Er zit heel veel verschil tussen mensen die met alle respect gewoon niet meer kunnen dan wat ze doen. Sommige kun je iets helpen en handvatten bieden, sommige nauwelijks.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:24 schreef Diqiu-Long het volgende:
Speciaal onderwijs heb ik ook gevolgd: was eigenlijk wel relax
Een verstandige partij. Oprotten met die gore olieboten.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:37 schreef Diqiu-Long het volgende:
Mijn auto was ook belastingvrij geweest, als ze die regeling niet afgeschaft hadden Klote VVD ook, of welke partij heeft het afgeschaft?
Ja dat is ook wel de waarheid: het is wel zo, dat de mensen die wel willen de dupe worden van het gedrag van de niet willers.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er zit heel veel verschil tussen mensen die met alle respect gewoon niet meer kunnen dan wat ze doen. Sommige kun je iets helpen en handvatten bieden, sommige nauwelijks.
Maar helaas zitten er ook veel die niks willen en hondsbrutaal zijn. Das niet fijn, ook niet als je bij een aantal van zulke mensen in de klas zit
Nou nou nou.. Ze hadden ook oudere diesels kunnen verplichten om een roetfilter te monterenquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een verstandige partij. Oprotten met die gore olieboten.
geen idee, mee naar huis gerammeld en dawast.. Ik zit een paar honderd km verderop.quote:
Dat zou het overwegen waard zijn als het mij een groene Umweltsticker en toegang tot de NL milieuzones zou opleveren.quote:Op woensdag 11 april 2018 07:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou nou nou.. Ze hadden ook oudere diesels kunnen verplichten om een roetfilter te monteren
Ja, was het maar zo'n feest.. Dan was mijn ouwe Benzje inmiddels wel al over de 5 ton geweest nuquote:Op woensdag 11 april 2018 09:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat zou het overwegen waard zijn als het mij een groene Umweltsticker en toegang tot de NL milieuzones zou opleveren.
Weet niet of ik dat ga halen. Vanaf volgende maand werk ik in mijn woonplaats en we maken privé zo'n 15.000 km. Mag straks centrum Arnhem niet in en officieel mag ik ook niet bij Centro in Oberhausen komen. Laten dat nou de plekken zijn waar we het liefste komen voor kleding en dergelijke.quote:Op woensdag 11 april 2018 11:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, was het maar zo'n feest.. Dan was mijn ouwe Benzje inmiddels wel al over de 5 ton geweest nu
Ja, das minder, moet je straks geen boodschappenwagentje maar een kledingkarretje aanschaffenquote:Op woensdag 11 april 2018 14:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat ga halen. Vanaf volgende maand werk ik in mijn woonplaats en we maken privé zo'n 15.000 km. Mag straks centrum Arnhem niet in en officieel mag ik ook niet bij Centro in Oberhausen komen. Laten dat nou de plekken zijn waar we het liefste komen voor kleding en dergelijke.
Toch maar sparen voor een nieuwere diesel van na 2006 danquote:Op woensdag 11 april 2018 16:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, das minder, moet je straks geen boodschappenwagentje maar een kledingkarretje aanschaffen
2006 is ook goed.. de Benz is ook gewoon groen.. geloof er geen hol van dat ie beter voor het mejeu is als die andere, maar da's een ander verhaalquote:Op woensdag 11 april 2018 17:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toch maar sparen voor een nieuwere diesel van na 2006 dan
Kan me ook niet voorstellen dat een nieuwere 206 schoner is dan de mijne. Of misschien toch maar hierna aan de LPG.quote:Op woensdag 11 april 2018 18:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
2006 is ook goed.. de Benz is ook gewoon groen.. geloof er geen hol van dat ie beter voor het mejeu is als die andere, maar da's een ander verhaal
een nieuwe auto kopen is beter voor de economiequote:Op woensdag 11 april 2018 07:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou nou nou.. Ze hadden ook oudere diesels kunnen verplichten om een roetfilter te monteren
Dakan, dat brengt weer ander gezanik met zich mee.. maar het is een alternatief idd.quote:Op woensdag 11 april 2018 18:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat een nieuwere 206 schoner is dan de mijne. Of misschien toch maar hierna aan de LPG.
En kak voor het milieu, want de sloop van je oude en fabrikage van je nieuwe omgerekend in energie krijg je nooit never meer terug. Plus dat je een degelijk en deugdelijk, functionerend apparaat wat eigenlijk nog niet aan ver vanging toe is, inruilt voor een ecobarrel. Money under the bridge, om cijfertjes en prestige op lokaal niveau.. Aan de andere kant van de wereld gaat er een fabriek harder roken en aldaar het milieu verkutkammen om jouw auto hier 'schoner' te laten lijken.. paard achter de wagen dit dat.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:24 schreef lipje het volgende:
[..]
een nieuwe auto kopen is beter voor de economie
De boete voor geen sticker is 15 euro of zo, rij gewoon die zone in ze controleen ook zo goed als niet.quote:Op woensdag 11 april 2018 11:10 schreef Diqiu-Long het volgende:
Umwelt zones zijn niet einde van de wereld hoor: toen ik op een zaterdagavond vlak voor 17:00 mijn Suzuki Celerio kocht, mocht ik ook nog niet de Umwelt Zone in bij Düsseldorf.
Dan parkeer je gewoon op een P+R die buiten de milieuzone ligt: afhankelijk van hoe vaak je in zo'n stad zou moeten zijn, zou dat een prima oplossing kunnen zijn.
Wel grappig, dat de gemiddelde Duitser wel denkt dat ze het einde van de wereld zijn. Dus als je een dikke diesel bak wilt, dan kun je nu je slag slaan in Duitsland.
Gaaf! Zie ik dat nou goed, cabine van een LF?quote:Op woensdag 11 april 2018 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag op de vuilnisbelt gespeeld. Leuk speelgoed wel.
Nee die is volgens mij ¤ 80 ofzo: die boete van ¤ 15 is voor het fout parkeren.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De boete voor geen sticker is 15 euro of zo, rij gewoon die zone in ze controleen ook zo goed als niet.
Zie je fout, Otosan Ford Cargo cabine.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gaaf! Zie ik dat nou goed, cabine van een LF?
Bijzonder! Vond de deur nogal op die van de LF lijken met dat extra raamquote:Op woensdag 11 april 2018 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zie je fout, Otosan Ford Cargo cabine.
sow, die moet wel om de weegbrug heen denk ik, anders gaat ie stuk.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag op de vuilnisbelt gespeeld. Leuk speelgoed wel.
32,8 ton eigen gewicht, 70 ton laadvermogen.quote:Op donderdag 12 april 2018 07:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sow, die moet wel om de weegbrug heen denk ik, anders gaat ie stuk.
mag alleen niet eh.. Ja, in een put, maar niet op de openbare weg, dan mag er maar een bodempje in 😋quote:Op donderdag 12 april 2018 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan natuurlijk 20% overbeladen in de praktijk. Dus dan zit je op een totaalgewicht van 120 ton, als je je best doet.
De LF heeft geen extra raam.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bijzonder! Vond de deur nogal op die van de LF lijken met dat extra raam
mag wel dit is er een voor de mijnbouw he? Op de openbare weg ben je met 32,8 ton sowieso veel te zwaar natuurlijk, ben je in sommige landen al over t gewicht als er een dikke chauffeur in staptquote:Op donderdag 12 april 2018 14:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mag alleen niet eh.. Ja, in een put, maar niet op de openbare weg, dan mag er maar een bodempje in 😋
Toentertijd op MV2 met die Hovertrack kreeg ik 102 ton op de schaal met een 35 kuubs Beco kieper oplegger vol met fijne fractie graniet.. Gewoon laden tot het aan alle kanten vanaf gutst, en dan achter de dumpers een 40 meter hoge berg op en afstorten langs het talud, like a boss.
Deden die rukdumpertjes 3 ritten over
je mag met zo'n ding gewoon maar 50 ton wegen voor zover ik weet.. Dus 17 ton laden, das 10 kuub (droog) zand, in een bak van 10 meter lang bij 2.50 breed is dat een laagje van 80 cm dik.quote:Op donderdag 12 april 2018 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mag wel dit is er een voor de mijnbouw he? Op de openbare weg ben je met 32,8 ton sowieso veel te zwaar natuurlijk, ben je in sommige landen al over t gewicht als er een dikke chauffeur in stapt
Over Hovertrack gesproken, mr. Veldhuizen was er gisteren ook bij, datis de man diein het filmje te zien is.
nogmaals, het is een mijnbouwtruck. dit moet je vergelijken met een cat dumper, niet met een wegtruck. In de meeste dagbouwmijnen heb je geen openbare wegen.quote:Op donderdag 12 april 2018 17:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
je mag met zo'n ding gewoon maar 50 ton wegen voor zover ik weet.. Dus 17 ton laden, das 10 kuub (droog) zand, in een bak van 10 meter lang bij 2.50 breed is dat een laagje van 80 cm dik.
Ja, das waar Hij is ook wat te breed voor de openbare weg. En geen achterbumperquote:
Achterbumpers gaan alleen maar kapoet met storten.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, das waar Hij is ook wat te breed voor de openbare weg. En geen achterbumper
heb jij met je kraantje geen last vanquote:Op donderdag 12 april 2018 20:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Achterbumpers gaan alleen maar kapoet met storten.
Die kunnen wel krasjes op de kont krijgenquote:Op donderdag 12 april 2018 21:18 schreef lipje het volgende:
[..]
heb jij met je kraantje geen last van
Klopt, heeft ook geen achterbumper.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:18 schreef lipje het volgende:
[..]
heb jij met je kraantje geen last van
ik ook niet, want in Vuren.quote:Op vrijdag 13 april 2018 07:49 schreef Sounddragon het volgende:
Moggels
Ik maak geen nieuwe, want mobiel.
welterustenquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
En de rest is een lui zwijn. Dus dit zal het laatste deel van de reeks wel geweest zijn. #OKdoei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |