abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 november 2018 @ 21:00:50 #251
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_182906744
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 20:59 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Kan gewoon toch :)

Overigens is dat satanisme wel een ding. Ooit gehoord van Marina Abramovic? :P
Nee zegt me niet direct iets die naam.

Mijn ervaring met (mensen die zeggen dit te zijn) satanisten is heel anders dan (vaak christelijk conservatieve) bronnen op internet beweren. Met name de gedachtes erachter.
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 21:34:01 #252
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_182907578
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:00 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee zegt me niet direct iets die naam.

Mijn ervaring met (mensen die zeggen dit te zijn) satanisten is heel anders dan (vaak christelijk conservatieve) bronnen op internet beweren. Met name de gedachtes erachter.
Ja ik snap wat je bedoelt, dit zie je ook op YouTube. Alsof de religie daarmee opgehemeld wordt; het wordt gebruikt als bevestiging voor de religie. Ik vind het ook wel irritant dat bij bepaalde info dan weer het geloof erbij wordt gehaald, maakt een video meestal wel meer subjectief. Dan wil ik het soms niet delen omdat alles (religie, info conspiracy) door elkaar gegooid wordt in zo’n video.

Marina Abramovic is een zeer aparte kunstenaar die openlijk satanistische rituelen heeft uitgevoerd en connecties zou hebben met A-list sterren en politici. Om een ritueelvoorbeeld te geven: Spiritcooking. Ze doet dan borstmelk met (ik weet niet meer wat voor) bloed mixen om daarmee spreuken op de muur te schrijven :P :


Misschien ook wel een topic waard :P
A child is born with no state of mind.
  vrijdag 2 november 2018 @ 22:00:56 #253
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_182908222
Ik zal "kunstenaars" wel nooit echt snappen ;(
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 22:04:35 #254
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_182908320
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 22:00 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik zal "kunstenaars" wel nooit echt snappen ;(
Check ook die link bij de YouTube video naar WikiLeaks. :P
A child is born with no state of mind.
  maandag 5 november 2018 @ 01:49:55 #255
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_182950368
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:03 schreef ChrisCarter het volgende:
Welk "nieuws" is dan nog wel betrouwbaar?
Alex Jones?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 5 november 2018 @ 10:53:24 #256
249559 crew  Lavenderr
pi_182953401
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:34 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ja ik snap wat je bedoelt, dit zie je ook op YouTube. Alsof de religie daarmee opgehemeld wordt; het wordt gebruikt als bevestiging voor de religie. Ik vind het ook wel irritant dat bij bepaalde info dan weer het geloof erbij wordt gehaald, maakt een video meestal wel meer subjectief. Dan wil ik het soms niet delen omdat alles (religie, info conspiracy) door elkaar gegooid wordt in zo’n video.

Marina Abramovic is een zeer aparte kunstenaar die openlijk satanistische rituelen heeft uitgevoerd en connecties zou hebben met A-list sterren en politici. Om een ritueelvoorbeeld te geven: Spiritcooking. Ze doet dan borstmelk met (ik weet niet meer wat voor) bloed mixen om daarmee spreuken op de muur te schrijven :P :


Misschien ook wel een topic waard :P
spiritcooking hebben we wel ooit een topic over gehad. Weet alleen niet meer of dat nu op TRU of op BNW was.
*even zoeken gaat
  Moderator maandag 5 november 2018 @ 11:01:15 #257
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_182953527
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 10:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

spiritcooking hebben we wel ooit een topic over gehad. Weet alleen niet meer of dat nu op TRU of op BNW was.
*even zoeken gaat
Ah interessant.
A child is born with no state of mind.
  Moderator maandag 5 november 2018 @ 11:09:04 #258
249559 crew  Lavenderr
pi_182953651
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 11:01 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ah interessant.
Gezocht maar de zoekfunctie doet het niet.
  Moderator maandag 5 november 2018 @ 11:13:20 #259
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_182953742
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 11:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gezocht maar de zoekfunctie doet het niet.
Waardeer de moeite :)
Misschien doe ik binnenkort wel een topic erover.
A child is born with no state of mind.
  Moderator maandag 5 november 2018 @ 11:14:12 #260
249559 crew  Lavenderr
pi_182953764
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 11:13 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Waardeer de moeite :)
Misschien doe ik binnenkort wel een topic erover.
^O^
pi_182956906
Deze betrokkenen bij de slachtpartij in de synagoge zijn echt heel erg aangedaan. Zelden zo'n intens verdriet gezien.

Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  maandag 5 november 2018 @ 14:26:01 #262
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_182957561
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 13:54 schreef DupingDelight het volgende:
Deze betrokkenen bij de slachtpartij in de synagoge zijn echt heel erg aangedaan. Zelden zo'n intens verdriet gezien.

Ok, en nu?
pi_182959221
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 11:13 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Waardeer de moeite :)
Misschien doe ik binnenkort wel een topic erover.
BNW / Wikileaks: Campagneleider Clinton en occulte rituelen

Via Google gevonden.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  maandag 5 november 2018 @ 16:04:38 #264
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_182959617
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 13:54 schreef DupingDelight het volgende:
Deze betrokkenen bij de slachtpartij in de synagoge zijn echt heel erg aangedaan. Zelden zo'n intens verdriet gezien.

Dat intense verdriet is niks zelden meer aan. Je ziet het bij al die events. De teller op GoFundMe loopt op. Inderdaad, ik voel hun pijn het spat er vanaf.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_182961378
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 16:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat intense verdriet is niks zelden meer aan. Je ziet het bij al die events. De teller op GoFundMe loopt op. Inderdaad, ik voel hun pijn het spat er vanaf.
Dat krijg je als je oude wetten als de Smith-Mundt wet herstelt. Een continue stroom (legale!!) nepshows met als doel de Amerikaanse en buitenlandse burger met onvervalste propaganda onder vuur te nemen.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  maandag 5 november 2018 @ 17:44:50 #266
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_182961772
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 16:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat intense verdriet is niks zelden meer aan. Je ziet het bij al die events. De teller op GoFundMe loopt op. Inderdaad, ik voel hun pijn het spat er vanaf.
Ah, we gaan weer nabestaanden schofferen zonder onderbouwing of argumentatie.
  maandag 5 november 2018 @ 17:49:31 #267
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_182961869
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 5 november 2018 @ 17:52:43 #268
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_182961944
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 17:44 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

zonder onderbouwing of argumentatie.
I rest my case :Y
  Moderator maandag 5 november 2018 @ 18:22:05 #269
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_182962502
quote:
Ah. Dank u :)
A child is born with no state of mind.
pi_182963568
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 18:22 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ah. Dank u :)
Graag gedaan. :)
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_182966989
Ik weet niet of er hier mensen zijn die de Orlando Pulse Nightclub Shooting destijds een beetje gevolgd hebben, maar Norman Casiano die 4x met een aanvalsgeweer in zijn rug is geschoten en binnen 24 uur alweer ontslagen was uit het ziekenhuis is ook weer opgedoken:


Vanaf minuut 08:00 ongeveer kun je een capture van zijn blote rug zien, afkomstig uit een van zijn vreemde vlog filmpjes. Een kleine twee en een half jaar later en geen litteken meer te ontdekken. WOW!!

De arme stakker is echter een tijdje afwezig geweest omdat ie op YouTube werd "lastig gevallen" door vele mensen die helemaal niets van zijn verhaal geloofden.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  maandag 5 november 2018 @ 21:28:55 #272
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_182967214
Mensen "mogen" niet genezen?
pi_182967362
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 21:28 schreef ChrisCarter het volgende:
Mensen "mogen" niet genezen?
Jij gelooft dit mens gewoon blind terwijl het gewoon totaal niet mogelijk is wat de claim is?
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  maandag 5 november 2018 @ 21:36:48 #274
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_182967405
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 21:35 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Jij gelooft dit mens gewoon blind terwijl het gewoon totaal niet mogelijk is wat de claim is?
Waarom is het niet mogelijk dan?
pi_182967425
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 21:36 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom is het niet mogelijk dan?
Omdat gewoon niet. Gewoon totaal niet.

Daarbij weet ie zelf ook niet zo goed of het nou 4x of 2x was, met zijn vette grijns op zijn smoel:

Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_182967664
En dan heb je dit soort comments als negatieve reactie op de vele reacties die blijk geven van ongeloof:

Hans Bjorgman
You can tell these people watch too many movies and TV shows.

Blijkt dan een sock puppet kanaal zonder content te zijn met dik 12000 spook-abonnees.



:')
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_182968551
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 21:20 schreef DupingDelight het volgende:
Ik weet niet of er hier mensen zijn die de Orlando Pulse Nightclub Shooting destijds een beetje gevolgd hebben, maar Norman Casiano die 4x met een aanvalsgeweer in zijn rug is geschoten en binnen 24 uur alweer ontslagen was uit het ziekenhuis is ook weer opgedoken:

Vanaf 't begin.
A fok user arrived in the following topic to claim he/she was on honeymoon and staying in a hotel nearby the Pulse nightclub when it all happened.
The whole discussion was pretty interesting (and funny in parts) but alas, for whatever reason, much of it got deleted.

Deze misschien interessant voor je is...
BNW / Centraal: Verdachte aanslagen en rampen over de hele wereld #4

There are also several other topics 'op slot' basically because they upset certain users moral values.
'Don't question the victims!' etc.

It's a pity because everything then became a big mish-mash, so it's difficult to find things now.
New users don't even know where to begin looking for anything in particular and maybe many just get pissed off and go somewhere else.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 5 november 2018 @ 23:27:28 #278
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_182969782
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 21:38 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Omdat gewoon niet. Gewoon totaal niet.

Daarbij weet ie zelf ook niet zo goed of het nou 4x of 2x was, met zijn vette grijns op zijn smoel:

Met deze argumenten ben ik helemaal om
pi_182970469
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 23:27 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Met deze argumenten ben ik helemaal om
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat je echt argumenten van me wilde hebben en had je ingeschat als iemand met een beetje gezond verstand en eventueel zelfs wat basis medische kennis. Het goed bekijken van het interview en het goed luisteren naar zijn verhaal zou al voldoende moeten zijn om te concluderen dat die gozer ontzettend uit zijn nek lult. Het enige geloofwaardige aan het hele interview komt van de reporter wanneer ze aan het eind zegt: "What an unbelievable story".

Iemand die dit zelfstandig niet kan zien proberen te overtuigen met argumenten, kun je vergelijken met een varken ballet te leren dansen. Voor mij pure tijdsverspilling en voor het varken is het erg vervelend. Gaan we niet doen dus :)

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 22:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Vanaf 't begin.
A fok user arrived in the following topic to claim he/she was on honeymoon and staying in a hotel nearby the Pulse nightclub when it all happened.
The whole discussion was pretty interesting (and funny in parts) but alas, for whatever reason, much of it got deleted.

Deze misschien interessant voor je is...
BNW / Centraal: Verdachte aanslagen en rampen over de hele wereld #4

There are also several other topics 'op slot' basically because they upset certain users moral values.
'Don't question the victims!' etc.

It's a pity because everything then became a big mish-mash, so it's difficult to find things now.
New users don't even know where to begin looking for anything in particular and maybe many just get pissed off and go somewhere else.
Bedankt voor de link.Ik kan me voorstellen dat sommige mensen moreel bezwaard zijn, maar als je ziet wat voor troep ze ons voorschotelen kan ik me niet voorstellen dat er mensen zijn die daar niet gelijk doorheen prikken. Het is vaak zo ontzettend obvious.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  dinsdag 6 november 2018 @ 00:11:19 #280
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_182970519
"Gezond verstand" is een nietszeggend iets. Wat is er medisch gezien onmogelijk aan zijn verhaal?

Als niet-medici dit al zouden doorzien dan zou al het verplegend personeel ter wereld deze persoon toch makkelijk kunnen outen? Waarom gebeurt dat niet dan?
pi_182970602
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 00:11 schreef ChrisCarter het volgende:
"Gezond verstand" is een nietszeggend iets. Wat is er medisch gezien onmogelijk aan zijn verhaal?

Als niet-medici dit al zouden doorzien dan zou al het verplegend personeel ter wereld deze persoon toch makkelijk kunnen outen? Waarom gebeurt dat niet dan?
Omdat a. 99.9% van de mensen zich hier niet mee bezighouden. Ze kijken eens op en gaan vervolgens weer verder met de orde van de dag en b. omdat de betrokken media ze vast geen podium zal geven.

Maar goed, dit kwam ik net tegen:

Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_182985050
Het is toch wel bijzonder dat je eerst zegt 4x te zijn geraakt door een kogel en dan later weer beweert dat het maar 2x was en dan vervolgens als je in een video je rug laat zien, er geen enkel spoor te zien is van een litteken. Alsof het nooit gebeurt is. :')

In de video achter onderstaande link, amper 24 uur na het vermeende incident in de nachtclub, zit Norman Casiano lekker ontspannen te lachen op de passagiersstoel van een auto. Hij was de vorige dag getuige van een slachting en heeft doodsangsten moeten doorstaan. Rechtop zittend en met een haast constante grijns op zijn smoel beweert hij 2x in het rechter deel van zijn onderrug te zijn geschoten en laat vervolgens het verband zien. Tevens zegt hij dan dat er aan de andere kant op dezelfde plek ook 2 van die wonden zitten.


Man shot 4 times in Orlando nightclub massacre crawled over bodies to escape


Op ongeveer 01:05:

Verslaggever: "Your story though.....(verslaggever schiet haast vol in de lach)... people calling you a miracle a survivor" (Pardon? Mensen noemen Norman een survivor? :D )
Norman schiet hier zelf ook haast in de lach.



quote:
Norman Casiano, 26, was discharged from an Orlando hospital Monday, one day after a mass shooting that killed 49 people and injured at least 53 others.

Casiano said he was getting ready to leave Pulse Orlando early Sunday morning when the shooter, identified as Omar Mateen, 29, opened fire. He heard several shots and started crawling military-style into a crowded bathroom stall.

"You hear the gunshots getting closer and closer," Casiano said.

Casiano said one man collapsed in front of the stall door, bleeding and begging to come inside.

"The door wouldn't open because there's bodies piled up," Casiano said.

Casiano said he was trying to comfort the man, but it was too late. Seconds later, Casiano said, the gunman entered the bathroom and shot him one last time.

The scariest part, Casiano recalled, was that the shooter didn't say anything.

"He laughed, and as he's laughing, that's when he fires through the whole front of the stall," Casiano said.
En dan in deze video: https://www.facebook.com/(...)n/10154213108657356/

Daar ligt ie lekker in zijn ziekenhuisbed en zegt daar dat het goed met hem gaat en dat ie 4! keer geraakt is.

Hier zegt ie op 0:44 "I've litteraly been in the hospital for two days trying to sleep and one of the first things I hear are ... guns... bullets hitting the floor .... and that laugh":


:') :') :') :') :')

En hier is ie weer 2x geraakt:



AL DEZE ZOGENAAMDE MASSACRES / MASS SHOOTINGS ZIJN FAKE!!

Als jij hier (bewust) blind voor blijft en/of deze totale waanzin verdedigt, ben je wat mij betreft medeplichtig aan wat er komen gaat al weet ik ook niet zeker waar het precies heen zal gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door DupingDelight op 06-11-2018 21:47:16 ]
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_182989105
Ik was ook lachend op de foto een halfuurtje nadat ik een kettingzaag in mijn been heb gekregen! Goed om te weten dat de wond en mijn litteken dus fake zijn 8-)
Conscience do cost.
pi_182989205
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 00:17 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Omdat a. 99.9% van de mensen zich hier niet mee bezighouden. Ze kijken eens op en gaan vervolgens weer verder met de orde van de dag en b. omdat de betrokken media ze vast geen podium zal geven.

And...
c. In certain professions I think you would have to be very careful about what you might say about these events. It could have serious repercussions if you caused too much of a kerfuffle about pecularities (or downright lies) in a story - that in itself would be enough to make most people in certain professions also think very carefully about voicing their opinions too loudly.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_182989210
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:19 schreef ems. het volgende:
Ik was ook lachend op de foto een halfuurtje nadat ik een kettingzaag in mijn been heb gekregen! Goed om te weten dat de wond en mijn litteken dus fake zijn 8-)
Wat een briljante vergelijking. Nee, echt. ^O^

En jij hebt wel een wond?
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  Moderator dinsdag 6 november 2018 @ 22:23:32 #286
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_182989232
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:19 schreef ems. het volgende:
Ik was ook lachend op de foto een halfuurtje nadat ik een kettingzaag in mijn been heb gekregen! Goed om te weten dat de wond en mijn litteken dus fake zijn 8-)
Pics!
A child is born with no state of mind.
pi_182989245
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:22 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Wat een briljante vergelijking. Nee, echt. ^O^
I once fell off my bicycle....
Sadly I don't have any photos.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator dinsdag 6 november 2018 @ 22:26:25 #288
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_182989295
Ok mijn grapje lijkt nu een beetje ongepast :@
A child is born with no state of mind.
  dinsdag 6 november 2018 @ 22:27:16 #289
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_182989323
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:26 schreef SuperHartje het volgende:
Ok mijn grapje lijkt nu een beetje ongepast :@
Lijkt me anders best een stoere foto
  Moderator dinsdag 6 november 2018 @ 22:28:04 #290
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_182989341
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:27 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Lijkt me anders best een stoere foto
Toch! :D
A child is born with no state of mind.
pi_182989675
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

And...
c. In certain professions I think you would have to be very careful about what you might say about these events. It could have serious repercussions if you caused too much of a kerfuffle about pecularities (or downright lies) in a story - that in itself would be enough to make most people in certain professions also think very carefully about voicing their opinions too loudly.
Ja, dat is inderdaad ook nog een terecht argument dat gemaakt kan worden.

Buiten dat je in een split second door onwetenden (en/of deniers) als gekkie wordt weggezet, kan het je ook nog eens je baan kosten.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  dinsdag 6 november 2018 @ 22:37:56 #292
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_182989718
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:28 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Toch! :D
Maar dan moet je er maar wel vanuit gaan dat ems.
A. Wel echt bestaat
B. Geen crisis actor is die de boel op die manier legitiemer maakt

Dat kun je op een foto niet zien 🤔

Geen waterdichte methode dus

Edit: ik besef me net dat dit voor veel meer van die mensen geldt. Hoe bewijzen ze dat ze er wel bij waren? Nu kan het net zo goed een reverse psy-ops zijn om de slachtoffers nog verder in diskrediet te brengen
Figuren als Alex Jones en natural news hebben daar alle belang bij

[ Bericht 4% gewijzigd door ChrisCarter op 06-11-2018 22:44:17 ]
pi_182990571
Maar niemand gaat er dus op een serieuze en inhoudelijke manier op in? Jammer hoor!

Als je namelijk wat door de reacties onder de filmpjes over Norman scrolt, dan zie je dat er echt heel erg veel mensen zijn die hem uitkotsen om zijn ranzige leugens. Het zijn inmiddels zo ontzettend veel reacties dat je niet kunt ontkennen dat er iets héél erg mis is met de (terroristische) media en overheid daar in de VS. Het is niet meer een enkel "gekkie" die roepende is in de woestijn.

Amerika wordt van binnenuit aangevallen en ik hoop dat mensen op tijd uit hun slaap zullen ontwaken om dit een halt toe te roepen.

Verder over mensen als Norman Casiano: Over zoiets ontzettend dramatisch liegen en de spot drijven met mensen die in andere, wél echte situaties, zijn neergeschoten is gewoon echt té walgelijk voor woorden. Daarbij liegt hij ook nog eens tegenover de gehele natie is het feitelijk een verrader van zijn medeburgers. Én dat allemaal voor een paar vieze rotcenten.

Useful idiot.

[ Bericht 2% gewijzigd door DupingDelight op 06-11-2018 23:28:18 ]
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_182990644
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 23:05 schreef DupingDelight het volgende:
Maar niemand gaat er dus op een serieuze en inhoudelijke manier op in? Jammer hoor!

Als je namelijk wat door de reacties onder de filmpjes over Norman scrolt, dan zie je dat er echt heel erg veel mensen zijn die hem uitkotsen om zijn ranzige leugens. Het zijn inmiddels zo ontzettend veel reacties dat je niet kunt ontkennen dat er iets héél erg mis is met de media daar in de VS. Het is niet meer een enkel "gekkie" die roepende is in de woestijn.

Amerika wordt van binnenuit aangevallen en ik hoop dat mensen op tijd uit hun slaap zullen ontwaken om dit een halt toe te roepen.

Verder over mensen als Norman Casiano: Over zoiets ontzettend dramatisch liegen en de spot drijven met mensen die in andere, wél echte situaties, zijn neergeschoten is gewoon echt té walgelijk voor woorden. Daarbij liegt hij ook nog eens tegenover de gehele natie is het feitelijk een verrader van zijn medeburgers. Én dat allemaal voor een paar vieze rotcenten.

Usefull idiot.
Absolutely. Disgraceful characters like him are an insult to real victims of real violence indeed.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 7 november 2018 @ 02:43:26 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_182992318
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 23:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Absolutely. Disgraceful characters like him are an insult to real victims of real violence indeed.
Tot nu toe heb ik je nog nooit een echt slachtoffer ergens van zien posten..

Geef eens een voorbeeld hoe je wel moet reageren als slachtoffer.
Filmpje video, plus graag met je analyse er bij waarom.

Thx
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_182992466
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 02:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

Tot nu toe heb ik je nog nooit een echt slachtoffer ergens van zien posten..

Geef eens een voorbeeld hoe je wel moet reageren als slachtoffer.
Filmpje video, plus graag met je analyse er bij waarom.

Thx
Wat is dit nou weer voor een vreemd verzoek? :?

Jij gelooft werkelijk dat Norman Casiano 4x (of 2x!) in zijn rug geschoten is en de volgende dag meteen al rechtop zittend in een auto interviewtjes kan gaan geven en dat zijn littekens enige tijd daarna als sneeuw voor de zon verdwenen zijn?

Ik denk dat als je dit echt gelooft je inmiddels echt alle contact met de realiteit verloren hebt.

Bwhaha, in de rug geschoten. Laat me niet lachen. _O-

Hij is een totale schande voor de mensheid.

[ Bericht 1% gewijzigd door DupingDelight op 07-11-2018 04:24:08 ]
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_182992554
2 ingangswonden en 2 uitgangswonden, gok ik.
pi_182993190
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 04:41 schreef mootie het volgende:
2 ingangswonden en 2 uitgangswonden, gok ik.
Pleister d'r op en klaar.

Sorry, maar zo werkt het niet in de realiteit.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  woensdag 7 november 2018 @ 08:12:59 #299
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_182993282
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 23:05 schreef DupingDelight het volgende:
Maar niemand gaat er dus op een serieuze en inhoudelijke manier op in? Jammer hoor!

Als je namelijk wat door de reacties onder de filmpjes over Norman scrolt, dan zie je dat er echt heel erg veel mensen zijn die hem uitkotsen om zijn ranzige leugens. Het zijn inmiddels zo ontzettend veel reacties dat je niet kunt ontkennen dat er iets héél erg mis is met de (terroristische) media en overheid daar in de VS. Het is niet meer een enkel "gekkie" die roepende is in de woestijn.

Amerika wordt van binnenuit aangevallen en ik hoop dat mensen op tijd uit hun slaap zullen ontwaken om dit een halt toe te roepen.

Verder over mensen als Norman Casiano: Over zoiets ontzettend dramatisch liegen en de spot drijven met mensen die in andere, wél echte situaties, zijn neergeschoten is gewoon echt té walgelijk voor woorden. Daarbij liegt hij ook nog eens tegenover de gehele natie is het feitelijk een verrader van zijn medeburgers. Én dat allemaal voor een paar vieze rotcenten.

Useful idiot.
Ben het helemaal met je eens. Voor geld en een beetje macht doen mensen de gekste dingen. Dan de GoFundMe's erbij opgeteld, dit brengt het meeste op vandaar al die grijnzen op die smug faces, de teller loopt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_182993336
"Mensen onder youtubefilmpjes zijn het met me eens"!!!11
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2018 07:54 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Pleister d'r op en klaar.

Sorry, maar zo werkt het niet in de realiteit.
Nouja, eigenlijk wel. Hechten, dan pleister/verband erop en klaar. Afhankelijk van hoeveel schade is aangericht in je lichaam dus.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')