quote:
quote:
quote:
nooit opquote:Op maandag 26 maart 2018 17:01 schreef hemarookworst het volgende:
Chateau neubourg van Gulpener is lekkerste pils van NL naar mijn mening
wat duurder maar het proberen waard, kan je bij Appie halenquote:
quote:Op maandag 26 maart 2018 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat duurder maar het proberen waard, kan je bij Appie halen
ah is wat dat betreft wel verbeterdquote:Op maandag 26 maart 2018 17:09 schreef hemarookworst het volgende:
Ik sla bijna nooit bierschap over bij boodschappen en koop vaak iets wat ik nog niet ken
alle supermarkten wel, nu speciaalbieren door het grote publiek wordt gewaardeerdquote:Op maandag 26 maart 2018 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah is wat dat betreft wel verbeterd
quote:
Wat schattigquote:
Die geef ik KLAPPEN!quote:
Mark + Dexter =quote:
Die geef ik dan ook peut alsnie moeilijk doet, de lijer.quote:
Wat praat je toch?quote:Op maandag 26 maart 2018 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die geef ik dan ook peut alsnie moeilijk doet, de lijer.
Is deze topic, word je raar van.quote:
Altijd goed.quote:
meerdere zelfsquote:Op maandag 26 maart 2018 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
goed punt maak je weer haagjesdans
quote:
Vieze rooiequote:
lekkerquote:Op maandag 26 maart 2018 17:40 schreef hemarookworst het volgende:
En alsof de temperaturen nog niet laag genoeg zijn voor de tijd van het jaar krijgen we morgen en overmorgen nog een temperatuurdrop cadeau![]()
nieuw bij autodrop: de temperatuurdrop, zo lekker het zou verboden moeten worden!quote:
elfstedentochtquote:Op maandag 26 maart 2018 17:40 schreef hemarookworst het volgende:
En alsof de temperaturen nog niet laag genoeg zijn voor de tijd van het jaar krijgen we morgen en overmorgen nog een temperatuurdrop cadeau![]()
quote:
zal wel de eerste elfstedentocht in lente zijn ooitquote:
En als er geen ijs ligt, dan kunnen we altijd nog op onze fiets uber naar de volgende kroeg.quote:Op maandag 26 maart 2018 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zal wel de eerste elfstedentocht in lente zijn ooit
hmmmquote:Op maandag 26 maart 2018 17:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nieuw bij autodrop: de temperatuurdrop, zo lekker het zou verboden moeten worden!
precies.quote:
Ja, ik vraag het toch manquote:
Ja na die veel te lange kou wordt het tijd dat er een maandlange hittegolf komt totdat alle mussen van het dak afvallen en de sloten verdampenquote:
Een verbetering van het hitterecord en duur van de langste hittegolfquote:Op maandag 26 maart 2018 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja na die veel te lange kou wordt het tijd dat er een maandlange hittegolf komt totdat alle mussen van het dak afvallen en de sloten verdampen![]()
quote:
Je bent zelf een verbeteringquote:Op maandag 26 maart 2018 18:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Een verbetering van het hitterecord en duur van de langste hittegolf![]()
jij bent echt raar somsquote:Op maandag 26 maart 2018 18:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan was het de laatste decennium smullen geblazen voor jequote:
quote:
Jep, alleen dat hitterecord wil niet lukkenquote:Op maandag 26 maart 2018 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan was het de laatste decennium smullen geblazen voor je
komt nog wel.quote:Op maandag 26 maart 2018 18:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep, alleen dat hitterecord wil niet lukken
Ga dan in Florida wonen ofzo.quote:Op maandag 26 maart 2018 18:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Ff extra stokenquote:Op maandag 26 maart 2018 18:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep, alleen dat hitterecord wil niet lukken
wel o-zonequote:Op maandag 26 maart 2018 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geen ozonlaag meer boven jouw woning.
goeiequote:Op maandag 26 maart 2018 18:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet te snel typen hoor, mijn telefoon connectie is hier niet zo goed
[ afbeelding ]
quote:
mooiquote:
quote:
Lekker heel de zomer een speedo aan.quote:
hahaquote:Op maandag 26 maart 2018 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker heel de zomer een speedo aan.
Flip! Er is nu ook DC2 naast DC en SCquote:Op maandag 26 maart 2018 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker heel de zomer een speedo aan.
quote:
quote:
druk met Flippingcoin inwerken.quote:
Hoeveel statiegeld?quote:Op maandag 26 maart 2018 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eindelijk alle losse bierflesjes weer eens opgeruimd, terugkomen van supermarkt, zien dat je er 2 op het aanrecht hebt laten staan, dissapoint...
1,90 met die 2 op het aanrecht en drie voor de glasbak een mooi totaal van 24, alsof het zou moest zijn.quote:
24 euro?!quote:Op maandag 26 maart 2018 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1,90 met die 2 op het aanrecht en drie voor de glasbak een mooi totaal van 24, alsof het zou moest zijn.
is eigenlijk nog geheim.quote:
quote:
Nee jij niet.quote:
Oh sick, heb je die al gespeeld?quote:
Hoezo ook?quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 26 maart 2018 19:52 schreef BoneThugss het volgende:
Ik heb het altijd al gezegd
#FCFORPRESIDENT!!11
Wil ik ook niet (meer)quote:
Ze zien er allebei niet zo geweldig uit als de eerste. Bomen in DC2 zijn als van de jaren 80 ofzoquote:Op maandag 26 maart 2018 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh sick, heb je die al gespeeld?
quote:Op maandag 26 maart 2018 19:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is waar.
Bones onze campagne werkt.
Eerst mod, dan admin, dan burgemeester, dan kamerlid en dan president.
Ah jammer, en dan zullen de updates van DC1 ook minder worden nu.quote:Op maandag 26 maart 2018 19:53 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Wil ik ook niet (meer)
[..]
Ze zien er allebei niet zo geweldig uit als de eerste. Bomen in DC2 zijn als van de jaren 80 ofzo
Ja maar die worden niet hier mod.quote:Op maandag 26 maart 2018 19:54 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Nou, iedereen wordt mod. Haags, noodgang
Denk ik niet. Ze zijn lieve makers die aan ons denken.quote:Op maandag 26 maart 2018 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah jammer, en dan zullen de updates van DC1 ook minder worden nu.
dat hoop ik, en dat ze DC2 mooier maken dan maar.quote:Op maandag 26 maart 2018 19:55 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Denk ik niet. Ze zijn lieve makers die aan ons denken.
Dus het is waarquote:Op maandag 26 maart 2018 19:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar die worden niet hier mod.
Een burgemeester van een stad met een beetje omvang heeft wel meer verantwoordelijkheden dan een gemiddeld Kamerlidquote:Op maandag 26 maart 2018 19:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Eerst mod, dan admin, dan burgemeester, dan kamerlid en dan president.
Spam smileys posten.quote:
Neeeeeeederland, oooh Neeeeeederlandquote:
Ja maar die stap is wel nodig om president te worden denk ik.quote:Op maandag 26 maart 2018 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een burgemeester van een stad met een beetje omvang heeft wel meer verantwoordelijkheden dan een gemiddeld Kamerlid
Raadslid -> Kamerlid -> Minister (President) zie je wel vakerquote:Op maandag 26 maart 2018 20:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar die stap is wel nodig om president te worden denk ik.
Ja dat is beter inderdaad.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Raadslid -> Kamerlid -> Minister (President) zie je wel vaker
Je moet een volkstegenwoordiger ook niet met een bestuurder verwarren he
Dictator van Texel?quote:Op maandag 26 maart 2018 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is beter inderdaad.
En dan van minpres naar dictator?
Terschelling, prima kibbeling daar.quote:
Alleen hoort Terschelling (nu nog) bij Friesland. Dan krijg je straks allemaal economische vluchtelingen uit Harlingen als je het onafhankelijk verklaart.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Terschelling, prima kibbeling daar.
Ja lekker zo'n xxl bak oppeuzelenquote:Op maandag 26 maart 2018 20:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Terschelling, prima kibbeling daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |