Speelt nog in Colombia? Dan zal hij vast niet zo prijzig zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Heel, heel veel ploegen gaan jarenlang spijt hebben dat ze Wuilker Fariñez niet (sneller) opgepikt hebben.
Elke keer als Dudamel zijn selectie aankondigt en er staat Millonarios onder de naam van Wuilker Fariñez, ga ik een beetje dood van binnen. Het is zijn eigen keuze geweest om in Venezuela, en sinds een jaar dus Colombia te blijven, maar het is nu wel mooi geweest en iedere, zelfrespecterende club in Europa zou op de tribune moeten zitten.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:48 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Speelt nog in Colombia? Dan zal hij vast niet zo prijzig zijn.
Ik vraag me af in hoeverre lengte een rol speelt, tegenwoordig is voor een keeper alles onder de 1.88/1.90 bijna een no-go. Fariñez is blijkbaar 1.80. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat de schijnbare weinige interesse in hem terecht is, maar wel dat het een verklaring zou kunnen zijn. Het wereldje der scouting kan volgens mij ook behoorlijk oppervlakkig zijn wat dat betreft.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Elke keer als Dudamel zijn selectie aankondigt en er staat Millonarios onder de naam van Wuilker Fariñez, ga ik een beetje dood van binnen. Het is zijn eigen keuze geweest om in Venezuela, en sinds een jaar dus Colombia te blijven, maar het is nu wel mooi geweest en iedere, zelfrespecterende club in Europa zou op de tribune moeten zitten.
Op zijn 15e heeft hij samen met Adelberto Peñaranda stage gelopen bij Real Madrid en die schoven hem maar wat graag een contract onder zijn neus, waar hij dus nog geen zin in had. Sindsdien staat hij sinds zijn 18e onder de lat bij de nationale ploeg, waar hij iedere interland weer de sterren van de hemel keept. Ondertussen speelde hij ook nog even met de O20, waar hij de beste speler van de Venezolaanse ploeg was die tweede werd op het wereldkampioenschap in Zuid-Korea, en is hij kampioen geworden met Millonarios.
De enige die het gezien heeft is Benfica.
Fariñez is vrij klein (alhoewel, het scheelt slechts één centimeter met Casillas), maar dat is eigenlijk alleen een probleem als je dat niet kunt compenseren met andere kwaliteiten zoals voetenwerk en atletisch vermogen. Nu wil ik niet zeggen dat hij net zo goed gaat worden als Iker ooit was, maar lengte zou geen make or break moeten zijn. Kijk, er zijn keepers die nauwelijks bij de lat kunnen, maar dat is voor hem niet zo'n probleem.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:41 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre lengte een rol speelt, tegenwoordig is voor een keeper alles onder de 1.88/1.90 bijna een no-go. Fariñez is blijkbaar 1.80. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat de schijnbare weinige interesse in hem terecht is, maar wel dat het een verklaring zou kunnen zijn. Het wereldje der scouting kan volgens mij ook behoorlijk oppervlakkig zijn wat dat betreft.
Benfica zou verder een prima eerste stap zijn in Europa, die Portugese clubs hebben wel bewezen met Zuid-Amerikaanse talenten te kunnen omgaan.
En over Adalberto Peñaranda gesproken, hoe staat het daar precies mee? Tot op heden heeft die zijn belofte niet bepaald kunnen inlossen. Had volgens mij ook nooit naar Watford moeten gaan, maar dat geheel terzijde.
https://www.ad.nl/nederla(...)e-op-ad-nl~a5c2c3bf/quote:Oefenwedstrijd Jong Oranje live op AD.nl
Op AD.nl is het oefenduel van Jong Oranje met Jong Verenigde Staten zondag vanaf 17.00 uur live te zien. Voor het eerst wordt een voetbalwedstrijd rechtstreeks uitgezonden op deze site, in samenwerking met de KNVB. Johan van Polanen is de commentator.
Vincent Bijlo 'kijkt' ookquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:27 schreef YazooW het volgende:
Deze analiste is zo ongelofelijk kut. Ze zegt letterlijk wat ze ziet op de beelden. Dat zie ik zelf toch ook wel? Van een analist verwacht je wat meer verdieping.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:55 schreef damsco het volgende:
net lekker afgetrokken tijdens voetbal eerste keer haha lekker klaarkomen geile wijven bohhhh
In vind ManU in creatief opzicht erg matig. Er mag nog wel een serieuze versterking op dat vlak bijkomen anders gaan ze weer een zaadjaar tegemoet.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:55 schreef Bolasie het volgende:
Even een schopje. De altijd mensonterende oefenwedstrijden zijn in volle gang bezig. Van International Champions Cup tot de PL trophy in Azië.Voetbal is voetbal, dus we kijken gezellig mee.
Wan-Bissaka valt in ieder geval positief op bij United. Op Tuanzebe na (waarschijnlijk Maguire?) wordt dit de vast elf, me dunkt.
Ze zijn nog steeds bezig met Bruno Fernandes, dus wellicht gaat dat enigszins helpen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In vind ManU in creatief opzicht erg matig. Er mag nog wel een serieuze versterking op dat vlak bijkomen anders gaan ze weer een zaadjaar tegemoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |