Niet meequote:Op zondag 25 maart 2018 17:41 schreef skysherrif het volgende:
Doet Lars Boom nou wel mee in Parijs Roubaix of is dat nog niet zeker?
Dure champagne wegspuitenquote:
Sep gaat dit jaar een monument winnen. Anders kom ik nooit meer op FOK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
quote:Op zondag 25 maart 2018 18:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
Sep gaat dit jaar een monument winnen. Anders kom ik nooit meer op FOK!Als je je serieus aan zo'n weddenschap houdt ben je echt een onwijze oen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Zat op de laatste keer Kemmel net wat te ver om nog aan te kunnen sluiten bij dat 2de groepje, volgens mij. En als je ziet dat winst er toch niet meer in zit, boeit het ook niet echt of je op 2, 5 of 10 minuten eindigt.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Groenwegen als 93e geëindigd op 5:39...hij zat er nochtans tot de Kemmel prima bij.
Bling is ook nog niet echt in een sprankelende vorm.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:07 schreef Chiappucci het volgende:
Van Schip 12e, voor Matthews en Van Avermaet
quote:Op zondag 25 maart 2018 18:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
Sep gaat dit jaar een monument winnen. Anders kom ik nooit meer op FOK!Ah, je bent een beetje afgeknapt op je mede organisator/puntenteller?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volledig terecht Slob. In de Omloop was het nog irritant, maar zoals (en vooral hoe) hij zichzelf daarna heeft gepresenteerd. Chapeau.quote:
Juist niet, ik mis hem net zoveel als iedereen hier.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ah, je bent een beetje afgeknapt op je mede organisator/puntenteller?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |