Dat zou ik dan weer als meisjesnaam inschatten.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:07 schreef Vanyel het volgende:
Ik kende een Merijne![]()
Weet niet of daar hetzelfde voor gold.
Ik vind m supertof.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:04 schreef minilot het volgende:
Ha, wat een Ottoliefde inenen! Onze families vinden er volgens mij stiekem geen zak aan, dus wel even leuk om te horen.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:29 schreef Cygne het volgende:
[..]
Hier werd de naam ook maar matig ontvangen maar nu vinden ze m wel mooi nu ze gewend zijn.
Ja precies! Ben er nog steeds helemaal weg van. Het klopte ook gewoon helemaal toen hij er was.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:32 schreef Kyara het volgende:
[..]hier ook idd. En juist daarom past de naam ook zo goed vind ik.
Torenhoog en mijlen breed doenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:37 schreef LeSage het volgende:
Goeie smaak Loj![]()
Ik vind M.erijn ook een jongensnaam![]()
Ken zelf wel een aantal Marijnen die jongens zijn.
Ik vind Otto juist ook heel neutraal. Daar kun je bij wijze van iedere sport en ieder beroep bij kiezen.
Geloof dat ik toch een Tonke Dragt moet gaan reserveren bij de biebheb echt de hele jeugdafdeling gehad vroeger, maar die op wonderbaarlijke wijze overgeslagen.
jasperquote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:10 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Iemand nog wat inspiratie voor ons? Onze jongensnaam vinden we leuk, maar het is minderdan de meisjesnaam.. Vind veel jongensnamen gewoon ook niet leuk.
Hoek waarin we wel dingen leuk vinden:
Jens
Cas
Joost
Olaf
Onze dochter heet niet Plus maar ...ke
Matsquote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:10 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Iemand nog wat inspiratie voor ons? Onze jongensnaam vinden we leuk, maar het is minderdan de meisjesnaam.. Vind veel jongensnamen gewoon ook niet leuk.
Jens
Cas
Joost
Olaf
Jens is leuk! Verder al een paar keer genoemd, maar: Fedde. Of Boaz? Er kan eigenlijk best veel bij je dochter's naam vind ik, lastig kiezenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:10 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Jens
Cas
Joost
Olaf
Ik heb net een paar minuten zitten denken... Pluske? Pluke? Luske? En toen snapte ik hemquote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:10 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Jens
Cas
Joost
Olaf
Olivier. Als in. Olie 4.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:10 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Jens
Cas
Joost
Olaf
Nee hoor, gewoon even een PMtje naar me sturenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:13 schreef Loj het volgende:
Ik kwam trouwens tijdens het doorstruinen van dit topic, de naam tegen!
Stoer, maar zacht en perfect passend bij Ow en Js.. manlief vindt de naam mooi, maar is niet overtuigd.
Oh en hij is meerdere keren al gegeven op fok, krijg ik dan ruzie
Joepquote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:10 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Jens
Cas
Joost
Olaf
Daar past idd veel bij! Sommige namen hieronder zijn misschien al genoemd, maar ik zit mobiel dus terugkijken lukt niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:10 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Jens
Cas
Joost
Olaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |