quote:The University of Oxford’s rowing coach has called the pollution in the River Thames a “national disgrace” after high levels of E coli were found on the Boat Race course.
Alvast een lokquote.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:12 schreef Zorro het volgende:
Is dat vandaag? Waarom vertelt niemand mij iets
Deze keer wist ik hetquote:
Jij ook alvast een lokquote voor straks!quote:Op zondag 26 maart 2023 18:34 schreef franklop het volgende:
Aangezien hij bij kennis is: zal wel teveel door elkaar gedronken hebben
Moet bij dit topic altijd aan speedboten denken. Toch weer tegenvallendquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij ook alvast een lokquote voor straks!
Jelmer Bennema doet bij Oxford mee als zesde Nederlander ooit in de Boat Race!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:16 schreef VoMy het volgende:
Wie is de Sjoerd Hamburger van dienst of hebben we geen oranje tintje om naar te refereren?
Bij de laatste bocht is dat juist weer andersomquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:57 schreef Zorro het volgende:
Cambridge heeft wel veel voordeel van die binnenbochten steeds of verbeeld ik me dat maar
niet als er een boot voor ligtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij de laatste bocht is dat juist weer andersom
Dat weet je niet, er kan er altijd nog eentje zinken.quote:
Jaquote:Op woensdag 9 april 2025 16:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja hoi. Zondag weer.
Dames 14:21 NLtijd
Heren 15:21 NLtijd
Wat bedoel je met wat beter ? Heb je een favoriet ?quote:Op woensdag 9 april 2025 22:20 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hopelijk gaat het dit jaar wat beter. De laatste jaren gaat het niet echt goed, zeker niet bij de vrouwen.
Tuurlijkquote:
Ik zat helemaal in ‘t kasseien fietsen.quote:
Ik ookquote:
dat kun je elke dag zien en ze moeten nog dik 100kmquote:
Die mannen ploegen zometeen zijn dit jaar wel wereldtop maar de vrouwen zijn vrij gemiddeld qua niveauquote:Op zondag 13 april 2025 14:31 schreef wdn het volgende:
[..]
dat kun je elke dag zien en ze moeten nog dik 100km
dit is maar 2 races per jaar
Voor wie moet ik straks zijn ?quote:Op zondag 13 april 2025 14:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Die mannen ploegen zometeen zijn dit jaar wel wereldtop maar de vrouwen zijn vrij gemiddeld qua niveau
Ik denk dat daar ook de Cambridge ploeg gaat winnenquote:
Ik zie genoeg roeien per jaarquote:Op zondag 13 april 2025 14:31 schreef wdn het volgende:
[..]
dat kun je elke dag zien en ze moeten nog dik 100km
dit is maar 2 races per jaar
Dan ben ik voor Oxford.quote:Op zondag 13 april 2025 14:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat daar ook de Cambridge ploeg gaat winnen
Pedersenquote:Op zondag 13 april 2025 14:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Die mannen ploegen zometeen zijn dit jaar wel wereldtop maar de vrouwen zijn vrij gemiddeld qua niveau
quote:
quote:Op zondag 13 april 2025 15:30 schreef wdn het volgende:
Allemaal wachten tot een stuk hout wegdrijft
LOS! #170 is begonnen
zou je denken maar het is weer niks met Oxfordquote:Op zondag 13 april 2025 15:34 schreef pullup het volgende:
Nu binnenbocht voor Oxford, die moeten ze echt gebruiken
Goede lijn nuquote:Op zondag 13 april 2025 15:36 schreef pullup het volgende:
Die stuur van Cambridge haalt wel elke truc uit de hoge hoed nu.
Het is wel klaar jaquote:Op zondag 13 april 2025 15:36 schreef wdn het volgende:
[..]
zou je denken maar het is weer niks met Oxford
Yup, geen verrassingenquote:
Maratjon, Roubaix + boat race, en dadelijk F1quote:
En dan nog een stuk of 8 races met de motoren, en F2 en F3, het is niet te doen vandaagquote:Op zondag 13 april 2025 15:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Maratjon, Roubaix + boat race, en dadelijk F1
Mooie sportdag![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan nog een stuk of 8 races met de motoren, en F2 en F3, het is niet te doen vandaag
Nog even kijken hoe ONZE Douwe hier gaat winnen.
Slotdag Mastersquote:Op zondag 13 april 2025 15:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Maratjon, Roubaix + boat race, en dadelijk F1
Mooie sportdag![]()
Ja, maar die wonnen dus weer nietquote:Op zondag 13 april 2025 13:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met wat beter ? Heb je een favoriet ?
Ze loten en de winnaar mag kiezen aan welke kant ze beginnen.quote:Op zondag 13 april 2025 23:20 schreef chufi het volgende:
hoe wordt bepaald of je links of rechts start , met de eerste bocht die naar rechts gaat ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |