ja dan zit je nu nog vol jaquote:Op zondag 25 maart 2018 12:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben nog opgeblazen van het vreetfestijn van gisteren, niet normaal.
Lol was nog gezellig met markjesdans vannacht dus?quote:Op zondag 25 maart 2018 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De laatste sessie was de druppel voir mijn aars, heeft zich lang goed gehouden maar is nu toch wel een tikkie gevoelig aan het worden
Ik heb me goed vermaakt op de pot.quote:Op zondag 25 maart 2018 13:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol was nog gezellig met markjesdans vannacht dus?
quote:
quote:Op zondag 25 maart 2018 13:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol was nog gezellig met markjesdans vannacht dus?
gewoon wat gaan boren in Groningen.quote:Op zondag 25 maart 2018 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik geloof dat het gas langzaam op begint te raken.
quote:
Dat belletje daar is niks vergeleken met mijn productie mang.quote:
ga ervoorquote:Op zondag 25 maart 2018 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vrees dat ik deze week niet meer toekom aan een echte eindsprint. Had nog wel een poging willen doen om noodgang en aloa lastig te vallen maar denk niey dat het er in zit
We zien welquote:
quote:Op zondag 25 maart 2018 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vrees dat ik deze week niet meer toekom aan een echte eindsprint. Had nog wel een poging willen doen om noodgang en aloa lastig te vallen maar denk niey dat het er in zit
en dan heb je die psvcl nog.quote:Op zondag 25 maart 2018 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Badder is gewoon altijd bezig met zeiken.
wie?quote:Op zondag 25 maart 2018 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Badder is gewoon altijd bezig met zeiken.
Die is pas écht calimeroquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
monitor for moderator.quote:
inderdaadquote:
spanningquote:
boogquote:
werkquote:
manquote:
traquote:
vestietquote:
Echt een gekkie dit.quote:Op zondag 25 maart 2018 15:34 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat TS dit topic gestart is halve gladiool
Ja.quote:Op zondag 25 maart 2018 15:41 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Nu ga je hier verder met rellen? 1 subfora is niet genoeg voor jou om te verpesten je gaat nu ook hier nog bezig
![]()
![]()
![]()
![]()
een dikke NO NO
ik merkte je frustratie op dus die moet je even kwijt denk ik, ik ga nu even eten succes.quote:Op zondag 25 maart 2018 15:41 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Nu ga je hier verder met rellen? 1 subfora is niet genoeg voor jou om te verpesten je gaat nu ook hier nog bezig
![]()
![]()
![]()
![]()
een dikke NO NO
Thanks haags.quote:
Ja ik hoop dat je je niet in je vingers snijdt bij het bereiden ervan, of met je kont in de stoelpoot komt omdat de stoel omgekeerd zat toen je ging zittenquote:Op zondag 25 maart 2018 15:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik merkte je frustratie op dus die moet je even kwijt denk ik, ik ga nu even eten succes.
Hey heb je een harde plasser als je aan mijn kont denkt?quote:Op zondag 25 maart 2018 15:43 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat je je niet in je vingers snijdt bij het bereiden ervan, of met je kont in de stoelpoot komt omdat de stoel omgekeerd zat toen je ging zitten
Ja sorry wou hem even irriteren. Ik ga nu eten.quote:
Ik dacht dat je ging eten?quote:Op zondag 25 maart 2018 15:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hey heb je een harde plasser als je aan mijn kont denkt?
tuurlijkquote:Op zondag 25 maart 2018 15:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Thanks haags.
Blij met je nieuwe collega?
chillquote:Op zondag 25 maart 2018 15:49 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Is die banhungry of gewoon relaxt?
quote:Op zondag 25 maart 2018 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
FlippingCoin gaat Murp vervangen op onz
Oh dat mochten de users nog niet weten shit..
Dat was nog een verassing.quote:Op zondag 25 maart 2018 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
FlippingCoin gaat Murp vervangen op onz
Oh dat mochten de users nog niet weten shit..
Nou ja komt toch snel een MED aan maakt niet uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |