Zeker. Hij is nooit meer dan 3 seconden weg geweest van Raikonnen (en daardoor heeft hij de race niet gewonnen) en in Q3 heeft hij 1 rondje met quali-power gereden. Het rondje er voor zaten Vettel, Max en hij binnen 6 duizendste van een seconde. Welk punt wil je maken?quote:Op zondag 25 maart 2018 18:07 schreef potjecreme het volgende:
Jij kijkt alleen naar het vsc moment. Heb je de kwalificatie en de stint voor de vsc niet gezien?
Wel handig dat jij ook echt in zijn hoofd kunt kijken.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:08 schreef truthortruth het volgende:
Hij is verbaast omdat hij sneller kon maar dat het volgens het team niet nodig was en nu wel nodig bleek te zijn.
Welk punt wil jij maken?quote:Op zondag 25 maart 2018 18:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zeker. Hij is nooit meer dan 3 seconden weg geweest van Raikonnen (en daardoor heeft hij de race niet gewonnen) en in Q3 heeft hij 1 rondje met quali-power gereden. Het rondje er voor zaten Vettel, Max en hij binnen 6 duizendste van een seconde. Welk punt wil je maken?
Lees even mijn vorige 8 posts. Het staat in bijna elke post. En ik zie vooralsnog geen feiten waaruit blijkt dat ik niet gelijk heb. Alleen maar aannames en hersenspinsels.quote:
was het nou 2 keer dezelfde gast, ze zeggen zelf dat het bij Magnussen linksachter was en bij Grosjean linksvoorquote:Op zondag 25 maart 2018 18:16 schreef CrashO het volgende:
Kwam deze nog tegen op Reddit
Vind Gros meestal een ontzettende lul, maar dit is toch sportief van hem![]()
[ afbeelding ]
De monteur met de falende wheelgun
Ik zie ook niet waarom ik geen gelijk heb. Vettel zegt zelf dat ze geluk hebben gehad. Waarom jij wil doen alsof het puur en alleen door falen van Merc komt is mij een raadsel.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Lees even mijn vorige 8 posts. Het staat in bijna elke post. En ik zie vooralsnog geen feiten waaruit blijkt dat ik niet gelijk heb. Alleen maar aannames en hersenspinsels.
2 keer een andere volgens mij, dit was die van Gros zijn wiel iig. Al zal zo'n monteur zichzelf waarschijnlijk (zeker toen er nog geen duidelijkheid was) gewoon schuldig voelen. Ook als het aan de gun/druk lag.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
was het nou 2 keer dezelfde gast, ze zeggen zelf dat het bij Magnussen linksachter was en bij Grosjean linksvoor
Wel apart dat 2 verschillende wielguns faalden dan, misschien luchtdruk probleem in de slangen zelf? Of gebruiken ze elektrische tegenwoordig? Die kunnen ook falen, daar niet van.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
2 keer een andere volgens mij, dit was die van Gros zijn wiel iig. Al zal zo'n monteur zichzelf waarschijnlijk (zeker toen er nog geen duidelijkheid was) gewoon schuldig voelen. Ook als het aan de gun/druk lag.
Volgens mij was het toch echt jij die aangaf dat Hamilton niet de slimste is. Ik kijk niet in zijn hoofd, ik luister en kijk naar zijn reactie en uitlatingen. Daarvoor hoef je niet in zijn hoofd te kijken. En dank voor de spellingscontrole.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wel handig dat jij ook echt in zijn hoofd kunt kijken.
Het is overigens: 'Hij is verbaasd'.
Hmm, wat verder google onderzoek doet vermoeden dat het toch niet aan de guns lag, maar een aan slordig erop zetten.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:21 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Wel apart dat 2 verschillende wielguns faalden dan, misschien luchtdruk probleem in de slangen zelf? Of gebruiken ze elektrische tegenwoordig? Die kunnen ook falen, daar niet van.
Vraag me alleen wel af hoe de neuk dat 2 stops achter elkaar gebeurd, bij 2 verschillende wielen en monteurs. Ik zou verwachten dat die moeren redelijk idiot proof zijn. Als in, gun erop en aanduwen.quote:"It was just a bad pitstop. The wheelnut got on wrong and it was cross-threaded. We couldn't catch it early enough."
dat zei Coulthard ookquote:Op zondag 25 maart 2018 18:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hmm, wat verder google onderzoek doet vermoeden dat het toch niet aan de guns lag, maar een aan slordig erop zetten.
[..]
Vraag me alleen wel af hoe de neuk dat 2 stops achter elkaar gebeurd, bij 2 verschillende wielen en monteurs. Ik zou verwachten dat die moeren redelijk idiot proof zijn. Als in, gun erop en aanduwen.
twitter:C4F1 twitterde op zondag 25-03-2018 om 18:20:20DC: “The way the cars are designed the hub is stronger than the wheel nut so cross-threading shouldn’t be a problem. They've got a problem with their nuts.”No-one needs problems with their nuts... 🥜🌰#C4F1 🇦🇺 #AusGP https://t.co/XBXV6sud7V reageer retweet
Blijkbaar kun je niet lezen. Heeft niet zo veel zin om dan te discussieren.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:18 schreef potjecreme het volgende:
Waarom jij wil doen alsof het puur en alleen door falen van Merc komt is mij een raadsel.
Waar komt je boosheid vandaan? Kocht je pa vroeger een BMW ipv Mercedes of ben je een als kind aangereden door een Mercedes?quote:Op zondag 25 maart 2018 18:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je niet lezen. Heeft niet zo veel zin om dan te discussieren.
Truequote:Op zondag 25 maart 2018 12:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mogelijk dat een kapotte diffuser daar ook wat mee te maken had....
Niet boos, maar kan niet zo goed tegen dom. Potjecreme vraagt wat mijn punt is. Dat heb ik al zeker 5 keer gezegd. Maar ipv even terug te lezen, gaat hij domme aannames doen. Dan ben ik klaar.quote:
Heb ooit een met een bedrijfstraining F1 banden op een mockup moeten wisselen met een groep collega's (ja echt) en maar 1 groepje kreeg het voor elkaar om de moer er scheef op te draaien, voor de rest ging het gewoon prima idd.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hmm, wat verder google onderzoek doet vermoeden dat het toch niet aan de guns lag, maar een aan slordig erop zetten.
[..]
Vraag me alleen wel af hoe de neuk dat 2 stops achter elkaar gebeurd, bij 2 verschillende wielen en monteurs. Ik zou verwachten dat die moeren redelijk idiot proof zijn. Als in, gun erop en aanduwen.
Inderdaad. Je had hier wel kunnen stoppen.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:52 schreef BadderHaring het volgende:
Ik denk dat conclusies verbinden aan deze race lastig is.
Goh, geen inhoudelijke reactie. Dat ben ik gewend van je.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Inderdaad. Je had hier wel kunnen stoppen.
Ongeveer onder dezelfde druk ook wel.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:51 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Heb ooit een met een bedrijfstraining F1 banden op een mockup moeten wisselen met een groep collega's (ja echt) en maar 1 groepje kreeg het voor elkaar om de moer er scheef op te draaien, voor de rest ging het gewoon prima idd.
En dat waren oudere wielen, oudere assen, met portable slagmoersleutels etc... ze zullen nu nog makkelijker zijn mag ik aannemen.
En in jouw inhoudelijke reactie staan alleen maar aannames. Hebben we eigenlijk (inhoudelijk) allebei even veel gezegd. Grappig hoe dat werkt, he?quote:Op zondag 25 maart 2018 18:54 schreef BadderHaring het volgende:
Goh, geen inhoudelijke reactie. Dat ben ik gewend van je.
Echt man, wat is jouw probleem?quote:Op zondag 25 maart 2018 18:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En in jouw inhoudelijke reactie staan alleen maar aannames. Hebben we eigenlijk (inhoudelijk) allebei even veel gezegd. Grappig hoe dat werkt, he?
Haas, McLaren en ook Renault zijn dichter bij Red Bull dan ze zouden moeten willen als je het mij vraagt.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:52 schreef BadderHaring het volgende:
Ik denk dat conclusies verbinden aan deze race lastig is. Het enige wat ik zou durven roepen is dat de verschillen in racesnelheid tussen Ferrari en RB erg klein zijn en dat, gek genoeg, ook Haas (even los van het gefaal in de pit) een redelijke snelheid te pakken heeft en momenteel samen met McClaren knokt om de positie van 4e team.
Qua uitslag klopt dat, maar je zag ook dat RB gewoon opgehouden werd door Haas en Renault. Ze kwamen er niet voorbij en dat heeft weinig met snelheid te maken op dit circuit. Bottas rijdt ook vrijwel niemand voorbij in het achterveld. Uiteindelijk is het RIC volgens mij die de snelste ronde noteert, op snelheid komen Haas, McLaren en Renault niet in de buurt, daar ben ik van overtuigd. Deze race vertekende die verhouding enorm.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Haas, McLaren en ook Renault zijn dichter bij Red Bull dan ze zouden moeten willen als je het mij vraagt.
Hoe competatief Ferrari vs Mercedes en Red Bull vs Ferrari zijn is uit deze race ook nog niet zomaar gebleken.
Ik vind 1 ~ 1,5s per ronde niet dichtbij te noemenquote:Op zondag 25 maart 2018 19:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Haas, McLaren en ook Renault zijn dichter bij Red Bull dan ze zouden moeten willen als je het mij vraagt.
Hoe competatief Ferrari vs Mercedes en Red Bull vs Ferrari zijn is uit deze race ook nog niet zomaar gebleken.
Vergeet ook niet dat RIC gewoon ver weg was gereden van ALO en VER.. Dus dat verschil is er zeker nog wel.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Qua uitslag klopt dat, maar je zag ook dat RB gewoon opgehouden werd door Haas en Renault. Ze kwamen er niet voorbij en dat heeft weinig met snelheid te maken op dit circuit. Bottas rijdt ook vrijwel niemand voorbij in het achterveld. Uiteindelijk is het RIC volgens mij die de snelste ronde noteert, op snelheid komen Haas, McLaren en Renault niet in de buurt, daar ben ik van overtuigd. Deze race vertekende die verhouding enorm.
Precies. En VER was ook echt overduidelijk sneller, maar kwam ALO niet voorbij. En dat is niet gek, omdat ALO geen koekenbakker is en het circuit nauwelijks plekken kent waar je iemand goed voorbij kunt zonder zelfmoordaanslag.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat RIC gewoon ver weg was gereden van ALO en VER.. Dus dat verschil is er zeker nog wel.
Gebakken lucht. Daar kan ik niet zo goed tegen. En dat lijkt wel een beetje een rode draad in jouw posts. In ieder geval die over de F1.quote:
*<knip> laten we het gezellig houden*quote:Op zondag 25 maart 2018 19:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Gebakken lucht. Daar kan ik niet zo goed tegen. En dat lijkt wel een beetje een rode draad in jouw posts. In ieder geval die over de F1.
Na de race van vandaag kunnen we inhoudelijk gezien het volgende met enige mate van zekerheid zeggen: het circuit is ruk voor deze F1 auto's.
Het is natuurlijk wel leuk dat je een bepaald 'verstand van zaken' veinst, maar zijn eigenlijk losse flodders en gebakken lucht. Haas was leuk onderweg, maar hun competitieve snelheid op een echt circuit is hier niet vanaf te lezen. Zelfde geldt voor Maclaren. En eigenlijk bijna alle teams. Bv roepen aan de hand van deze race dat Mercedes superieur is, is ook kul.
Lammers die zegt dat Vettel het hele weekend door Raikkonen om zijn oren is gereden... Die man heeft ook een agenda, niet serieus te nemen.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:13 schreef franklop het volgende:
NOS samenvatting weer vol met fouten, voor de verandering
Buiten dat, zaken dat de banden uit Q3 moeten worden gebruikt in de race etcquote:Op zondag 25 maart 2018 19:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Lammers die zegt dat Vettel het hele weekend door Raikkonen om zijn oren is gereden... Die man heeft ook een agenda, niet serieus te nemen.
Rai zat er anders goed bij.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Lammers die zegt dat Vettel het hele weekend door Raikkonen om zijn oren is gereden... Die man heeft ook een agenda, niet serieus te nemen.
Godver ben je weer bezigquote:Op zondag 25 maart 2018 19:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Gebakken lucht. Daar kan ik niet zo goed tegen. En dat lijkt wel een beetje een rode draad in jouw posts. In ieder geval die over de F1.
Na de race van vandaag kunnen we inhoudelijk gezien het volgende met enige mate van zekerheid zeggen: het circuit is ruk voor deze F1 auto's.
Het is natuurlijk wel leuk dat je een bepaald 'verstand van zaken' veinst, maar zijn eigenlijk losse flodders en gebakken lucht. Haas was leuk onderweg, maar hun competitieve snelheid op een echt circuit is hier niet vanaf te lezen. Zelfde geldt voor Maclaren. En eigenlijk bijna alle teams. Bv roepen aan de hand van deze race dat Mercedes superieur is, is ook kul.
VT1 0.1 snellerquote:
Dat Lammers een Verstappen fanboy is wisten we al, dat hij zich daardoor dan zo ver mee laat slepen dat er dit soort onzin uitkomt is niet goed, maar dat kan nog een eerlijke gebrek aan professionalisme zijn. Maar wat hij over Vettel uitkraamt is het opzettelijk verkondigen van totale onwaarheden aan mensen die het grotendeels zelf niet meegekregen hebben, daar zit iets achter. Het is vals, hij moet een motief hebben.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Buiten dat, zaken dat de banden uit Q3 moeten worden gebruikt in de race etc
Lammers moet wel beter weten. Duwde de schuld van de spin van Max nog bijna in de voeten van het team.
Overkomt me irl nooit. Alleen hier.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:13 schreef BadderHaring het volgende:
In het echte leven zijn mensen het wel eens niet met je eens, wen er aan.
Lees ff terug, jij begon met de inhoud te laten varen voor persoonlijke aanvallen.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Op je teentjes getrapt? Kun je maar beter gaan schelden, ja.
Luister gewoon naar de coureurs zelfquote:Op zondag 25 maart 2018 19:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat Lammers een Verstappen fanboy is wisten we al, dat hij zich daardoor dan zo ver mee laat slepen dat er dit soort onzin uitkomt is niet goed, maar dat kan nog een eerlijke gebrek aan professionalisme zijn. Maar wat hij over Vettel uitkraamt is het opzettelijk verkondigen van totale onwaarheden aan mensen die het grotendeels zelf niet meegekregen hebben, daar zit iets achter. Het is vals, hij moet een motief hebben.
Ik val jou niet aan, maar de 'inhoud' van je verhaal. Is een nuance, geef ik toe, maar het is geen aanval op jou persoon.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:00 schreef BadderHaring het volgende:
Lees ff terug, jij begon met de inhoud te laten varen voor persoonlijke aanvallen.
https://www.f1today.net/n(...)ft-tot-2021-dominantquote:Op zondag 25 maart 2018 20:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik val jou niet aan, maar de 'inhoud' van je verhaal. Is een nuance, geef ik toe, maar het is geen aanval op jou persoon.
Jij bent ongetwijfeld een toffe gozer, alleen je reacties over de F1 zijn wat .... inhoudsloos.
Na de race van vandaag weten we alleen dat Vettel heeft gewonnen. Of Mercedes harder had gekund is slechts speculatie. Of en hoe vaak Lewis de kwali-spec in de race kan gebruiken is ook speculatie.
Max had een slechte start, of, beter nog, Magnussen had een extreem goede.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:06 schreef Mansjester het volgende:
Godver wat is die Lammers weer triest bezig.Geef gewoon toe dat Max een slechte start had en een fout maakte bij die spin,ipv maar altijd andere oorzaken te zoeken
Ajoh, wat weet die Marko nou joh. Allemaal gebakken lucht.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:18 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
https://www.f1today.net/n(...)ft-tot-2021-dominant
Ik denk niet dat STR veel gaat bakken. Al trekt die motor het, de coureurs zijn gewoon 2de garnituur.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:52 schreef Gruj0 het volgende:
De race was niet erg spannend maar er zijn wel al bepaalde dingen te stellen en dat is dat Mercedes (teveel) op haar techniek (software in deze) vertrouwt, dat Ferrari goed op haar hoede moet zijn omdat Mercedes kennelijk een nog grotere voorsprong heeft dan vorig jaar, dat McLaren ergens achter Merc, Ferrari en RB aan zal sluiten en dat Haas misschien wel de underdog van dit jaar is. Iemand zei het al, Haas is misschien wel het nieuwe Force India.
Waar Williams en FI aan zullen sluiten weet ik niet, maar AR Sauber en STR kunnen ze nog wel het vuur aan de schenen leggen.
Ik gun Vettel zijn 5e titel wel, Alonso een overwinning, Stoffel wat meer succes en beide mannen van Haas een plek in de top 10. Eigenlijk vind ik Renault van alle teams nu het minst aantrekkelijke team. Er valt gewoon niet veel over te zeggen.
Maar hij maakte geen fout bij de spin. Dat zeggen zowel Max als Horner. Hij had al schade aan de diffuser voor de spin.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:06 schreef Mansjester het volgende:
Godver wat is die Lammers weer triest bezig.Geef gewoon toe dat Max een slechte start had en een fout maakte bij die spin,ipv maar altijd andere oorzaken te zoeken
Pure politiek. Zou ik ook zeggen over de concurrentie.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:18 schreef Sjemmert het volgende:
https://www.f1today.net/n(...)ft-tot-2021-dominant
Het is een vlaag van chauvinistische verstandsverbijstering, maar dat betreft dan slechts Verstappen, Vettel staat daar buiten. De enige die er zoek gereden werd is Raikkonen op een opdrogende baan in VT3 en in Q2 was het verschil ook fors. Dus Lammers liegt gewoon vanuit een of andere agenda, terwijl hij zich voordoet als analist, nog betaald met belastinggeld ook.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:01 schreef XL het volgende:
[..]
Luister gewoon naar de coureurs zelf
VET: mazzel gehad
VES: foutje gemaakt
RAI: pech met de strategie
Denk dat Lammers hetzelfde zegt, met een vleugje chauvinisme voor de kijker. Niks mis mee.
Ach, gossie, heeft ie niet aardig gedaan over Sebje? Hmmm?quote:Op zondag 25 maart 2018 21:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is een vlaag van chauvinistische verstandsverbijstering, maar dat betreft dan slechts Verstappen, Vettel staat daar buiten. De enige die er zoek gereden werd is Raikkonen op een opdrogende baan in VT3 en in Q2 was het verschil ook fors. Dus Lammers liegt gewoon vanuit een of andere agenda, terwijl hij zich voordoet als analist, nog betaald met belastinggeld ook.
Welk foutje van Hamilton?quote:Op zondag 25 maart 2018 21:13 schreef Re het volgende:
best een anticliMax deze race, wel zeldzaam persoonlijk foutje van Hamilton en wat pech met die VSC, maar goed.. Bottas in verkeer laat ook wel zien dat een superieure motor ook niet alles is
Hij miste in een van de laatste laps ergens een apex waardoor hij van ca. 0,8s op Vettel terugviel naar 2+squote:
Hij was zn (denk ik?) rembalans aan het instellen op het stuur en miste vervolgens de apex van een bocht waardoor hij direct weer op dik 2 seconden zat.quote:
Dat zal hem wel zijn, had ik aan gedacht.quote:Op zondag 25 maart 2018 22:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hij miste in een van de laatste laps ergens een apex waardoor hij van ca. 0,8s op Vettel terugviel naar 2+s
Nee hoor. Want als dat wegglijden en spinnen een duidelijke oorzaak heeft die niks met de coureur te maken heeft dat s dat zo. Wat de naam van die coureur ook is...quote:Op zondag 25 maart 2018 22:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat zal hem wel zijn, had ik aan gedacht.
Maar een Max die spint en tig keer wegglijdt, zijn geen fouten, maar een Hamilton die zich om wat voor reden of nonreden verremd is sowieso een fout. We slaan door, ook met een kapotte diffuser
Diffuser was niet bij de start al kapot, dat glijden gebeurde al direct vanaf de start. Diffuser ging uit zichzelf kapot?quote:Op zondag 25 maart 2018 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. Want als dat wegglijden en spinnen een duidelijke oorzaak heeft die niks met de coureur te maken heeft dat s dat zo. Wat de naam van die coureur ook is...
rondje 47 ofzo al. Dat gaf Vettel net de lucht die hij nodig had.quote:Op zondag 25 maart 2018 22:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hij miste in een van de laatste laps ergens een apex waardoor hij van ca. 0,8s op Vettel terugviel naar 2+s
Doe 'ns niet.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:09 schreef flipsen het volgende:
Ik stop maar eens met het volgen van de F1 topics op fok, ben het kijk-mij-eens-alleswetend-zijn geneuzel een beetje erg zat. Kom af en toe waarschijnlijk nog wel even bedelen om een Ace code, dat dan weer wel
sorry spijt me, sorry manquote:Op zondag 25 maart 2018 23:09 schreef flipsen het volgende:
Ik stop maar eens met het volgen van de F1 topics op fok, ben het kijk-mij-eens-alleswetend-zijn geneuzel een beetje erg zat. Kom af en toe waarschijnlijk nog wel even bedelen om een Ace code, dat dan weer wel
100% mee eensquote:Op zondag 25 maart 2018 23:09 schreef flipsen het volgende:
Ik stop maar eens met het volgen van de F1 topics op fok, ben het kijk-mij-eens-alleswetend-zijn geneuzel een beetje erg zat. Kom af en toe waarschijnlijk nog wel even bedelen om een Ace code, dat dan weer wel
Max zn start was helemaal niet slecht en die van magnussen ook niet bijzonder goed. Het kwam eerder doordat hij aan de verkeerde kant van de grid startte en dat hij door de autos voor hem gedwongen werd de binnenkant te nemen, hier kom magnussen van profiteren. Tevens zullen de SS ipv de US banden ook niet in zijn voordeel hebben gewerkt tijdens de start.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Max had een slechte start, of, beter nog, Magnussen had een extreem goede.
De waarheid ten aanzien van die spin ligt wat in het midden. Het team bleef hem pushen, ook nadat ze hem een paar keer zagen glibberen. Zelfs nadat Max aangaf dat er iets mis was met de wagen, kreeg hij nog instructie om er snel voorbij te gaan.
Misschien moet hij als rijder die risico's dan niet nemen, maar zijn team moet ook realistische orders geven. Daar zijn ze voor, om in het heetst van de strijd de kop koel te houden als dat voor een coureur extreem lastig is.
Lammers speelt teveel de fanboy, en geeft en passant ook Vettel uit de zak, omdat hij graag een tweestrijd tussen die twee promoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |