quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:31 schreef Aiciu het volgende:
Alweer die kut interlands
Afschaffen die onzin
Een oefenwedstrijd ná een wedstrijd die ergens om gaat, dat kan toch ook echt nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:31 schreef Aiciu het volgende:
Alweer die kut interlands
Afschaffen die onzin
Ik ga allebei niet kijken, vanavond niet en ook niet in de Nations League.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:09 schreef danos het volgende:
[..]
Een oefenwedstrijd ná een wedstrijd die ergens om gaat, dat kan toch ook echt niet
Wat is dit?quote:Donnarumma; Florenzi, Bonucci, Chiellini, Biraghi; Verratti, Jorginho, Barella; Chiesa, Bernardeschi, Insigne
De eer van de lage landen staat op het spelquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:09 schreef danos het volgende:
[..]
Een oefenwedstrijd ná een wedstrijd die ergens om gaat, dat kan toch ook echt niet
Op welke trein gaan we stappen?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 21:18 schreef TLC het volgende:
En net als bij Ijsland is ook nu de Wales hype voorbij
IJsland speelt nog steeds ver boven haar verwachte niveau, gewoon ontzettend knap.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 22:30 schreef Slobeend het volgende:
De IJsland hype kan weer starten, ze staan 0-2 voor tegen Frankrijk.
Les Blues hebben er totaal geen zin inquote:Op donderdag 11 oktober 2018 22:30 schreef Slobeend het volgende:
De IJsland hype kan weer starten, ze staan 0-2 voor tegen Frankrijk.
2-2quote:Op donderdag 11 oktober 2018 22:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Les Blues hebben er totaal geen zin in
Liever niet hier.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 18:46 schreef Masterminded het volgende:
Waar kan ik mijn beklag doen over Erwin van de Looi?
Als je zo grappig bent om te reageren, geef dan gewoon het goede voorbeeld in plaats van dit soort bagger.quote:
Nou ja, je kan ook een klb topic openen over Erwin van de Looi. Daarmee hoef je het Interlandtopic niet mee te vervuilen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als je zo grappig bent om te reageren, geef dan gewoon het goede voorbeeld in plaats van dit soort bagger.
Het betreft toch een interland?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, je kan ook een klb topic openen over Erwin van de Looi. Daarmee hoef je het Interlandtopic niet mee te vervuilen.
Ga jij het even over forumvervuiling hebben, galbak. Tot de volgende keer met je spelfoutenheksenjacht en andere bagger.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, je kan ook een klb topic openen over Erwin van de Looi. Daarmee hoef je het Interlandtopic niet mee te vervuilen.
TR gezet voor off-topic geneuzel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ga jij het even over forumvervuiling hebben, galbak. Tot de volgende keer met je spelfoutenheksenjacht en andere bagger.
Van der Looi is het schoolvoorbeeld van een uit de klei getrokken ex-voetballer die vroeger als serieuze jongen iedereen in de kleedkamer op de zenuwen werkte, vervolgens in zijn hoofd had dat hij "het spelletje zag", maar op nog geen het hoogste niveau telkens blijk geeft van een totaal gebrek aan voetbalgogme.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 18:46 schreef Masterminded het volgende:
Waar kan ik mijn beklag doen over Erwin van de Looi? Wat een ongekende ransaap is dat, zeg. Het EK onder 21 kan niet meer gehaald worden, maar hij stelt doodleuk Kevin fucking Diks op als centrale verdediger terwijl Malacia en Schuurs op de bank zitten. Verder ook Richairo Zivkovic(!) opstellen en geen Lammers of Malen.
Gelukkig heeft Van de Looi een duidelijke visie en had hij een goed plan van aanpak bij de sollicitatieprocedure voor de vacature.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |