Betere kwaliteit en gebruiksgemak. Goede reviews.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb mi boxje
Wat is 4k chromecast anders dam
Dat zeker niet. Maar beetje suïcidaal gaan lopen doen terwijl je een fles drank achter je kiezen hebt is niet helemaal de bedoeling op een forumquote:
Dat is inderdaad waarquote:Op woensdag 28 maart 2018 03:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sociaal onhandig kan jij totaal niet over oordelen. We hebben elkaar nog nooit ontmoet of wel soms?
Verder denk ik dat het met JR prima goed komt, en als hij nog een tijdje bekkenstoot is dat ook prima
Neem dan Enschedequote:Op woensdag 28 maart 2018 03:12 schreef Heubach het volgende:
Ik bedoel mensen uit Limburg zijn per definitie niet helemaal ok
Is prima voor het slapen gaan, en in de vakantie of in de zon in het algemeen.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:18 schreef skysherrif het volgende:
Door fok, twitter, netflix etc heb ik echt helemaal niet meer het geduld om boeken te lezen. Vroeger deed ik het dan nog i nde bus en trein, maar zelfs nu zit ik dan gewoon te whatsappen, twitteren etc.
Enorm zonde.
Achja, we hebben allemaal onze zwakkere momenten en jeugdzondes.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Maar beetje suïcidaal gaan lopen doen terwijl je een fles drank achter je kiezen hebt is niet helemaal de bedoeling op een forum
Maar toch allebei 4kquote:Op woensdag 28 maart 2018 03:18 schreef Heubach het volgende:
[..]
Betere kwaliteit en gebruiksgemak. Goede reviews.
Kan iig de avonden en catcher in de rye aanraden wat dat betreft dus.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:18 schreef Heubach het volgende:
[..]
Is prima voor het slapen gaan, en in de vakantie of in de zon in het algemeen.
Ulgh Catcher in the Ryequote:Op woensdag 28 maart 2018 03:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan iig de avonden en catcher in de rye aanraden wat dat betreft dus.
Ook lekker dun dus je kan het in principe zo uitlezen.
Ik lees eigenlijk louter non-fictie. Zelf hulp, fitness en voeding boeken, soms een biografie. Heb die nieuwe van Jordan Peterson net binnen.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan iig de avonden en catcher in de rye aanraden wat dat betreft dus.
Ook lekker dun dus je kan het in principe zo uitlezen.
Onniequote:Op woensdag 28 maart 2018 03:19 schreef Heubach het volgende:
[..]
Precies! De wijzen komen uit het Oosten. Ofzo.
Ja. Dit ook.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ulgh Catcher in the Rye
Wat een pretentieuze troep zeg
Als je dan oud en klassiek wilt lezen. Crime & Punishment van Dostojevskiquote:
Ik vind mijn uiterlijk best oké, zie me in dezelfde categorie als JR eigenlijk. Ik ken zelfs een stuk knappere gasten als mezelf die het nog nooit hebben gedaan, dus het hangt er ook van af wat je er mee doetquote:Op woensdag 28 maart 2018 03:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar
Alleen lelijker dan
Dat lees ik dan weer zelden, nouja soms een boekje over Cruijff of Piet de Visser god die ik dan voor mn verjaardag krijg.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:20 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk louter non-fictie. Zelf hulp, fitness en voeding boeken, soms een biografie. Heb die nieuwe van Jordan Peterson net binnen.
Of de schrijver op mijn UIquote:Op woensdag 28 maart 2018 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dan oud en klassiek wilt lezen. Crime & Punishment van DostojevskiGodenboekje hoor
Wie is dat?quote:
Koken is zo overrated, ik houd het altijd lekker simpel en snel. Maar wel gezond.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat lees ik dan weer zelden, nouja soms een boekje over Cruijff of Piet de Visser god die ik dan voor mn verjaardag krijg.
Heb wel een miljoen kookboeken hier staan die ik nog nooit heb aangeraakt
Thx, zie jou ook als gewaardeerd pubquiz teamlidquote:Op woensdag 28 maart 2018 03:17 schreef Heubach het volgende:
[..]
Sow
Ik kan dit beamen, johannes is een vlotte gozer, anchorman type.
Hm, ken ik nietquote:
70% van wat ik kook is AVG andere 30% is verdeeld over pasta en stamppot. Alles iig binnen 20 a 30 min klaar.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:24 schreef Heubach het volgende:
[..]
Koken is zo overrated, ik houd het altijd lekker simpel en snel. Maar wel gezond.
Voornamelijk tijdens de muziekronde. En als ik op tijd ben.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Thx, zie jou ook als gewaardeerd pubquiz teamlid
Ja, dat is prima idd.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
70% van wat ik kook is AVG andere 30% is verdeeld over pasta en stamppot. Alles iig binnen 20 a 30 min klaar.
Jr heeft een normaal sociaal hoofd maar hij gebruikt het niet.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind mijn uiterlijk best oké, zie me in dezelfde categorie als JR eigenlijk. Ik ken zelfs een stuk knappere gasten als mezelf die het nog nooit hebben gedaan, dus het hangt er ook van af wat je er mee doet
Maar ik ga mezelf straks zeker in slaap huilen omdat je me niet zou doen
Dan moet je proust zeker lezen ghehe.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, ken ik nietMaar ik moet nog een hoop bekende werken lezen. Wat dat betreft ben ik dan ook wel een beetje pretentieus
Ik zou niet snel een simpel romannetje pakken ofzo
Als je vrijwillig geschiedenis gaat studeren ben je ook met recht een nerd.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jr heeft een normaal sociaal hoofd maar hij gebruikt het niet.
Jij en ik lijken allebei op nerdjes. Meer dan Jr iig.
Salesquote:Op woensdag 28 maart 2018 03:23 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ja, totdat je over de 30-35 bent, kan je iets anders gaan leren.
Hmm, klinkt wel interessant jaquote:Op woensdag 28 maart 2018 03:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan moet je proust zeker lezen ghehe.
https://nl.wikipedia.org/wiki/%C3%80_la_recherche_du_temps_perdu
Franse muziek uit die tijd is ook prachtig.
Die Proust waar skysheriff het over heeft. Tik je ff 600 euro weg voor dat boekiequote:Op woensdag 28 maart 2018 03:30 schreef Heubach het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal halen? Speciale bats matrassen?
Gast, dat is het niet waard.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Proust waar skysheriff het over heeft. Tik je ff 600 euro weg voor dat boekie
+ ¤ 1,99 servicekostenquote:
Ja ik heb lekker boers gewoon de simpele paperback nederlandse vertaling gekocht voor 30 euro ofzo.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Proust waar skysheriff het over heeft. Tik je ff 600 euro weg voor dat boekie
Als je een museum bent of verzamelaar ja, niet als hobbyist.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
+ ¤ 1,99 servicekosten![]()
Nee heheSowieso al die literaire klassiekers zijn katjeduur. Wel jammer. Staat toch leuk in de boekenkast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |