze hem nog harder.![]()
![]()
Nee dat ben ik totaal met je eens.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor Deborah maakt het qua kwetsen ook niet meer uit of hij Cheries nu neukt of niet.
Maar klinkt (ook weer) hypocriet, maar als je je lief laat vallen op zo’n naaierige manier, waarom dan niet naaien? In de zin ook van hemzelf, dat ie niet doorheeft dat die verleidster geen sex wil hebben en dus juist een spel speelt, zeg maar.![]()
Vanessa spoort ook echt niet hoor. Wat een zeikwijf zeg.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Gratis 2 weken vakantie met knappe vrouwen, en Jeremy lijkt er met tegenzin te zitten. Duidelijk dat Vanessa hun heeft ingeschreven.The only way you can be original, is to be yourself.![]()
Ze komt op me over als iemand die een negatieve energie om zich heen heeft hangen; die zuigt je helemaal leeg (no pun intendedquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik zou toch moe worden van iemand als Vanessa)
![]()
Klinkt aardig positiefquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze komt op me over als iemand die een negatieve energie om zich heen heeft hangen; die zuigt je helemaal leeg (no pun intended)
![]()
![]()
Als je daar zit moet je onderhand toch wel door hebben dat als je als laatste aan de beurt bent dat je slechte beelden krijgt.![]()
Dat wel ja. Zij lijkt me wel iemand die van een mug (lichte aanraking, flirterig dansen etc.) een olifant kan maken (zoals Lize vorig seizoen), logisch dat hij dan niks doet.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik zou toch moe worden van iemand als VanessaThe only way you can be original, is to be yourself.![]()
Qua tijd niet denk ik. Kwart over vaak reclame.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:03 schreef Chai het volgende:
Zou er ook nog eerst reclame komen voor de beelden van Cherish en Tim worden getoond?
Logisch zou het wel zijn![]()
![]()
Jawel, maar ik denk dat ze ook een type is met achterdocht, wantrouwen, zeurderig en jaloezie.quote:![]()
Allebei van die assertieve en manipulatieve/sneaky types inderdaad.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:04 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Mezdi is nog erger dan Lisa![]()
Sneaky glibbertje ja.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:04 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Mezdi is nog erger dan LisaThe only way you can be original, is to be yourself.![]()
Absoluut, er straalt vanaf dat hij niet deugt, ideaal om mee vreemd te gaan op Temptation 😍quote:Op donderdag 29 maart 2018 12:49 schreef dikkedaniel het volgende:
Menen jullie dat nou dat Karim zo lekker is ofwat?![]()
Dat hij ademde was al genoeg voor dr.. kon me echt ergeren aan dr toenquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Zij lijkt me wel iemand die van een mug (lichte aanraking, flirterig dansen etc.) een olifant kan maken (zoals Lize vorig seizoen), logisch dat hij dan niks doet.![]()
![]()
Ooeehhhh
Opzich zou dat voor die Danielle ook iets moeten zeggen.
Dat fabrizio dat heeft gezegd
-edit-
Niet dus![]()
![]()
Welke dude is Karim? Die dude met zijn kruisje op zijn oor?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:06 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Absoluut, er straalt vanaf dat hij niet deugt, ideaal om mee vreemd te gaan op Temptation 😍![]()
inb4 reclameAnd I am a weapon of massive consumption
echt hequote:Op donderdag 29 maart 2018 21:09 schreef zoem het volgende:
[..]
Dan kunnen we die preview van Deborah voor 10e keer zien
And I am a weapon of massive consumption
Hij heeft wel een ader op zijn voorhoofdquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:09 schreef DeniesSY het volgende:
IS er iets aan Tim wat wel aantrekkelijk is? Wat een onaantrekkelijke gast is dat toch.
JEZUS TIM DIE UITSPRAAK HOUD JE MOND.![]()
#ikwildeborahleemansnietkwetsen
Sukkel. Dwaas. Idioot.
nu komt het leukste gedeelte
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Die ader heb ik ook, zo niet sexy maar ik kan er niks aan doehoeenquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hij heeft wel een ader op zijn voorhoofd
JEZUS TIM DIE UITSPRAAK HOUD JE MOND.![]()
Serieus, wat een draak van een vent is dat. Die knak je toch zo doormidden?![]()
De Passion is op hoor, dan ga je toch niet deze satanistische troep kijken
DOE NORMAAL!!! GROW THE FUCK UP!![]()
Blijft hij dit keer leven dan?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:11 schreef Joezi het volgende:
De Passion is op hoor, dan ga je toch niet deze satanistische troep kijken
DOE NORMAAL!!! GROW THE FUCK UP!![]()
![]()
Zo zielig
Vind trouwens wel dat t een black mirror aflevering is
In de zin van er naar uit kijken maar vind het wel echt heel erg sneu voor haar man.
AAAHHH NEE DERDE BEELD![]()
Ligt het aan mij of doen de NLers het meestal beter dan de Belgen ? Is maar net hoe je het bekijkt maar de 2 vlaamse koppels zijn al naar de klote en de 2 NLse koppels doen het nog relatief oke.![]()
Aan de andere kant maar goed zo een programma.
Hoe lang zitten ze er? Twee fucking weekjes?
Als ik met van die lekkere wijven op zo’n eiland zou zitten met zo’n programma trek ik me wel terug naar mn toiletje en fap ik wel af. (Ook al niet, zou ik dat nooit doen).
Jullie dan?![]()
Gino leek toch op een Fok!ker zeiden sommigen toch laatst?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:16 schreef Vlicious87 het volgende:
Ahw.. echt zielig. Welke Fok'er gaat dr ff troosten?
Je kan het gewoon gezellig hebben met al die meiden zonder close te worden. Kwestie van je beheersen. Zo bijzonder/knap vind ik de meeste verleidsters ook niet. Cherish springt er wel positief tussenuit. Leuk spontaan type.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:17 schreef RickoKun het volgende:
Als ik met van die lekkere wijven op zo’n eiland zou zitten met zo’n programma trek ik me wel terug naar mn toiletje en fap ik wel af. (Ook al niet, zou ik dat nooit doen).
Jullie dan?![]()
Ginoquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:17 schreef DeniesSY het volgende:
Aub Deborah, ga nu niet met die flapdrol ( ff zijn naam kwijt ) for your own sake.![]()
Juist. Ook al zo'n onaantrekkelijke gozer. Ik geloof ook niet dat hij hetero is, niks mis mee maar kom op.quote:![]()
Als je wat empathie bezit dan doe je dat gauw.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:15 schreef DeniesSY het volgende:
Wat een schatje ook die Danielle, ze zat met tranen in der ogen om Deborah. <3
Zou ik denk ik ook doen.
En dan zeg ik wel “empathie” maar ik heb dit gelukkig nooit ervaren.
Kan mij bijv wel begrijpen dat mensen die dit heel vaak hebben meegemaakt niet meer tranen er voor laten.
Vind het soms wel vreemd, dat mensen zo erg het vertrouwen kunnen schaden. Ik ken ook wel mensen die vreemd zijn gegaan of vreemde dingen hebben gedaan, maar zulke lui ontbreekt het ook gewoon aan een geweten.
Vind het best verbazingwekkend in mijn leven hoe sommige lui met elkaar kunnen omgaan. Echt eng soms.![]()
Het zou echt goud zijn als Joshua er ff overheen gaat nu.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Gewoon vol in beeld fappen! Lekker feesten, flink zuipen en vol in beeld rukken en verder niks doen. Oja, en die meiden tokkie achtig Hoer noemenquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:17 schreef RickoKun het volgende:
Jullie dan?. Ik zou vlak gaan als ik dat zou zien in temptation island.
![]()
Of anders BG. Wat een heerlijk contrast, hij en Tim. Bah ik walg van Tiny Tim. Wat een zielig manneke is dat. Lekker voor hem ook dat Cherish 1 grote show heeft opgezet. I love Cherish!quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:21 schreef MPC60 het volgende:
Het zou echt goud zijn als Joshua er ff overheen gaat nu.![]()
BaajGuardian?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:22 schreef DeniesSY het volgende:
[..]
Of anders BG. Wat een heerlijk contrast, hij en Tim. Bah ik walg van Tiny Tim. Wat een zielig manneke is dat. Lekker voor hem ook dat Cherish 1 grote show heeft opgezet. I love Cherish!![]()
Eigenlijk iedereen behalve koorknaapje Gino.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:22 schreef DeniesSY het volgende:
[..]
Of anders BG. Wat een heerlijk contrast, hij en Tim. Bah ik walg van Tiny Tim. Wat een zielig manneke is dat. Lekker voor hem ook dat Cherish 1 grote show heeft opgezet. I love Cherish!
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Juist.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:23 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Eigenlijk iedereen behalve koorknaapje Gino.![]()
Gadver, zit die Tim ook nog in TI talk![]()
Straks meteen dus naar het darten zappen.
Hehe ben toch verzekerd
Is ook nog een goede "tactiek" voor een vent in een relatie die daar zit als je een hoog libido hebt. Gewoon als je op een gegeven moment een volle zak hebt er ff een zwengel eraan geven, ben je het weer kwijt en kun je weer ff vooruit.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:21 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Gewoon vol in beeld fappen! Lekker feesten, flink zuipen en vol in beeld rukken en verder niks doen. Oja, en die meiden tokkie achtig Hoer noemen. Ik zou vlak gaan als ik dat zou zien in temptation island.
En dan laten ze je vriendin beelden van een rukkende vriend zien![]()
Vlak gaan als je wat zou zien?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:21 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Gewoon vol in beeld fappen! Lekker feesten, flink zuipen en vol in beeld rukken en verder niks doen. Oja, en die meiden tokkie achtig Hoer noemen. Ik zou vlak gaan als ik dat zou zien in temptation island.
En die verleidsters hoer noemen openlijk in beeld?
Ondanks dat die meiden zich ervoor lenen, vind ik niet dat ze zo zijn. (Of ben ik te serieus)
-edit-
Oh wauw Tim is alle schaamte nabij. Al heel lang maar goed.![]()
quote:And I am a weapon of massive consumption
En vriendin dan tevreden: "Goed bezig vriend, gewoon met de hand de knapzak legenquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:27 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
En dan laten ze je vriendin beelden van een rukkende vriend zien![]()
![]()
zo mag ik het zien!"
![]()
Pffff wel sneu voor Deborahkipje man.
Zit je daar en je maalt er maar om. Zou wel hulp mogen zoeken zowat, of geen vertrouwen in mannen kunnen hebben![]()
Jaaa komaaaaaaaaaaaaaan man, ik ben fokking agressief nuuuThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Daniëlle fucking agressief en sloom pratend tegelijk
Haar manier van praten doet op een of andere manier mn tenen krullen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Daniëlle fucking agressief en sloom pratend tegelijk![]()
Ik had wel zo'n reactie verwacht. Mijn excuusquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vlak gaan als je wat zou zien?
En die verleidsters hoer noemen openlijk in beeld?
Ondanks dat die meiden zich ervoor lenen, vind ik niet dat ze zo zijn. (Of ben ik te serieus)
-edit-
Oh wauw Tim is alle schaamte nabij. Al heel lang maar goed.. Maar ik zou een new kids tokkie daar wel leuk in vinden, maar dat is mijn persoonlijke visie.
![]()
![]()
What the fuck zit Fabrizio nou te janken dan
Kleurplaat barst bijna in janken uit omdat hij jaloers is
Ik hoop zo datcDeborah sterk blijft en niet trapt in de verleiders die een verzwakte prooi zien. Hopelijk wordt Tim keihatd gedumpt.![]()
Kleurplaat, je hebt je plaatje gezet, jouw taak zit er op.
Oohhh zo bedoelde ik t ook nietquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:32 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Ik had wel zo'n reactie verwacht. Mijn excuus. Maar ik zou een new kids tokkie daar wel leuk in vinden, maar dat is mijn persoonlijke visie.
wist niet dat je onserieus was.
Zou wel een sicke sketch wezen.
Die fabrizio
Sensitive boy. Jaloerse krent.![]()
Komt Danielle uit Twente oid?And I am a weapon of massive consumption
Toch snap ik hem wel. Hij vindt haar oprecht leuk en doet er moeite voor. Zij komt steeds bij hem uithuilen, maar vervolgens flirt ze wel met anderen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:33 schreef MissJ het volgende:
Kleurplaat barst bijna in janken uit omdat hij jaloers is![]()
Okay. Daar heb je dan wel gelijk in.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Toch snap ik hem wel. Hij vindt haar oprecht leuk en doet er moeite voor. Zij komt steeds bij hem uithuilen, maar vervolgens flirt ze wel met anderen.![]()
AJR - Weak is wel het ultieme Temptation nummer
Hmm ik dacht dat hij haar wel echt leuk vond?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:36 schreef DeniesSY het volgende:
Ik vraag mij nog wel af of Fabrizio oprecht is met zijn gevoelens of niet. Ik denk van niet.And I am a weapon of massive consumption
Dit liedje doet mij denken aan het andere seizoen met Pommeline en haar ex boy in het zwembad en dat andere stel. Sexy wel. Ben slecht in namen sorry.![]()
Hmm ja das wel waar jaquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Toch snap ik hem wel. Hij vindt haar oprecht leuk en doet er moeite voor. Zij komt steeds bij hem uithuilen, maar vervolgens flirt ze wel met anderen.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Ze is daar volgens mij heel duidelijk over. Hij was hier compleet misplaatst.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Toch snap ik hem wel. Hij vindt haar oprecht leuk en doet er moeite voor. Zij komt steeds bij hem uithuilen, maar vervolgens flirt ze wel met anderen.![]()
"Communiehartje"
"Volgend jaar sta jij op ons trouwfeest"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liefde maakt blindquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze is daar volgens mij heel duidelijk over. Hij was hier compleet misplaatst.Ze zitten er allebei met verschillende verwachtingen.
![]()
Volgende week: Jeremy laat zich aanraken.
Da's een begin.![]()
wie is deze autist?And I am a weapon of massive consumption
Check dat petje van Tim![]()
![]()
Is het iemand van Fok? Dat kan bijna niet andersquote:
Publieke executie dit
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:
wist niet dat hij als verleider meedeed
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
oke dit is dan wel weer triest, dat hij bedreigd word. Diegene die hem bedreigen zijn vast nog nooooit vreemd gegaan![]()
Gay vibesquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:41 schreef zoem het volgende:
Gino zit er ook bij in een macho pose met zijn kekke jack.![]()
Ja idd dat hoeft ook weer niet.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:42 schreef DeniesSY het volgende:
oke dit is dan wel weer triest, dat hij bedreigd word. Diegene die hem bedreigen zijn vast nog nooooit vreemd gegaanThe only way you can be original, is to be yourself.![]()
Ben je van de andere kant
Kaj Gorgelsquote:And I am a weapon of massive consumption
iedereen haten op gino. mooi man die gast.maakt er ten minste wat van. heb die zogrnaamde mooiboys bloedjegeil en tirrely thijs enzo niet gezien
![]()
Welke vraag?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:45 schreef Vlicious87 het volgende:
Lol had een Fok'er die vraag gestuurd?
Zit ff niet te kijken.The only way you can be original, is to be yourself.![]()
Mee eens.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:42 schreef DeniesSY het volgende:
oke dit is dan wel weer triest, dat hij bedreigd word. Diegene die hem bedreigen zijn vast nog nooooit vreemd gegaan![]()
Gewoon vreemdgaan is respectvoller dan wat hij flikt. Maar bedreigingen verdient hij niet nee.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:42 schreef DeniesSY het volgende:
Die Michelle Kox vind ik echt verschrikkelijk om te zien.
Doet me toch schamen (misschien moet ik dat ook) dat ik dit kijk.![]()
In echte meisjes in de jungle was ze wel grappig (door haar domheid), maar dit is kutquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:47 schreef RickoKun het volgende:
Of gino homo isquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Welke vraag?
Zit ff niet te kijken.![]()
![]()
Wonderbaarlijk genoeg vind ik haar echt heel tof. Had ik van mijzelf ook niet verwacht. Vond der al tof in dames in de dop. Die aflevering met haar in zie ze liegen was echt lachen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:47 schreef RickoKun het volgende:
Die tattoos van Tim![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah kijk dat verklaard een hoop. Ik kijk dat niet.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:48 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Kai, hij deed mee aan expeditie robinson en zat in de finale.![]()
Ja dit wel erg tenenkrommend zo.quote:Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.![]()
Kan elk moment in janken uitbarsten.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:49 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Ja dit wel erg tenenkrommend zo.![]()
Wat heeft Tim gebruikt?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
En wat zei hij? Misschien is hij wel bi, je weet nooit.quote:
Hier komt hij nog achterlijker over.And I am a weapon of massive consumption
Om eerlijk te zijn vind ik dit gewoon zielig voor hem. Tuurlijk, wat hij heeft gedaan is echt te bizar voor woorden en ziekelijk. Maar ik denk dat hij al zoveel over zich heen heeft gehad dat 'ie wel genoeg "gestraft" is.![]()
Ik kende hem ook niet, maar hij is een vlogger kennelijk.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:48 schreef DeniesSY het volgende:
[..]
Ah kijk dat verklaard een hoop. Ik kijk dat niet.![]()
Stond tijdje terug ook een heel artikel online over zijn geaardheid?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
En wat zei hij? Misschien is hij wel bi, je weet nooit.![]()
Ik ben allergisch voor vloggers brrrquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:50 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik kende hem ook niet, maar hij is een vlogger kennelijk.![]()
Moest waarschijnlijk van zn contract, mooi niet dat ie daar uit vrije wil zit, kijk die kop danquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:42 schreef RickoKun het volgende:
Wel respect dat ie daar zit. Ondanks dat ie de dikste lul is.![]()
![]()
Een standaard nee... maarja.. hoe hij eruit zier en erbij zitquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
En wat zei hij? Misschien is hij wel bi, je weet nooit.![]()
![]()
Stevig aan de medicatiequote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ook niet fijn voor ons idd.. doet t pijn aan je ogen?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:51 schreef MrAero het volgende:
[..]
Moest waarschijnlijk van zn contract, mooi niet dat ie daar uit vrije wil zit, kijk die kop dan![]()
![]()
Dat was ik.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Gino leek toch op een Fok!ker zeiden sommigen toch laatst?![]()
![]()
Curvy Supermodel, TI, Love Island, Naked Attraction... RTL5 is wel echt de ultieme tokkiezender.![]()
(ja ik kijk weer)
Die zien we over 15 jaar terug bij 'Ouders Uit De Kast'quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:51 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Een standaard nee... maarja.. hoe hij eruit zier en erbij zit![]()
![]()
Nja kan voor z’n imago. Als je zoveel shit over je heen krijgt is het misschien wel goed om jezelf te laten zien. Gebroken en al.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:51 schreef MrAero het volgende:
[..]
Moest waarschijnlijk van zn contract, mooi niet dat ie daar uit vrije wil zit, kijk die kop dan![]()
Oh ja klopt, hij gaf idd aan dat dat bullshit was (of dat gay zijn).quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:50 schreef DeniesSY het volgende:
[..]
Stond tijdje terug ook een heel artikel online over zijn geaardheid?The only way you can be original, is to be yourself.![]()
Ik ben ook echt zo labiel als de pest. Eerst vloeken en schelden op Tim en nu vind ik het toch best sneu voor hem.![]()
Ik dacht eerst van niet, maar aan de comments hier te zien werkt het alquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nja kan voor z’n imago. Als je zoveel shit over je heen krijgt is het misschien wel goed om jezelf te laten zien. Gebroken en al.![]()
![]()
Ik vind het niet sneu, het is gewoon zijn eigen schuld. Wel ergens respect dat hij er zit.The only way you can be original, is to be yourself.![]()
Het programma brengt het beste naar boven van jequote:Op donderdag 29 maart 2018 21:55 schreef DeniesSY het volgende:
Ik ben ook echt zo labiel als de pest. Eerst vloeken en schelden op Tim en nu vind ik het toch best sneu voor hem.![]()
![]()
Haha het is om te janken echt.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:58 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Het programma brengt het beste naar boven van je![]()
Kleurplaat mag mij wel prikken hoor
Ze lopen hem ook allemaal stuk te makenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Hij moet wel door zijn contractquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:58 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ik vind het niet sneu, het is gewoon zijn eigen schuld. Wel ergens respect dat hij er zit.![]()
Watquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:55 schreef DeniesSY het volgende:
Ik ben ook echt zo labiel als de pest. Eerst vloeken en schelden op Tim en nu vind ik het toch best sneu voor hem.
Tim is gewoon een mongool.![]()
Tim plant na vanavond een paar sessies bij Barbara.
Zou verstandig zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Tim plant na vanavond een paar sessies bij Barbara.And I am a weapon of massive consumption
Volgens mij werd hem ingefluisterd ‘even iets positiefs’, omdat hij snel wisselde tussen reactiesquote:Op donderdag 29 maart 2018 22:02 schreef Vlicious87 het volgende:
Wat zie je er lekker uit! Lol..hij ziet eruit als een wrak![]()
Totaal niet met hem te doen, hij maakt zelf die keuzen, zoek je ballen dan ook eens. Exact wat die psychologe zegt net. Grow the fuck up.![]()
Die psycholoog
Precies ditquote:Op donderdag 29 maart 2018 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
Totaal niet met hem te doen, hij maakt zelf die keuzen, zoek je ballen dan ook eens. Exact wat die psychologe zegt net. Grow the fuck up.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:11 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Barbara: "Het is echt kinderlijk"
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:11 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ja hij maakt de keuzes maar echt de gevolgen heeft hij duidelijk niet overzien. Tis bijna alsof hij ontoerekeningsvatbaar was of zo.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
Totaal niet met hem te doen, hij maakt zelf die keuzen, zoek je ballen dan ook eens. Exact wat die psychologe zegt net. Grow the fuck up.![]()
"Ik mag geen koekje, huilen, boehoe"
Dat is het idd precies. De vraag is hoe het kan dat iemand zo kinderlijk is gebleven.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:11 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
![]()
![]()
Klopt ja.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja hij maakt de keuzes maar echt de gevolgen heeft hij duidelijk niet overzien. Tis bijna alsof hij ontoerekeningsvatbaar was of zo.
Van megan vind ik hetzelfde, die denkt er ook niet overna. (Wel in iets mindere mate dan)![]()
:’)quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:13 schreef DeniesSY het volgende:
Barbara heeft makkelijk praten. Zij heeft geen piemel die het denken overneemt.
Ho ho, wij moeten ons net zo goed beheersen hoor. Ben niet dood van binnen.![]()
Billy: "Nederlandse mannen en Vlaamse mannen zijn allemaal hetzelfde"
Ja Jeremy is idd precies hetzelfde als Tim.
Hartverscheurend die Deborah![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
I know, maar hij geeft geen neuk en wilt gewoon lekker chillen in zijn hangmat. Ik vind hem zelf het leukst van de koppelsquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:13 schreef 20100 het volgende:
[..]
Jeremy is gewoon een introverte kerel die verplicht werd deel te nemen van zijn Vanessa omdat ze instafamous wil worden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: