Nederland gaat die leaugue wel winnen.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef RamboDirk het volgende:
Met vertrouwen richting de nations league
Hou maar op. Dit is gewoon zielig.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een vrij trieste wijze van handelen van Patrick?
Das war die Mannschaft.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef RamboDirk het volgende:
Met vertrouwen richting de nations league
Alleen Premium Leden weten dit.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef skysherrif het volgende:
Hoe is Orlando ooit een ding geworden op fok.
SnollebollekesAIDSquote:
Oh shit.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus Brammess die de spot drijft met het hartfalen van Nouri
Op dit moment spelen er meer feyenoorders in de echte top dan ajaxciedenquote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Caland maakt graag spelers belachelijk van Ajax die op de drempel van de wereldtop staan terwijl Feyenoord het moet doen met Van der Heijden en Al Amadi
meme geworden vanuit het feyenoord topicquote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef skysherrif het volgende:
We hebben hem allemaal wel eens naar rechts geswipt op Grindrquote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef skysherrif het volgende:
Beetje net zoals je moeder een ding is geworden op straatquote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef skysherrif het volgende:
Eitje, slowakije is een voetbaldwerg en italie een bejaardenteam.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, in mei/juni nog Slowakije en Italië.
Ik ben er al de hele tijd.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef KingRoland het volgende:
alleen nog mexicanobakker en coco en we zijn compleet
Paxcon niet heb ik uit zeer betrouwbare bron begrepenquote:Op maandag 26 maart 2018 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hebben hem allemaal wel eens naar rechts geswipt op Grindr
Rosenborg was een te hoge drempel ja.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Caland maakt graag spelers belachelijk van Ajax die op de drempel van de wereldtop staan terwijl Feyenoord het moet doen met Van der Heijden en Al Amadi
Weet je wat zielig was. Dat de moordernaar niet eens zijn excuses durfde aan te bieden aan de nabestaandenquote:Op maandag 26 maart 2018 22:15 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Hou maar op. Dit is gewoon zielig.
Net zo'n wereldtalent als Boccara.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zegt genoegquote:Op maandag 26 maart 2018 22:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
meme geworden vanuit het feyenoord topic
Jij bent er niet.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef KingRoland het volgende:
alleen nog mexicanobakker en coco en we zijn compleet
Ik hoor het al, dit is te confronterend.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:15 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Hou maar op. Dit is gewoon zielig.
Oh nee dan is het goedquote:Op maandag 26 maart 2018 22:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
De spot drijft?
Ik hoop gewoon dat het Ronaldo overkomt want hem gun ik het gewoon van harte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |