Qua uitslag klopt dat, maar je zag ook dat RB gewoon opgehouden werd door Haas en Renault. Ze kwamen er niet voorbij en dat heeft weinig met snelheid te maken op dit circuit. Bottas rijdt ook vrijwel niemand voorbij in het achterveld. Uiteindelijk is het RIC volgens mij die de snelste ronde noteert, op snelheid komen Haas, McLaren en Renault niet in de buurt, daar ben ik van overtuigd. Deze race vertekende die verhouding enorm.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Haas, McLaren en ook Renault zijn dichter bij Red Bull dan ze zouden moeten willen als je het mij vraagt.
Hoe competatief Ferrari vs Mercedes en Red Bull vs Ferrari zijn is uit deze race ook nog niet zomaar gebleken.
Ik vind 1 ~ 1,5s per ronde niet dichtbij te noemenquote:Op zondag 25 maart 2018 19:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Haas, McLaren en ook Renault zijn dichter bij Red Bull dan ze zouden moeten willen als je het mij vraagt.
Hoe competatief Ferrari vs Mercedes en Red Bull vs Ferrari zijn is uit deze race ook nog niet zomaar gebleken.
Vergeet ook niet dat RIC gewoon ver weg was gereden van ALO en VER.. Dus dat verschil is er zeker nog wel.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Qua uitslag klopt dat, maar je zag ook dat RB gewoon opgehouden werd door Haas en Renault. Ze kwamen er niet voorbij en dat heeft weinig met snelheid te maken op dit circuit. Bottas rijdt ook vrijwel niemand voorbij in het achterveld. Uiteindelijk is het RIC volgens mij die de snelste ronde noteert, op snelheid komen Haas, McLaren en Renault niet in de buurt, daar ben ik van overtuigd. Deze race vertekende die verhouding enorm.
Precies. En VER was ook echt overduidelijk sneller, maar kwam ALO niet voorbij. En dat is niet gek, omdat ALO geen koekenbakker is en het circuit nauwelijks plekken kent waar je iemand goed voorbij kunt zonder zelfmoordaanslag.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat RIC gewoon ver weg was gereden van ALO en VER.. Dus dat verschil is er zeker nog wel.
Gebakken lucht. Daar kan ik niet zo goed tegen. En dat lijkt wel een beetje een rode draad in jouw posts. In ieder geval die over de F1.quote:
*<knip> laten we het gezellig houden*quote:Op zondag 25 maart 2018 19:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Gebakken lucht. Daar kan ik niet zo goed tegen. En dat lijkt wel een beetje een rode draad in jouw posts. In ieder geval die over de F1.
Na de race van vandaag kunnen we inhoudelijk gezien het volgende met enige mate van zekerheid zeggen: het circuit is ruk voor deze F1 auto's.
Het is natuurlijk wel leuk dat je een bepaald 'verstand van zaken' veinst, maar zijn eigenlijk losse flodders en gebakken lucht. Haas was leuk onderweg, maar hun competitieve snelheid op een echt circuit is hier niet vanaf te lezen. Zelfde geldt voor Maclaren. En eigenlijk bijna alle teams. Bv roepen aan de hand van deze race dat Mercedes superieur is, is ook kul.
Lammers die zegt dat Vettel het hele weekend door Raikkonen om zijn oren is gereden... Die man heeft ook een agenda, niet serieus te nemen.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:13 schreef franklop het volgende:
NOS samenvatting weer vol met fouten, voor de verandering
Buiten dat, zaken dat de banden uit Q3 moeten worden gebruikt in de race etcquote:Op zondag 25 maart 2018 19:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Lammers die zegt dat Vettel het hele weekend door Raikkonen om zijn oren is gereden... Die man heeft ook een agenda, niet serieus te nemen.
Rai zat er anders goed bij.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Lammers die zegt dat Vettel het hele weekend door Raikkonen om zijn oren is gereden... Die man heeft ook een agenda, niet serieus te nemen.
Godver ben je weer bezigquote:Op zondag 25 maart 2018 19:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Gebakken lucht. Daar kan ik niet zo goed tegen. En dat lijkt wel een beetje een rode draad in jouw posts. In ieder geval die over de F1.
Na de race van vandaag kunnen we inhoudelijk gezien het volgende met enige mate van zekerheid zeggen: het circuit is ruk voor deze F1 auto's.
Het is natuurlijk wel leuk dat je een bepaald 'verstand van zaken' veinst, maar zijn eigenlijk losse flodders en gebakken lucht. Haas was leuk onderweg, maar hun competitieve snelheid op een echt circuit is hier niet vanaf te lezen. Zelfde geldt voor Maclaren. En eigenlijk bijna alle teams. Bv roepen aan de hand van deze race dat Mercedes superieur is, is ook kul.
VT1 0.1 snellerquote:
Dat Lammers een Verstappen fanboy is wisten we al, dat hij zich daardoor dan zo ver mee laat slepen dat er dit soort onzin uitkomt is niet goed, maar dat kan nog een eerlijke gebrek aan professionalisme zijn. Maar wat hij over Vettel uitkraamt is het opzettelijk verkondigen van totale onwaarheden aan mensen die het grotendeels zelf niet meegekregen hebben, daar zit iets achter. Het is vals, hij moet een motief hebben.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Buiten dat, zaken dat de banden uit Q3 moeten worden gebruikt in de race etc
Lammers moet wel beter weten. Duwde de schuld van de spin van Max nog bijna in de voeten van het team.
Overkomt me irl nooit. Alleen hier.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:13 schreef BadderHaring het volgende:
In het echte leven zijn mensen het wel eens niet met je eens, wen er aan.
Lees ff terug, jij begon met de inhoud te laten varen voor persoonlijke aanvallen.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Op je teentjes getrapt? Kun je maar beter gaan schelden, ja.
Luister gewoon naar de coureurs zelfquote:Op zondag 25 maart 2018 19:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat Lammers een Verstappen fanboy is wisten we al, dat hij zich daardoor dan zo ver mee laat slepen dat er dit soort onzin uitkomt is niet goed, maar dat kan nog een eerlijke gebrek aan professionalisme zijn. Maar wat hij over Vettel uitkraamt is het opzettelijk verkondigen van totale onwaarheden aan mensen die het grotendeels zelf niet meegekregen hebben, daar zit iets achter. Het is vals, hij moet een motief hebben.
Ik val jou niet aan, maar de 'inhoud' van je verhaal. Is een nuance, geef ik toe, maar het is geen aanval op jou persoon.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:00 schreef BadderHaring het volgende:
Lees ff terug, jij begon met de inhoud te laten varen voor persoonlijke aanvallen.
https://www.f1today.net/n(...)ft-tot-2021-dominantquote:Op zondag 25 maart 2018 20:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik val jou niet aan, maar de 'inhoud' van je verhaal. Is een nuance, geef ik toe, maar het is geen aanval op jou persoon.
Jij bent ongetwijfeld een toffe gozer, alleen je reacties over de F1 zijn wat .... inhoudsloos.
Na de race van vandaag weten we alleen dat Vettel heeft gewonnen. Of Mercedes harder had gekund is slechts speculatie. Of en hoe vaak Lewis de kwali-spec in de race kan gebruiken is ook speculatie.
Max had een slechte start, of, beter nog, Magnussen had een extreem goede.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:06 schreef Mansjester het volgende:
Godver wat is die Lammers weer triest bezig.Geef gewoon toe dat Max een slechte start had en een fout maakte bij die spin,ipv maar altijd andere oorzaken te zoeken
Ajoh, wat weet die Marko nou joh. Allemaal gebakken lucht.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:18 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
https://www.f1today.net/n(...)ft-tot-2021-dominant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |