abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:55:08 #151
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182476643
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:46 schreef Masterminded het volgende:
Waar kan ik mijn beklag doen over Erwin van de Looi?
Liever niet hier.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182477057
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Liever niet hier.
Als je zo grappig bent om te reageren, geef dan gewoon het goede voorbeeld in plaats van dit soort bagger.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Moderator vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:22:46 #153
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182477075
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:21 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Als je zo grappig bent om te reageren, geef dan gewoon het goede voorbeeld in plaats van dit soort bagger.
Nou ja, je kan ook een klb topic openen over Erwin van de Looi. Daarmee hoef je het Interlandtopic niet mee te vervuilen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:23:56 #154
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182477094
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nou ja, je kan ook een klb topic openen over Erwin van de Looi. Daarmee hoef je het Interlandtopic niet mee te vervuilen.
Het betreft toch een interland?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_182477098
Zivkovic in de spits _O- terwijl je Malen op de bank hebt zitten

Wat een amateur die Van der Looi
pi_182477124
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nou ja, je kan ook een klb topic openen over Erwin van de Looi. Daarmee hoef je het Interlandtopic niet mee te vervuilen.
Ga jij het even over forumvervuiling hebben, galbak. Tot de volgende keer met je spelfoutenheksenjacht en andere bagger.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Moderator vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:26:38 #157
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182477158
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:25 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ga jij het even over forumvervuiling hebben, galbak. Tot de volgende keer met je spelfoutenheksenjacht en andere bagger.
TR gezet voor off-topic geneuzel.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 21:00:47 #158
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182479016
Alô Mãe.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_182485724
Waar zijn die leuke bescheiden Belgen gebleven...
:D

"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 07:39:56 #160
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_182485933
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:46 schreef Masterminded het volgende:
Waar kan ik mijn beklag doen over Erwin van de Looi? Wat een ongekende ransaap is dat, zeg. Het EK onder 21 kan niet meer gehaald worden, maar hij stelt doodleuk Kevin fucking Diks op als centrale verdediger terwijl Malacia en Schuurs op de bank zitten. Verder ook Richairo Zivkovic(!) opstellen en geen Lammers of Malen.

Gelukkig heeft Van de Looi een duidelijke visie en had hij een goed plan van aanpak bij de sollicitatieprocedure voor de vacature.
Van der Looi is het schoolvoorbeeld van een uit de klei getrokken ex-voetballer die vroeger als serieuze jongen iedereen in de kleedkamer op de zenuwen werkte, vervolgens in zijn hoofd had dat hij "het spelletje zag", maar op nog geen het hoogste niveau telkens blijk geeft van een totaal gebrek aan voetbalgogme.

Het prototype van de "WETEN WAT ER GEVRAAGD WORDT"-generatie en exemplarisch voor het gapende gat tussen onze streetwise jeugdploegen en de beleidsbepalers uit de provincie.
pi_182486308
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 07:39 schreef Bugno2 het volgende:

[..]

Van der Looi is het schoolvoorbeeld van een uit de klei getrokken ex-voetballer die vroeger als serieuze jongen iedereen in de kleedkamer op de zenuwen werkte, vervolgens in zijn hoofd had dat hij "het spelletje zag", maar op nog geen het hoogste niveau telkens blijk geeft van een totaal gebrek aan voetbalgogme.

Het prototype van de "WETEN WAT ER GEVRAAGD WORDT"-generatie en exemplarisch voor het gapende gat tussen onze streetwise jeugdploegen en de beleidsbepalers uit de provincie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn tactische sheets (deze was van voor de halve finale in de beker tegen Feyenoord met Willem II) doen me vermoeden dat hij een groot hol vat is qua ideeën en visie. Hij vindt zichzelf, als ik een beetje op interviews googel, een slimme coach die samen met Cocu, Ten Hag, Schreuder, Pastoor, Hake en consorten er een andere werkwijze op nahoudt terwijl alleen Ten Hag en Schreuder over de grens hebben gekeken en nieuwe ideeën opdeden.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 18:42:06 #162
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_182495374
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 08:37 schreef Masterminded het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn tactische sheets (deze was van voor de halve finale in de beker tegen Feyenoord met Willem II) doen me vermoeden dat hij een groot hol vat is qua ideeën en visie. Hij vindt zichzelf, als ik een beetje op interviews googel, een slimme coach die samen met Cocu, Ten Hag, Schreuder, Pastoor, Hake en consorten er een andere werkwijze op nahoudt terwijl alleen Ten Hag en Schreuder over de grens hebben gekeken en nieuwe ideeën opdeden.
_O- zou een moord doen om eens bij zo'n bespreking te mogen zijn. Net als dat ik dat had in de tijd van Wouters met Laudrup als speler, of Keizertje met Ziyech. Mensen die maar gewoon beginnen te ouwehoeren.
pi_182495498
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 18:42 schreef Bugno2 het volgende:

[..]

_O- zou een moord doen om eens bij zo'n bespreking te mogen zijn. Net als dat ik dat had in de tijd van Wouters met Laudrup als speler, of Keizertje met Ziyech. Mensen die maar gewoon beginnen te ouwehoeren.
Kuyt schreef Gio toch ook kapot in zijn bio?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 18:51:40 #164
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_182495541
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 18:49 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Kuyt schreef Gio toch ook kapot in zijn bio?
Als je het niet erg vindt heb ik de bio van Kuyt niet gelezen. Maar ik kan het me wel voorstellen met Gio. "We moeten er alles aan doen. Als jullie willen winnen, komt het goed. Stevig in de duels, de bal willen hebben. De tegenstander laten weten dat er in De Kuip niks te halen is."

Ik zou best een jaar trainer willen zijn bij een middenmoter in de Eredivisie. Lekker cliches braken en het de spelers uit laten zoek, onderwijl druk mijn slechtzittende clubkostuum showend.
pi_182495589
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 18:51 schreef Bugno2 het volgende:

[..]

Als je het niet erg vindt heb ik de bio van Kuyt niet gelezen. Maar ik kan het me wel voorstellen met Gio. "We moeten er alles aan doen. Als jullie willen winnen, komt het goed. Stevig in de duels, de bal willen hebben. De tegenstander laten weten dat er in De Kuip niks te halen is."

Ik zou best een jaar trainer willen zijn bij een middenmoter in de Eredivisie. Lekker cliches braken en het de spelers uit laten zoek, onderwijl druk mijn slechtzittende clubkostuum showend.
Ik zou graag willen zien wat een Van Bronckhorst of Van de Looi daadwerkelijk uitspookt. Het is echt iedere week jezelf verbazen over de clichés en de lachwekkende keuzes.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 18:54:48 #166
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_182495607
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 18:53 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik zou graag willen zien wat een Van Bronckhorst of Van de Looi daadwerkelijk uitspookt. Het is echt iedere week jezelf verbazen over de clichés en de lachwekkende keuzes.
Ik ben er heilig van overtuigd dat je geen verschil merkt als je een willekeurige coach van een 4e klasser in de Eredivisie neerzet. Allemaal hetzelfde lege geraaskal.
pi_182495644
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 18:54 schreef Bugno2 het volgende:

[..]

Ik ben er heilig van overtuigd dat je geen verschil merkt als je een willekeurige coach van een 4e klasser in de Eredivisie neerzet. Allemaal hetzelfde lege geraaskal.
Moet haast wel als Van Bronckhorst in vier jaar zich 0,0 als trainer heeft ontwikkeld en zijn elftal ook 0,0 ontwikkeld is.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  maandag 15 oktober 2018 @ 18:03:29 #168
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182533853
Morgenavond is er Argentinië tegen Brazilië in Saudi-Arabië. Dit moet het gaan worden: Romero; Saravia, Otamendi, Pezzela, Tagliafico; Battaglia, Paredes, Lo Celso; Salvio, Icardi, Correa en Alisson; Danilo, Marquinhos, Miranda, Filipe; Arthur, Casemiro, Renato; Coutinho, Firmino, Neymar.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_182554665
Een paar dagen later, gewoon weer hetzelfde gedoe. Wat een ontzettende ransmakaak.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:46 schreef Masterminded het volgende:
Waar kan ik mijn beklag doen over Erwin van de Looi? Wat een ongekende ransaap is dat, zeg. Het EK onder 21 kan niet meer gehaald worden, maar hij stelt doodleuk Kevin fucking Diks op als centrale verdediger terwijl Malacia en Schuurs op de bank zitten. Verder ook Richairo Zivkovic(!) opstellen en geen Lammers of Malen.

Gelukkig heeft Van de Looi een duidelijke visie en had hij een goed plan van aanpak bij de sollicitatieprocedure voor de vacature.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:54:54 #170
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_182554808
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:48 schreef Masterminded het volgende:
Een paar dagen later, gewoon weer hetzelfde gedoe. Wat een ontzettende ransmakaak.

[..]

Commentaar van Erwin;
quote:
“Iedereen mag daar zijn mening over hebben. Volgens mij is het goed om in een elftal een aantal spelers te hebben die voor Jong Oranje-begrippen veel ervaring hebben”, zegt Van de Looi in gesprek met het Algemeen Dagblad. De keuzeheer geeft aan dat spelers als Ramselaar, Zivkovic en Diks stevigheid in de ploeg brengen en anderen kunnen helpen. “Je zag het in het verleden bij Ajax ook: met alleen de jongste spelers is het erg lastig.”
En als bonus een quote van Langeler over gebrek aan dynamiek in Nederlands voetbal.
quote:
“Wij krijgen weleens het verwijt dat we daarin achterlopen op de rest van Europa, maar daar ben ik het niet mee eens. Sterker nog: ik vind het onzin. Dat wordt geroepen door mensen die niet veel van voetbal weten, omdat ze niet beter weten. Maar wij zijn daar ook gewoon in meegegaan”, besluit Langeler.
pi_182554987
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Commentaar van Erwin;

[..]

En als bonus een quote van Langeler over gebrek aan dynamiek in Nederlands voetbal.

[..]

Ik ben sprakeloos.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:15:17 #172
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_182555235
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:04 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik ben sprakeloos.
Ik blijf dit: :’) gezicht trekken als ik eraan denk dat Art fucking Langeler en Erwin van der fucking Looi de twee belangrijkste pionnen in het Nederlandse jeugdvoetbal zijn.

:’)
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:20:04 #173
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182555358
Twee gênante, inhoudsloze figuren zonder uitstraling inderdaad.

Zo, dat staat.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:25:14 #174
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182555459
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Commentaar van Erwin;

[..]

En als bonus een quote van Langeler over gebrek aan dynamiek in Nederlands voetbal.

[..]

Stevigheid met Zivkovic en Diks :D

Dit kan toch niet.
Oh.
pi_182555625
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:15 schreef Bugno2 het volgende:

[..]

Ik blijf dit: :’) gezicht trekken als ik eraan denk dat Art fucking Langeler en Erwin van der fucking Looi de twee belangrijkste pionnen in het Nederlandse jeugdvoetbal zijn.

:’)
stefdebont_vi twitterde op dinsdag 16-10-2018 om 18:16:07 Het argument om Kevin Diks op te stellen, die in Italië niet speelt en te oud is voor het EK 2021 en niet Perr Schuurs? 'Schuurs heeft ook nog niet zoveel in de Eredivisie gespeeld'.Prima argumenten reageer retweet
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')