Ik ken wel de bekkenbodem, die kunnen vrouwen trainen..quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:05 schreef skysherrif het volgende:
Tot voor 1 seconde geleden had ik iets totaal anders in gedachte bij bekkenstoten.
Als JR zulke geluiden er nog bij gaat maken dan komen ze hem halen voor gedwongen opnamequote:
RETTEKETET NAAR BETER BEDquote:Op woensdag 28 maart 2018 03:06 schreef skysherrif het volgende:
Over een half uur allemaal doorgebroken lattenbodems in de huizen van menig fokker.
Lenie T Hart godin.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als JR zulke geluiden er nog bij gaat maken dan komen ze hem halen voor gedwongen opname
quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als JR zulke geluiden er nog bij gaat maken dan komen ze hem halen voor gedwongen opname
Nee dit is wel de belangrijkste les voor vandaag, JR!quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:07 schreef Tjacka het volgende:
JR is een sympathieke sociale en niet lelijke gast die zichzelf in een depressie praat. Dat is niet iets om grappen over te maken lol.
Ik maak geen grap.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:08 schreef Heubach het volgende:
[..]
Nee dit is wel de belangrijkste les voor vandaag, JR!
quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie doen er wel een beetje preuts over, laat hem toch lekker zijn gang gaan
Misschien een keer ipv een CL topic, een topic over bekkenstoten.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben benieuwd naar Stijn zijn mening over bekkenstoten. Graag een a-4tje vol.
Johannes vindt nofap raarder...quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:10 schreef Fok-it het volgende:
Niet dat er bij niet een hoop steekjes los zitten verder
Johannes is echt lelijker en sociaal onhandiger. (maar neukt oké chick.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:09 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ik ook, is nergens voor nodig om jezelf zo in de put te praten.
Ik ken JR al jaren. En hij heeft dit altijd op fok openlijk gedeeldquote:Op woensdag 28 maart 2018 03:10 schreef skysherrif het volgende:
Vind he took niet zoiets om ermee te lachen als JR dit hier open komt vertellen.
quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben benieuwd naar Stijn zijn mening over bekkenstoten. Graag een a-4tje vol.
Oh dat wist ik niet.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken JR al jaren. En hij heeft dit altijd op fok openlijk gedeeld
Een oké chick? Daar valt over te twisten, haar muzieksmaak is iig prima.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Johannes is echt lelijker en sociaal onhandiger. (maar neukt oké chick.
Ik ben lelijker en neuk ook.
Tja.
Niet bij hem helaas.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:09 schreef Heubach het volgende:
Maarja dat self deprecating kan ook een act zijn hoor. Ken er wel meer.
Nee is een tof wijf.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:11 schreef Heubach het volgende:
[..]
Een oké chick? Daar valt over te twisten, haar muzieksmaak is iig prima.
Iedereen hier zou even alle topics van grtd moeten lezen en dan zijn we weer bijgepraatquote:Op woensdag 28 maart 2018 03:10 schreef Fok-it het volgende:
Niet dat er bij niet een hoop steekjes los zitten verder
Ja, daar ben ik dus nooit geweest, volgens mij kwam Pax er vaak.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen hier zou even alle topics van grtd moeten lezen en dan zijn we weer bijgepraat
quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen hier zou even alle topics van grtd moeten lezen en dan zijn we weer bijgepraat
Je TV moet zich niet zo aanstellen.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:14 schreef Heubach het volgende:
Ik heb dus net een 4K HDR Chromecast besteld terwijl mijn TV dat helemaal niet aankan.
Eens. Binnenkort sowieso een nieuwe halen, nog aanraders?quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je TV moet zich niet zo aanstellen.
Niks mis met een goed boek.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daar was ik soms wel een iets te open boek inderdaad
Sociaal onhandig kan jij totaal niet over oordelen. We hebben elkaar nog nooit ontmoet of wel soms?quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Johannes is echt lelijker en sociaal onhandiger. (maar neukt oké chick.
Ik ben lelijker en neuk ook.
Tja.
Ik heb mi boxjequote:Op woensdag 28 maart 2018 03:14 schreef Heubach het volgende:
Ik heb dus net een 4K HDR Chromecast besteld terwijl mijn TV dat helemaal niet aankan.
Sowquote:Op woensdag 28 maart 2018 03:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sociaal onhandig kan jij totaal niet over oordelen. We hebben elkaar nog nooit ontmoet of wel soms?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |