Toch snap ik hem wel. Hij vindt haar oprecht leuk en doet er moeite voor. Zij komt steeds bij hem uithuilen, maar vervolgens flirt ze wel met anderen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:33 schreef MissJ het volgende:
Kleurplaat barst bijna in janken uit omdat hij jaloers is
Okay. Daar heb je dan wel gelijk in.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Toch snap ik hem wel. Hij vindt haar oprecht leuk en doet er moeite voor. Zij komt steeds bij hem uithuilen, maar vervolgens flirt ze wel met anderen.
Hmm ik dacht dat hij haar wel echt leuk vond?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:36 schreef DeniesSY het volgende:
Ik vraag mij nog wel af of Fabrizio oprecht is met zijn gevoelens of niet. Ik denk van niet.
Hmm ja das wel waar jaquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Toch snap ik hem wel. Hij vindt haar oprecht leuk en doet er moeite voor. Zij komt steeds bij hem uithuilen, maar vervolgens flirt ze wel met anderen.
Ze is daar volgens mij heel duidelijk over. Hij was hier compleet misplaatst.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Liefde maakt blindquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze is daar volgens mij heel duidelijk over. Hij was hier compleet misplaatst.
Is het iemand van Fok? Dat kan bijna niet andersquote:
quote:
Gay vibesquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:41 schreef zoem het volgende:
Gino zit er ook bij in een macho pose met zijn kekke jack.
Ja idd dat hoeft ook weer niet.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:42 schreef DeniesSY het volgende:
oke dit is dan wel weer triest, dat hij bedreigd word. Diegene die hem bedreigen zijn vast nog nooooit vreemd gegaan
Kaj Gorgelsquote:
Welke vraag?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:45 schreef Vlicious87 het volgende:
Lol had een Fok'er die vraag gestuurd?
Mee eens.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:42 schreef DeniesSY het volgende:
oke dit is dan wel weer triest, dat hij bedreigd word. Diegene die hem bedreigen zijn vast nog nooooit vreemd gegaan
Gewoon vreemdgaan is respectvoller dan wat hij flikt. Maar bedreigingen verdient hij niet nee.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:42 schreef DeniesSY het volgende:
In echte meisjes in de jungle was ze wel grappig (door haar domheid), maar dit is kutquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:47 schreef RickoKun het volgende:
Die Michelle Kox vind ik echt verschrikkelijk om te zien.
Doet me toch schamen (misschien moet ik dat ook) dat ik dit kijk.
Of gino homo isquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Welke vraag?
Zit ff niet te kijken.
Wonderbaarlijk genoeg vind ik haar echt heel tof. Had ik van mijzelf ook niet verwacht. Vond der al tof in dames in de dop. Die aflevering met haar in zie ze liegen was echt lachen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:47 schreef RickoKun het volgende:
Die Michelle Kox vind ik echt verschrikkelijk om te zien.
Doet me toch schamen (misschien moet ik dat ook) dat ik dit kijk.
Ah kijk dat verklaard een hoop. Ik kijk dat niet.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:48 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Kai, hij deed mee aan expeditie robinson en zat in de finale.
Ja dit wel erg tenenkrommend zo.quote:
Kan elk moment in janken uitbarsten.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:49 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Ja dit wel erg tenenkrommend zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |