abonnement Unibet Coolblue
pi_178421533
VVD :')_________!!!!!!!

Valt me zwaar tegen van de christenunie dat ze hier mee in stemmen..
  dinsdag 10 april 2018 @ 11:37:00 #152
328655 Windwalker88
Have an ice day!
pi_178423269
Hier een autist met chronische depressies die gezegd heeft graag te werken. Ben gekeurd voor 24 uur in de week en ben nu al bijna 2 jaar weer aan het werk. Het probleem is nu alleen dat ik door die 24 uur nog niet eens op bijstand niveau zit, maar het ook niet mogelijk is om meer te gaan verdienen.

Lekker motiverend geregeld dit
pi_178423459
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:37 schreef Windwalker88 het volgende:
Hier een autist met chronische depressies die gezegd heeft graag te werken. Ben gekeurd voor 24 uur in de week en ben nu al bijna 2 jaar weer aan het werk. Het probleem is nu alleen dat ik door die 24 uur nog niet eens op bijstand niveau zit, maar het ook niet mogelijk is om meer te gaan verdienen.

Lekker motiverend geregeld dit
en dan ga je nu dus aan vulling krijgen tot minimumloon. Mooi toch?
pi_178423525
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 17:04 schreef sacha het volgende:

[..]

dat is gelukt :)
mooi wel, gewoon je uitkeringsfraude publiekelijk posten.
pi_178423540
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:48 schreef Yreal het volgende:

[..]

en dan ga je nu dus aan vulling krijgen tot minimumloon. Mooi toch?
Het meisje in het fragment bij Pauw heeft een vriendin met beperking die psychologie studeert, en ze grappen samen dat zij straks de eerste psychologe gaat zijn die het minimumloon verdient.

Lekker is dat; ongeacht je baan/carrière de rest van je leven op het minimumloon zitten omdat werkgevers je rechtmatig mogen naaien.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 10 april 2018 @ 11:57:48 #156
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178423597
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 15:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

De mensen die je het ene moment vertellen dat een baan zo belangrijk is voor je sociale contacten en het betrokken blijven bij de maatschappij staan een half uur later te speechen voor hun collega die met pensioen gaat en nu eindelijk "lekker kan gaan genieten" :')
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_178423721
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:52 schreef Yreal het volgende:

[..]

mooi wel, gewoon je uitkeringsfraude publiekelijk posten.
dat maak jij ervan :D
...
pi_178424517
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:05 schreef sacha het volgende:

[..]

dat maak jij ervan :D
Nee scheiden zodat je een hogere uitkering krijgt, 2 huizen bezet hebt maar wel nog steeds effectief een gezin zin is de bedoeling...?
pi_178424550
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:53 schreef probeer het volgende:

[..]

Het meisje in het fragment bij Pauw heeft een vriendin met beperking die psychologie studeert, en ze grappen samen dat zij straks de eerste psychologe gaat zijn die het minimumloon verdient.

Lekker is dat; ongeacht je baan/carrière de rest van je leven op het minimumloon zitten omdat werkgevers je rechtmatig mogen naaien.
Dan ga je alleen even aan het belangrijkste voorbij. Dit is bedoeld om mensen die niet worden aangenomen een kans te bieden door werkgevers niet het volle loon te laten betalen. Mensen die dat zelfstandig kunnen gaan natuurlijk niet onder deze regel vallen he?

Met mij is ook een bak mis, maar ik heb ook gestudeerd en werk nu wel op niveau. Ik ga toch ook straks niet ineens een stempeltje krijgen en in salaris terug?
pi_178424676
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:55 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dan ga je alleen even aan het belangrijkste voorbij. Dit is bedoeld om mensen die niet worden aangenomen een kans te bieden door werkgevers niet het volle loon te laten betalen. Mensen die dat zelfstandig kunnen gaan natuurlijk niet onder deze regel vallen he?

Met mij is ook een bak mis, maar ik heb ook gestudeerd en werk nu wel op niveau. Ik ga toch ook straks niet ineens een stempeltje krijgen en in salaris terug?
Als je de werkgevers nog een tijdje door laat lobbyen, dan is er een grote kans dat jij binnen afzienbare tijd wel minder salaris gaat krijgen.
pi_178424688
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:03 schreef torentje het volgende:

[..]

Als je de werkgevers nog een tijdje door laat lobbyen, dan is er een grote kans dat jij binnen afzienbare tijd wel minder salaris gaat krijgen.
Denk het niet
  dinsdag 10 april 2018 @ 13:20:35 #162
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_178424981
Den Haag schuift gewoon weer de kosten door naar gemeenten. Lekker makkelijk. :')
Belachelijk plan ook verder.
pi_178425101
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:04 schreef Yreal het volgende:

[..]

Denk het niet
Dan ken jij de werkgevers niet. Ze gaan gewoon failliet als zijzelf moeten inleveren. Dan heb je aan een arbeidscontract niets.
  dinsdag 10 april 2018 @ 13:28:29 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178425137
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:55 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dan ga je alleen even aan het belangrijkste voorbij. Dit is bedoeld om mensen die niet worden aangenomen een kans te bieden door werkgevers niet het volle loon te laten betalen. Mensen die dat zelfstandig kunnen gaan natuurlijk niet onder deze regel vallen he?

Met mij is ook een bak mis, maar ik heb ook gestudeerd en werk nu wel op niveau. Ik ga toch ook straks niet ineens een stempeltje krijgen en in salaris terug?
Want die kans om aangenomen te worden is met de huidige compensatieregeling kleiner?

Dit is gewoon een manier om het minimumloon los te laten, en gehandicapte werknemers gaan daar de eerste slachtoffers van zijn, maar ga er maar vanuit dat het daar niet bij blijft.
Juist in productie-omgevingen gaat men hier misbruik van maken: Kees van 35 kan het niet zo snel meer als Djaimey van 20? Misschien moeten we voor Kees dan maar een arbeidsgehandicaptenstatus aanvragen. Gaat Kees ook lekker 4,50 per uur verdienen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178425192
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:26 schreef torentje het volgende:

[..]

Dan ken jij de werkgevers niet. Ze gaan gewoon failliet als zijzelf moeten inleveren. Dan heb je aan een arbeidscontract niets.
ze kunnen me nu ook minder betalen. Doen ze ook niet...
pi_178426256
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:31 schreef Yreal het volgende:

[..]

ze kunnen me nu ook minder betalen. Doen ze ook niet...
Dan werk jij waarschijnlijk bij een nog goedlopende bedrijf. Waar de werkgever de zekerheid van flinke winsten heeft, dan is die werkgever van jou nog tevreden en let dan niet op een paar centjes.
pi_178426310
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 14:27 schreef torentje het volgende:

[..]

Dan werk jij waarschijnlijk bij een nog goedlopende bedrijf. Waar de werkgever de zekerheid van flinke winsten heeft, dan is die werkgever van jou nog tevreden en let dan niet op een paar centjes.
PostNL gaat top inderdaad
pi_178427520
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:53 schreef Yreal het volgende:

[..]

Nee scheiden zodat je een hogere uitkering krijgt, 2 huizen bezet hebt maar wel nog steeds effectief een gezin zin is de bedoeling...?
een hogere uitkering? waar lees je dat? ik heb nu een uitkering, voorheen mocht ik mij het schompes werken om de toeslagen er uit te werken en ondertussen een kind met een beperking opvoeden *O*
...
pi_178427561
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 15:27 schreef sacha het volgende:

[..]

een hogere uitkering? waar lees je dat? ik heb nu een uitkering, voorheen mocht ik mij het schompes werken om de toeslagen er uit te werken en ondertussen een kind met een beperking opvoeden *O*
een is toch meer dan niet?
pi_178427580
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2018 15:29 schreef Yreal het volgende:

[..]

een is toch meer dan niet?
en dus?
...
pi_178428660
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:53 schreef probeer het volgende:

[..]

Het meisje in het fragment bij Pauw heeft een vriendin met beperking die psychologie studeert, en ze grappen samen dat zij straks de eerste psychologe gaat zijn die het minimumloon verdient.

Lekker is dat; ongeacht je baan/carrière de rest van je leven op het minimumloon zitten omdat werkgevers je rechtmatig mogen naaien.
Maar volgens de minister geldt de wet dus alleen voor mensen met een beperking die niet zelfstandig het minimumloon kunnen verdienen (en dus niet voor elk persoon met een beperking).
pi_178428937
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2018 14:29 schreef Yreal het volgende:

[..]

PostNL gaat top inderdaad
Ik zou gek worden als ik in een sorteercentrum van Post NL aan de lopende band zou moeten werken, in de wetenschap dat de leiding van dat bedrijf op het kantoor zonder stress van een lopende band zit te geinen of met een busje door Nederland toert om pakketten af te leveren. Jij niet?
pi_178429184
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 20:15 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee dat klopt, want die vielen sowieso al tussen wal en schip. Daar bestaan geen regelingen voor en zijn daardoor onaantrekkelijk voor werkgevers. Ze hebben wel een beperking die hun functioneren mogelijk beïnvloed, maar de werkgever krijgt er niets voor. Geen subsidie, geen no claim regeling etc etc.
pi_178429259
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 16:24 schreef Physsic het volgende:

[..]

Maar volgens de minister geldt de wet dus alleen voor mensen met een beperking die niet zelfstandig het minimumloon kunnen verdienen (en dus niet voor elk persoon met een beperking).
En jij denkt niet dat werkgevers die grenzen gaan opzoeken, waardoor de toch al zwakker staande persoon met beperking het nog lastiger krijgt?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_178429512
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2018 14:29 schreef Yreal het volgende:

[..]

PostNL gaat top inderdaad
mijn exgenoot is nog een échte postbode volgens het oude contract (2000) ze proberen op vele manieren hem via de voordeur te laten opzouten en via de achterdeur voor een lager loon hetzelfde werk te laten doen :7
...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')