Ik wil iets over 9000 posten.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2018 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dragonball, zo'n crap en toch vroeger altijd gekeken
tofquote:Op zondag 25 maart 2018 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heb het zelfs nog op m'n harde schijf staan denk ik.
Noem je me nou een nazi?quote:Op zondag 25 maart 2018 19:47 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Zo heb je dat helemaal zelf bedacht of je rechterarm?
quote:
Kan je iemand wel ooit echt iets vragen als haar perceptie subjectief is?quote:Op zondag 25 maart 2018 19:48 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Kan je iemand ooit iets noemen als je haar een vraag stelt?
Blijkbaar niet, een antwoord is er nog nietquote:Op zondag 25 maart 2018 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan je iemand wel ooit echt iets vragen als haar perceptie subjectief is?
Of is er wel een antwoord maar is dat door subjectieve perceptie nog niet doorgedrongen. Moeilijk hoor.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:51 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, een antwoord is er nog niet
Wanneer kan ik het stokje overnemen?quote:
ja echt veeeeeeeeeeel beter moet altijd zo blijvenquote:Op zondag 25 maart 2018 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
Zo is wel even wennen zeg, 8u nog licht. Nu de temperaturen nog, gisteravond met een half bevroren kop thuisgekomen
Nu nog s'avonds zonder handschoenen en koude kop kunnen fietsen over de brug. Beetje identiteitscrisis lente dit, zon staat hoog en de zonkracht neemt toe, de dagen worden langer, maar qua temperatuur nog steeds winterquote:Op zondag 25 maart 2018 20:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja echt veeeeeeeeeeel beter moet altijd zo blijven
nog geen sollicitatie gezienquote:Op zondag 25 maart 2018 20:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wanneer kan ik het stokje overnemen?
quote:SBS trekt stekker uit afvalshow Vet Fit: kijkcijfers te mager
quote:Op zondag 25 maart 2018 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[quote=AD]SBS trekt stekker uit afvalshow Vet Fit: kijkcijfers te mager
Bij deze.quote:
ken ik nietquote:
Helemaal met volle zon en 3 graden. Is gewoon uitlokking.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu nog s'avonds zonder handschoenen en koude kop kunnen fietsen over de brug. Beetje identiteitscrisis lente dit, zon staat hoog en de zonkracht neemt toe, de dagen worden langer, maar qua temperatuur nog steeds winter![]()
Ongelooflijk dat dit soort weer kan in Nederland!!!
Dat er geen kamervragen worden gesteld!!!
quote:
Heb er geen mening over, heb haar sinds telekids niet meer gezien.quote:
quote:
[quote]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
[quote]quote:
quote:
Jij hebt nooit geen geldquote:
5 euro op je muil, gauw!quote:
quote:Op maandag 26 maart 2018 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
http://doejoseensvijfeurosgeven.nl/
quote:
quote:
quote:
Haags wou uit de lijstquote:
quote:
ik kwoot nightsofnarcism toch nietquote:
dit is hij toch ook?quote:Op maandag 26 maart 2018 01:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik kwoot nightsofnarcism toch niet
volgens mij niet maar je weet het nooit.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2018 02:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op een glimmende drol zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Je mag em gerust briljant noemen hoor.quote:Op maandag 26 maart 2018 02:54 schreef hemarookworst het volgende:
Goede UI wel devjesdans/zerootjesdans
Is goed jodelnightterrorquote:Op maandag 26 maart 2018 02:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Je mag em gerust briljant noemen hoor.
Is palletsorteren ook IT? Of de sociale werkplaats?quote:Op maandag 26 maart 2018 03:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook. Ik dacht dat hij in de IT zat (wie niet overigens)
Absoluut.quote:Op maandag 26 maart 2018 03:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is palletsorteren ook IT? Of de sociale werkplaats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |