Ik nietquote:Op donderdag 29 maart 2018 01:00 schreef CarltonBanks het volgende:
[ afbeelding ]
(ik zou die rechter (voor de kijkers links) doen!)
Faalklacht want:quote:Op donderdag 29 maart 2018 00:52 schreef Onnoman het volgende:
Ik begin zo langszamerhand genoeg te krijgen van de intimidatiepraktijken van mijn benedenburen.
[knip = klagen over jouw buren die jouw aso gedrag zat zijn]
Taak van de woningbouw, voordat het verhuurd werd.quote:Op donderdag 29 maart 2018 03:45 schreef Monkeymind het volgende:
Heb je wel een goede gekuidswerende ondervloer aangebracht?
Jij mot gewoon niet zo legge bonke joh.quote:Op donderdag 29 maart 2018 08:03 schreef bonke het volgende:
ik ken je buren niet maar ik heb wel een hekel aan ze
vaak gewoon in de middag idd tussen 11 uur en 17 uurquote:Op donderdag 29 maart 2018 02:52 schreef Lunatiek het volgende:
Terechte klacht.
Muziek kan ik niks over zeggen, maar dat zij klagen over loopgeluiden van sneakers is belachelijk.
Nee uiteraard niet. Voordat je laminaat / zeil / vloerbedekking legt moet je zelf een goede ondervloer daaronder leggen. Als dat niet gedaan is begrijp ik de benedenbhuren heel goed.quote:Op donderdag 29 maart 2018 07:52 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Taak van de woningbouw, voordat het verhuurd werd.
Bij veel woningbouwcorporaties is parket zelf verboden in een flat of appartement.quote:Op donderdag 29 maart 2018 07:52 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Taak van de woningbouw, voordat het verhuurd werd.
Jij lijkt mij meer het type die de middelste doetquote:Op donderdag 29 maart 2018 01:00 schreef CarltonBanks het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb idd laminaat met een geluidswerende ondervloer.. (niet van topkwaliteit)quote:Op donderdag 29 maart 2018 13:17 schreef capricia het volgende:
Wat heb je voor vloer, TS, en qua isolatie?
Goed genoeg en gewoon de woningstichting de vloer laten zien.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:18 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik heb idd laminaat met een geluidswerende ondervloer.. (niet van topkwaliteit)
dat wist ik ook, daarom loop ik altijd op sneakers en nooit op leren zolen
daarnaast doe ik in mijn slaapkamer (boven hun slaapkamer) zelfs de schoenen uit
ja.. ik heb daar eigenlijk niet zo veel behoefte aanquote:Op donderdag 29 maart 2018 14:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Goed genoeg en gewoon de woningstichting de vloer laten zien.
Of misschien weet je al wat ze gaan zeggen. Ja meneer, laminaat is niet toegestaan waar u woont. Dat hebben we u uitgebreid verteld en ook zwart op wit meegegeven bij de sleuteloverdracht. U deed er een beetje lacherig over, maar u heeft zich er wel aan te houden. U dient de vloer binnen 14 dagen te verwijderen en na deze termijn komen we weer kijken of het geregeld is. En tot die tijd loop maar op uw sokken.quote:Op donderdag 29 maart 2018 15:04 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja.. ik heb daar eigenlijk niet zo veel behoefte aan
vind ik te intimiderend
Da's hier ook zo. Ik heb zeil met een goede ondervloer, maar de bovenbuurman heeft laminaat of parket liggen, die kon het dus geen reet boeien. Heb er totaal geen last van, alleen wanneer er 's maandags iemand op hoge hakken aan het stofzuigen is (quote:Op donderdag 29 maart 2018 16:27 schreef bmp80 het volgende:
[..]
Of misschien weet je al wat ze gaan zeggen. Ja meneer, laminaat is niet toegestaan waar u woont. Dat hebben we u uitgebreid verteld en ook zwart op wit meegegeven bij de sleuteloverdracht. U deed er een beetje lacherig over, maar u heeft zich er wel aan te houden. U dient de vloer binnen 14 dagen te verwijderen en na deze termijn komen we weer kijken of het geregeld is. En tot die tijd loop maar op uw sokken.
Kun jij horen welk standje ze doen? Of heb je een spycam geplaatst? Zo ja, graag linkje naar de livestream.quote:Op donderdag 29 maart 2018 08:00 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
het moet allemaal exotisch a la doggystyle met een hoop geluid.
goed verhaalquote:Op donderdag 29 maart 2018 16:27 schreef bmp80 het volgende:
[..]
Of misschien weet je al wat ze gaan zeggen. Ja meneer, laminaat is niet toegestaan waar u woont. Dat hebben we u uitgebreid verteld en ook zwart op wit meegegeven bij de sleuteloverdracht. U deed er een beetje lacherig over, maar u heeft zich er wel aan te houden. U dient de vloer binnen 14 dagen te verwijderen en na deze termijn komen we weer kijken of het geregeld is. En tot die tijd loop maar op uw sokken.
heb ik, gebruik ik ergens anders voorquote:Op donderdag 29 maart 2018 16:31 schreef Aalscholver het volgende:
[ afbeelding ]
Niet hier op lopen in huis
Het zit bij die mensen tussen de oren. Ze weten dat je laminaat hebt, dus klagen ze.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:18 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik heb idd laminaat met een geluidswerende ondervloer.. (niet van topkwaliteit)
dat wist ik ook, daarom loop ik altijd op sneakers en nooit op leren zolen
daarnaast doe ik in mijn slaapkamer (boven hun slaapkamer) zelfs de schoenen uit
hoi buurvrouwquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:33 schreef Garfield92 het volgende:
snap het wel hoor, ik woon ook in een vrij gehorig pand, heb een dik varken boven me wonen en die hoor ik ook constant lopen (lees stampen)
Doe mij Jetske maarquote:Op donderdag 29 maart 2018 01:00 schreef CarltonBanks het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor, het ligt aan iedereen behalve aan jou natuurlijk. En gegronde klachten (kind maakt tyfus veel herrie) wuif je gewoon weg als "racisme".quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:39 schreef Lunatiek het volgende:
Het zit bij die mensen tussen de oren. Ze weten dat je laminaat hebt, dus klagen ze.
Ik had ook van die onderburen. Gelijk de eerste dag al aanbellen wegens "overlast" (was aan het verhuizen). En dan op het laminaat (nog van de vorige bewoner) wijzen en op mijn schoenen, dat ik niet met leren zolen moest lopen.
Wat zij niet wisten, was dat onder mijn fraaie leren stappers gewoon rubberzolen zaten... de overlast zat vooral in hun hoofd.
Het waren gewoon slecht geïsoleerde woningen, dan moet je niet zo fijngevoelig zijn.
Hun ernaast buren gingen helemaal los op de overlast van een Marokkaans gezin (mijn buren), want die hadden een kind van drie jaar dat na zessen nog weleens speelde met ballen of autootjes op de vloerbedekking(maar eigenlijk klaagden die omdat ze geen buitenlanders boven zich duldden).
Dit dus. Schoenen hoor je nou eenmaal beter, of het nou sneakers zijn of nietquote:Op vrijdag 30 maart 2018 01:13 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Je moet gewoon een goede ondervloer hebben TS.
En waarom doe je niet je schoenen uit als je weet dat de onderburen er last van hebben...? Je komt op deze manier over als een asociale tokkie.
Hier niet veel beter. Als de buurvrouw gaat plassen, hoor ik haar zelfs nadruppelenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 16:36 schreef Yiwei het volgende:
Alle woningen zijn standaard flut, alsof er collectief gefraudeerd is met materiaal ofzo.
Want: ik hoor zelfs als er een lichtknop wordt gedrukt, of dat de kledingkastdeur sluit, dat mensen op voeten lopen. Zelfs lawaai van 3 huizen verderop in de straat, komt binnen door de muren![]()
Echt slecht voor welzijn.
Victor Reinier.quote:Op donderdag 29 maart 2018 01:00 schreef CarltonBanks het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben in het gelijkgesteld door de WBV. De Marokkanen, van wie ik nooit een kik hoorde, zijn weggetreiterd, o.a. doordat benedenbuurman op zijn duivenhok klom om er binnen te gluren, en klagen dat het wasgoed op het balkon zijn duiven wegjaagde. Type Onslowquote:Op vrijdag 30 maart 2018 02:07 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Ja hoor, het ligt aan iedereen behalve aan jou natuurlijk. En gegronde klachten (kind maakt tyfus veel herrie) wuif je gewoon weg als "racisme".Sommige mensen...
Dan gewoon uitnodigen en hier niet zo janken. Je brengt je er wel de hele tijd van af met korte reacties, maar het zijn topics als deze waarbij ik kritisch ben en denk "Ja leuk, maar we horen alleen de kant van OP".quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |