wat voor bier drink je?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:51 schreef BoneThugss het volgende:
Ik blief hier tot mijn bier bier op is.
Speciaal biertje, normaal Grolsch Jij dan?quote:
POLquote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:49 schreef BoneThugss het volgende:
FOK!![]()
![]()
Reacties van John2406 lezen in POL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat voor speciaalbiertje?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Speciaal biertje, normaal Grolsch Jij dan?
ik heb niks met politiek ik stem op pvda omdat opa dat ook altijd gedaan heeftquote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:49 schreef BoneThugss het volgende:
FOK!![]()
![]()
Reacties van John2406 lezen in POL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:55 schreef murp het volgende:
Ik heb 1 of ander klein Belgisch biertje met een gekke naam. Zo effe koud leggen denk
HAAA!!1quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:56 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
ik heb niks met politiek ik stem op pvda omdat opa dat ook altijd gedaan heeft
lekker, vooral met tettenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:55 schreef murp het volgende:
Ik heb 1 of ander klein Belgisch biertje met een gekke naam. Zo effe koud leggen denk
stuur eens een pic plsquote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:55 schreef murp het volgende:
http://nl.tinypic.com/quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:59 schreef murp het volgende:
[..]
[ [url=c:/documents&settings/documenten/afbeeldingen/speciaalbier.jpg]afbeelding[/url] ]
ja johquote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:59 schreef murp het volgende:
[..]
[ [url=c:/documents&settings/documenten/afbeeldingen/speciaalbier.jpg]afbeelding[/url] ]
epicfail4.jpgquote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:59 schreef murp het volgende:
[..]
tong80 is topquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:06 schreef BoneThugss het volgende:
Ik mis tong en z'n goedemorgen-topics
aardige manquote:
quote:
Ja tog?quote:
Jong beginnenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:14 schreef BoneThugss het volgende:
Snel, Secretpret is hier, verstop de coke
Wow:$quote:
Feel the lovequote:
quote:
topquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wow:$
Ik zal elk topic persoonlijk behandelen![]()
Braddiequote:
Je bent zelf top:Squote:
quote:
Jij zit te dicht op je beeldscherm tijdens het eten .quote:
Heb het Nederlands elftal opstaan broertje is op visite.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
lurker
en maar zeggen dat je niet kijkt
wat gezelligquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb het Nederlands elftal opstaan broertje is op visite.
Tijdens welk eten?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij zit te dicht op je beeldscherm tijdens het eten .
Die pizza en kapsalon dat je dat weg krijgtquote:
Jaquote:
Ja, ik at overdag niks meer op een gegeven moment, dan heb je s'avonds laat wel honger.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die pizza en kapsalon dat je dat weg krijgt
Dat is wel herkenbaar maar zou het nog niet wegkrijgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik at overdag niks meer op een gegeven moment, dan heb je s'avonds laat wel honger.
Ben jij de beroemde Braddie?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik at overdag niks meer op een gegeven moment, dan heb je s'avonds laat wel honger.
Als ik alleen was zou ik niet kijken.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
NL elftal, kijken of niet kijken, dat is de vraag.
quote:
https://twitter.com/footyawayday/status/977145473151766529quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
er waren al rellen
op de wallen las ik
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:47 schreef Rozevla het volgende:
Vanavond 29 bier drinken en proberen een lelijk dik vet varken te neuken.
Engelse holigans zijn gek pas nog een documentaire over gezienquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
er waren al rellen
op de wallen las ik
de eckte leefquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:47 schreef Rozevla het volgende:
Vanavond 29 bier drinken en proberen een lelijk dik vet varken te neuken.
knettergek iddquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Engelse holigans zijn gek pas nog een documentaire over gezien
Kut is kut zei de boer.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de eckte leef
maar dierenseks is verboden he
waaromquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Russen en Polen moet je ook gewoon doodmaken.
quote:
teveel van dit gegeten?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ONZ / [ACTIE!] murp awareness week
maybequote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
teveel van dit gegeten?
[ afbeelding ]
Ik zie vlekken voor mijn ogen van de UI, serieus. Ik moest het even met mijn duim dichtmaken.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ONZ / [ACTIE!] murp awareness week
Krijg je ook bij een facialquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:05 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik zie vlekken voor mijn ogen van de UI, serieus. Ik moest het even met mijn duim dichtmaken.
Creatieve topic wel.
Drinken duhh!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik twijfel
ik ga morgen drinken en miss wat roken
zal ik nu wat drinken of gewoon water
Nu gewoon niet aan die alcoholo, is het morgen 2 keer zo lekker.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik twijfel
ik ga morgen drinken en miss wat roken
zal ik nu wat drinken of gewoon water
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:05 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik zie vlekken voor mijn ogen van de UI, serieus. Ik moest het even met mijn duim dichtmaken.
Creatieve topic wel.
true that en helemaal fris en fruitigquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu gewoon niet aan die alcoholo, is het morgen 2 keer zo lekker.
1 wijntje kan welquote:
Het probleem is dat het nooit bij 1 blijft als ik eenmaal begin.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
true that en helemaal fris en fruitig
[..]
1 wijntje kan wel![]()
en het is rose, en is roze is cute
Wat is er in huis?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ook zin in een snackje
wat zou ik maken?
bitterballenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ook zin in een snackje
wat zou ik maken?
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ook zin in een snackje
wat zou ik maken?
ik denk dat altijd, al ik teveel drink slaap ik slecht (goede motivatie dan) en slaap ik echt maar 3 uur heel vaagquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het probleem is dat het nooit bij 1 blijft als ik eenmaal begin.
normale dingenquote:
Als je knap wil blijven moet je sowieso niet zuipen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik denk dat altijd, al ik teveel drink slaap ik slecht (goede motivatie dan) en slaap ik echt maar 3 uur heel vaag
en wil je knap blijvenmoet je wel goed slapen
heb ik nietquote:
naja als dat de graadmeter isquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je knap wil blijven moet je sowieso niet zuipen.
Gelukkig was ik al niet knap. *plop*
Wie is er niet groot mee gewordenquote:
heb je wel eens Nederlandse pindakaas op?quote:
Wat snack jij graag ?quote:
Ik heb weleens crunchy Calve gehad, ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb je wel eens Nederlandse pindakaas op?
Scheelt afwas doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geen schaaltje of kommetje niks, gewoon die chippies naar binnen spaaien totdat op.
geniet ervanquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik trek dadelijk gewoon heel pauper een zak chips open.
Ah oké, die Amerikaanse dunne pindakaas lijkt mij ook niks namelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:16 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik heb weleens crunchy Calve gehad, ja.
Oh nee dan kraakt die zak zo erg.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geen schaaltje of kommetje niks, gewoon die chippies naar binnen spaaien totdat op.
Will doquote:
Lekkere snacksquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:17 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Kroketjes, empanadas, saté, loempia en nog veel meer. Geen bitterballen en frikandellen.
Te weinig Feyenoorders in de basisquote:
Loempia'squote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:17 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Kroketjes, empanadas, saté, loempia en nog veel meer. Geen bitterballen en frikandellen.
Sowieso pindakaasquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, die Amerikaanse dunne pindakaas lijkt mij ook niks namelijk.
Wat is deze?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:17 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Bij de Jumbo heb je even Americans products hoekje met rockstar energie drink en cola vanilla etc.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:18 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Sowieso pindakaas![]()
Ik zie hier bijna geen Amerikaanse producten. Geen handel met USA?
Weinig inderdaad. Meestal reteduur ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:18 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Sowieso pindakaas![]()
Klinkt wel lekker maar lijkt me veel werk.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:19 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Het liefst maak ik ze ook zelf naar mijn eigen smaak.
cola vanille heb ik hier ook in de super, lekker een glaasje af en toe.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij de Jumbo heb je even Americans products hoekje met rockstar energie drink en cola vanilla etc.
Wat mis je? Genoeg handel met USA, maar qua supermarktproducten stuk minder denk ikquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:18 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Sowieso pindakaas![]()
Je bent zelluf!quote:
Niet mijn Jumbo...quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij de Jumbo heb je even Americans products hoekje met rockstar energie drink en cola vanilla etc.
Zeer, zeer weinig. Jammer wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Weinig inderdaad. Meestal reteduur ook.
White Castle zou km stoned heen gaan om Harold en Kumar te eren.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:21 schreef FlippingCoin het volgende:
FIVE GUYS lijkt mij beter dan whitecastle
ah jaquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
White Castle zou km stoned heen gaan om Harold en Kumar te eren.
Is geen probleem.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker maar lijkt me veel werk.
Melkproducten bijv. Chocolade. Chips. Saucijsjes.... + 1000quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat mis je? Genoeg handel met USA, maar qua supermarktproducten stuk minder denk ik![]()
Daarom hierquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
VBL / [Oefeninterland] Nederland - Engeland #3 SEGA Mega Drive genot
Gaat over alles behalve de wedstrijd
Jij maakt het ik geniet ?quote:
cheers hexxquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:27 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Geen probleem.
Heb nu ook een fles Grolsch met dat haakje op de dop. Lekker!
haakje op de dop?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:27 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Geen probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Proost.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:27 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Geen probleem.
Geniet ervanquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:38 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ja, lekker! Met chips, NCSI kijken en FOK!en
goede plantquote:
Rode blaadjes met blauwe bloemen in de vorm van hondjes. De bloemen hebben vooral 's nachts een sterke zoete geur. De plant is vrij gemakkelijk te vermeerderen uit zomer- of winterstekken.quote:
Oh die ja, jouw frikandellenstruik mag er ook wezen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Rode blaadjes met blauwe bloemen in de vorm van hondjes. De bloemen hebben vooral 's nachts een sterke zoete geur. De plant is vrij gemakkelijk te vermeerderen uit zomer- of winterstekken.
kan beter deadliftenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:14 schreef Braddie het volgende:
vandaag gewoon bij elkaar 1 uur op de hometrainer gezeten
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:14 schreef Braddie het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh die ja, jouw frikandellenstruik mag er ook wezen.
wel goede stap braddigodquote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:14 schreef Braddie het volgende:
Alleen gezeten of ook gefietst?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:14 schreef Braddie het volgende:
eerst rustig aan beginnen hèquote:
daaromquote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja toch ? Moet er een keer van komen!
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Alleen gezeten, maar! Wel het stuur vastgehouden!
Ik blijf sowieso door gaan, gisteren niets gedaan omdat dit:quote:
Baasquote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso door gaan, gisteren niets gedaan omdat dit:
Was behoorlijk hectisch.. Eerst in de middag boodschappen gedaan, toen om half 6 in de auto naar Amsterdam, 4x in de rondte gereden omdat de navigatie het er niet mee eens wasEn pas om 2 uur thuis
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Baas![]()
![]()
Heb je die chicks al in je bed kunnen lokken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:29 schreef Braddie het volgende:
[..]Boeien, ze zijn toch allebei graflelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een man van jouw kaliber moet veel beter kunnen krijgen.pindazakje
Ja is qel druk ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Die murp ui is te druk.
Kan ik niet tegen
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Die murp ui is te druk.
Kan ik niet tegen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |