Zat het net op te zoeken. Ideale tijden, de vrouwen boeien me iets minder (ook al zit er een Nederlandse dame bij Oxford), en 18.30 komt prima uit met etenquote:Op zaterdag 24 maart 2018 08:39 schreef borisz het volgende:
The Women's Boat Race 4.31pm (17.31 NLtijd)
The Men's Boat Race 5.32pm (18.32 NLtijd)
Gelukkig kwam de NOS met https://nos.nl/artikel/22(...)race-ter-wereld.html. Anders had ik het ook gemistquote:Op zaterdag 24 maart 2018 08:38 schreef heywoodu het volgende:
Goed dat je een nieuw topic maakt, ik had totaal niet door dat het vandaag al was
Stuurtje toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:07 schreef chufi het volgende:
Er roeide wel een Nederlandse mee met Oxford....
Maar ja weinig aan.. Er is meer beveiliging dan toeschouwers
Is pas morgen. Vandaag grand national day. Iets populairderquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:44 schreef heywoodu het volgende:
Op geen enkele BBC-zender op TV zie ik dit in de planning staan?
Boat Race vind ik zelf een stuk mooier, want menselijke kracht, maar verrek, ik was inderdaad helemaal in de war met de dagenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is pas morgen. Vandaag grand national day. Iets populairder
https://www.bbc.co.uk/sport/rowing/47472719
https://www.insidethegame(...)dge-boat-race-rowingquote:Oxford and Cambridge will renew their rivalry in the Boat Race tomorrow with the event staged outside London for the first time since 1944.
Cambridge will enjoy a rare home advantage, with organisers last year announcing the race would take place on the Great Ouse river at Ely.
Ely is hosting the race for a second time after it was moved from London in 1944 during World War Two, albeit in an unofficial edition of the event.
Oxford emerged as the winners on that occasion.
This year's race will be the 166th for men and the 75th for women.
Cambridge has had the upper hand in both the men's and women's races to date.
Cambridge has won the men's race on 84 occasions to date with Oxford winning 80, while Cambridge has 44 wins to Oxford's 30 in the women's competition.
First contested in 1829, the annual race between the two English universities, the light blues of Cambridge and the dark blues of Oxford, is one of the world's oldest amateur sports events.
Nog verraderlijke klimmetjes onderweg?quote:Op zondag 4 april 2021 16:59 schreef heywoodu het volgende:
Lekker overzichtelijk parcours wel.
[ afbeelding ]
Hier is het een 'hem', zo te horen?quote:
Nee eerste vrouwelijke referee ooit vandaagquote:
Bijzondere stemquote:Op zondag 4 april 2021 17:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee eerste vrouwelijke referee ooit vandaag
Ja nou bedenk me net... kan best zijn dat het niet een referee is die schreeuwtquote:
Jawel maar dat gebeurd pas echt als de riemen elkaar raken.quote:Op zondag 4 april 2021 18:07 schreef heywoodu het volgende:
Allemaal leuk, die waarschuwingen enzo, maar zit er geen enkele consequentie aan vast? Cambridge is inmiddels zeker 20+ keer gewaarschuwd..
Welke soepstengel plant dit dan ook tijdens de finale vande Ronde van Vlaanderenquote:
Ja zelfde met mijquote:Op zondag 3 april 2022 19:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Welke soepstengel plant dit dan ook tijdens de finale vande Ronde van Vlaanderen
Je kunt nog inschakelen!quote:Op zondag 26 maart 2023 18:12 schreef Zorro het volgende:
Is dat vandaag? Waarom vertelt niemand mij iets
Kijkend of Engeland voetbal op de BBC was kwam ik het net tegen.quote:
15 April: Grand national 2023quote:Op zondag 26 maart 2023 18:12 schreef Zorro het volgende:
Ik blijf het toch mooier vinden om mensen tot de absolute limiet te zien gaan dan te kijken naar mensen die heen en weer dingessen op een paard dat de moeite doet, maar goed, ook de Grand National heb ik toevallig vanmorgen in de agenda gezetquote:
quote:
Daar kwam weinig uit idd ....quote:Op zondag 26 maart 2023 18:31 schreef heywoodu het volgende:
"I don't know, he wasn't great in the boat...I hope he's alright" aldus een uiterst somber klinkende teamgenoot van Drinkall. Volgens de BBC-dame is hij bij kennis.
Ook een beetje matig om iemand op zo'n moment voor de camera te trekken, maar goed.quote:
Zo, dit jaar eens op tijdquote:Op zondag 26 maart 2023 18:13 schreef heywoodu het volgende:
Ik stel voor volgend jaar overigens een mentionlijst voor, te posten op de dag voor de race ofzo.
quote:The University of Oxford’s rowing coach has called the pollution in the River Thames a “national disgrace” after high levels of E coli were found on the Boat Race course.
Alvast een lokquote.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:12 schreef Zorro het volgende:
Deze keer wist ik hetquote:
Jij ook alvast een lokquote voor straks!quote:Op zondag 26 maart 2023 18:34 schreef franklop het volgende:
Aangezien hij bij kennis is: zal wel teveel door elkaar gedronken hebben
Moet bij dit topic altijd aan speedboten denken. Toch weer tegenvallendquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij ook alvast een lokquote voor straks!
Jelmer Bennema doet bij Oxford mee als zesde Nederlander ooit in de Boat Race!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:16 schreef VoMy het volgende:
Wie is de Sjoerd Hamburger van dienst of hebben we geen oranje tintje om naar te refereren?
Bij de laatste bocht is dat juist weer andersomquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:57 schreef Zorro het volgende:
Cambridge heeft wel veel voordeel van die binnenbochten steeds of verbeeld ik me dat maar
niet als er een boot voor ligtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij de laatste bocht is dat juist weer andersom
Dat weet je niet, er kan er altijd nog eentje zinken.quote:
Jaquote:Op woensdag 9 april 2025 16:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja hoi. Zondag weer.
Dames 14:21 NLtijd
Heren 15:21 NLtijd
Wat bedoel je met wat beter ? Heb je een favoriet ?quote:Op woensdag 9 april 2025 22:20 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hopelijk gaat het dit jaar wat beter. De laatste jaren gaat het niet echt goed, zeker niet bij de vrouwen.
Tuurlijkquote:
Ik zat helemaal in ‘t kasseien fietsen.quote:
Ik ookquote:
dat kun je elke dag zien en ze moeten nog dik 100kmquote:
Die mannen ploegen zometeen zijn dit jaar wel wereldtop maar de vrouwen zijn vrij gemiddeld qua niveauquote:Op zondag 13 april 2025 14:31 schreef wdn het volgende:
[..]
dat kun je elke dag zien en ze moeten nog dik 100km
dit is maar 2 races per jaar
Voor wie moet ik straks zijn ?quote:Op zondag 13 april 2025 14:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Die mannen ploegen zometeen zijn dit jaar wel wereldtop maar de vrouwen zijn vrij gemiddeld qua niveau
Ik denk dat daar ook de Cambridge ploeg gaat winnenquote:
Ik zie genoeg roeien per jaarquote:Op zondag 13 april 2025 14:31 schreef wdn het volgende:
[..]
dat kun je elke dag zien en ze moeten nog dik 100km
dit is maar 2 races per jaar
Dan ben ik voor Oxford.quote:Op zondag 13 april 2025 14:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat daar ook de Cambridge ploeg gaat winnen
Pedersenquote:Op zondag 13 april 2025 14:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Die mannen ploegen zometeen zijn dit jaar wel wereldtop maar de vrouwen zijn vrij gemiddeld qua niveau
quote:
quote:Op zondag 13 april 2025 15:30 schreef wdn het volgende:
Allemaal wachten tot een stuk hout wegdrijft
LOS! #170 is begonnen
zou je denken maar het is weer niks met Oxfordquote:Op zondag 13 april 2025 15:34 schreef pullup het volgende:
Nu binnenbocht voor Oxford, die moeten ze echt gebruiken
Goede lijn nuquote:Op zondag 13 april 2025 15:36 schreef pullup het volgende:
Die stuur van Cambridge haalt wel elke truc uit de hoge hoed nu.
Het is wel klaar jaquote:Op zondag 13 april 2025 15:36 schreef wdn het volgende:
[..]
zou je denken maar het is weer niks met Oxford
Yup, geen verrassingenquote:
Maratjon, Roubaix + boat race, en dadelijk F1quote:
En dan nog een stuk of 8 races met de motoren, en F2 en F3, het is niet te doen vandaagquote:Op zondag 13 april 2025 15:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Maratjon, Roubaix + boat race, en dadelijk F1
Mooie sportdag![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan nog een stuk of 8 races met de motoren, en F2 en F3, het is niet te doen vandaag
Nog even kijken hoe ONZE Douwe hier gaat winnen.
Slotdag Mastersquote:Op zondag 13 april 2025 15:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Maratjon, Roubaix + boat race, en dadelijk F1
Mooie sportdag![]()
Ja, maar die wonnen dus weer nietquote:Op zondag 13 april 2025 13:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met wat beter ? Heb je een favoriet ?
Ze loten en de winnaar mag kiezen aan welke kant ze beginnen.quote:Op zondag 13 april 2025 23:20 schreef chufi het volgende:
hoe wordt bepaald of je links of rechts start , met de eerste bocht die naar rechts gaat ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |