quote:The University of Oxford’s rowing coach has called the pollution in the River Thames a “national disgrace” after high levels of E coli were found on the Boat Race course.
Alvast een lokquote.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:12 schreef Zorro het volgende:
Is dat vandaag? Waarom vertelt niemand mij iets
Deze keer wist ik hetquote:
Jij ook alvast een lokquote voor straks!quote:Op zondag 26 maart 2023 18:34 schreef franklop het volgende:
Aangezien hij bij kennis is: zal wel teveel door elkaar gedronken hebben
Moet bij dit topic altijd aan speedboten denken. Toch weer tegenvallendquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij ook alvast een lokquote voor straks!
Jelmer Bennema doet bij Oxford mee als zesde Nederlander ooit in de Boat Race!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:16 schreef VoMy het volgende:
Wie is de Sjoerd Hamburger van dienst of hebben we geen oranje tintje om naar te refereren?
Bij de laatste bocht is dat juist weer andersomquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:57 schreef Zorro het volgende:
Cambridge heeft wel veel voordeel van die binnenbochten steeds of verbeeld ik me dat maar
niet als er een boot voor ligtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij de laatste bocht is dat juist weer andersom
Dat weet je niet, er kan er altijd nog eentje zinken.quote:
Jaquote:Op woensdag 9 april 2025 16:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja hoi. Zondag weer.
Dames 14:21 NLtijd
Heren 15:21 NLtijd
Wat bedoel je met wat beter ? Heb je een favoriet ?quote:Op woensdag 9 april 2025 22:20 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hopelijk gaat het dit jaar wat beter. De laatste jaren gaat het niet echt goed, zeker niet bij de vrouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |