Van Persie ookquote:Op maandag 26 maart 2018 22:17 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vind dat veel mensen hier vergeten dat Kluivert ook een massaverkrachter is.
Geen flauw idee, hij keept nooit.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:27 schreef skysherrif het volgende:
Cil is ondanks zijn plek op de bank gewoon beter geworden bij Barca.
Bedoelen ze dit met "Orange is the new black"?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
"Veel negers. Dit is niet mijn Oranje."²
Alleen al met het zweet van Messi in de beurt word je beter. Heb je materiaalman van Barca weleens gezien?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:27 schreef skysherrif het volgende:
Cil is ondanks zijn plek op de bank gewoon beter geworden bij Barca.
7-1quote:
Wordtquote:Op maandag 26 maart 2018 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alleen al met het zweet van Messi in de beurt wordt je beter. Heb je materiaalman van Barca weleens gezien?²
Ik heb het hersteld, dat is gewoon een fout. Thanks.quote:
Wie zei dat? Wat een debielquote:Op maandag 26 maart 2018 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
"Veel negers. Dit is niet mijn Oranje."²
Ties natuurlijkquote:
Op den Fok's gegegegegereageerd.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:27 schreef GGMM het volgende:
FB / Danny, is dit hoe je wil dat FOK! eindigt? #4
Nu horen jullie het zelf eens.
Ja maar je bent pas een goede keeper als je dat constant laat zien.quote:
Dat is de onderbuik van veel volkswijken in Nederland.quote:
En je bent pas een échte man als je de hele dag met je leuter uit je broek loopt?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar je bent pas een goede keeper als je dat constant laat zien.
Dat zo en zo.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En je bent pas een échte man als je de hele dag met je leuter uit je broek loopt?
;')²
Je zoekt gewoon excuses om hem te bekritiserenquote:Op maandag 26 maart 2018 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar je bent pas een goede keeper als je dat constant laat zien.
omdat we niet allemaal voor ajax zijn?quote:
Ja leuk dat ie af en toe een bekerpotje of oefenwedstrijd mag keepen hoor. Maar dat zegt mij allemaal niet zo veel. Als hij zich wil ontwikkelen zou hij toch een keer moeten gaan keepen ergens.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zoekt gewoon excuses om hem te bekritiseren
Het is juist knapper om zonder wedstrijdritme goed te keepen. Ik zou hem graag bij een club in de Europese subtop zien, jammer dat ie op de bank zit bij Barca
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |