Maar dan knap je toch juist op iemand af omdat hij zich star blijft houden aan zo'n waardeloos belachelijke weddenschap?quote:Op zondag 25 maart 2018 18:16 schreef Aguero het volgende:
[..]
Juist niet, ik mis hem net zoveel als iedereen hier.
Op zich wel ja maar de heren in de studio hadden dan weer niks te melden over de RoompotGoden. Maar goed, het is een Belg dus verder wel logisch.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Volledig terecht Slob. In de Omloop was het nog irritant, maar zoals (en vooral hoe) hij zichzelf daarna heeft gepresenteerd. Chapeau.
Dat betwijfel ik niet.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:50 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hij is ook wel zeer goed natuurlijk.
Denk je dat hij podium PR kan rijden?quote:Op zondag 25 maart 2018 18:50 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hij is ook wel zeer goed natuurlijk.
Dat lijkt me niet uitgesloten, al zou dat bij een eerste deelname wel heel straf zijn natuurlijk.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk je dat hij podium PR kan rijden?
Roompotgoden zijn morele winnaars van de dag.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat vonden jullie van de Wout vandaag?
Straffe kost wat hij weeral liet zien, morele winnaar van de dag?
Hij toont aan meer in zijn mars te hebben dan Mathieu, Boom en Stybar. Geen gekke prestatie.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat vonden jullie van de Wout vandaag?
Straffe kost wat hij weeral liet zien, morele winnaar van de dag?
Wout moet straks nog maar eens de erelijst van Boom en Stybar bij elkaar gaan fietsen en dat is geen grap. Het is veelbelovend, absoluut, maar dat zegt nog niet direct wat over de rest van zijn carrière.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij toont aan meer in zijn mars te hebben dan Mathieu, Boom en Stybar. Geen gekke prestatie.
Meer dan Mathieu? Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 25 maart 2018 20:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij toont aan meer in zijn mars te hebben dan Mathieu, Boom en Stybar. Geen gekke prestatie.
Welke erelijst? Zowel Boom als Stybar hebben volgens mij nog nooit een grote koers gewonnen?quote:Op zondag 25 maart 2018 20:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wout moet straks nog maar eens de erelijst van Boom en Stybar bij elkaar gaan fietsen en dat is geen grap. Het is veelbelovend, absoluut, maar dat zegt nog niet direct wat over de rest van zijn carrière.
Hahahaquote:Op zondag 25 maart 2018 20:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Meer dan Mathieu? Hoe kom je daarbij?
Geen topklassieker nee, maar wel genoeg andere mooie koersen. Dat moet Van Aert eerst nog maar zien te bereiken. Maar dat hij een supertalent is, is wel duidelijk.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Welke erelijst? Zowel Boom als Stybar hebben volgens mij nog nooit een grote koers gewonnen?
Op een strade bianchi en wat etappes na.
En de Eneco Tour en wat Tour en Vuelta-etappesquote:Op zondag 25 maart 2018 20:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Welke erelijst? Zowel Boom als Stybar hebben volgens mij nog nooit een grote koers gewonnen?
Op een strade bianchi en wat etappes na.
Lekker trollen toch.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Meer dan Mathieu? Hoe kom je daarbij?
twitter:LaraViec twitterde op zondag 25-03-2018 om 17:45:36Today in the first gravel sector of #GentWevelgem my teammate Letizia Paternoster lost her garmin 510edge. If someone have found it please contact me.Please retweet! reageer retweet
Ze zou hem persoonlijk bij moeten komen halen als ik hem had.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:20 schreef Evertjan het volgende:
twitter:LaraViec twitterde op zondag 25-03-2018 om 17:45:36Today in the first gravel sector of #GentWevelgem my teammate Letizia Paternoster lost her garmin 510edge. If someone have found it please contact me.Please retweet! reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |