das Snikkeldamquote:Op zondag 25 maart 2018 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Demare weer viesgoed van voren zo te zien
Dat is apart, want die rijdt hier helemaal niet.quote:Op zondag 25 maart 2018 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Noor van Djumbo goed van voren.
Wie is die eerste Djumbo dan? Lijkt er wel echt op.quote:Op zondag 25 maart 2018 15:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is apart, want die rijdt hier helemaal niet.
Die zat veel verder van achterquote:
quote:
Bijbehorend promillage is mij niet bekendtwitter:NicoMattan twitterde op zondag 25-03-2018 om 15:57:33#gentwevelgem #pronostic 1 Groenenwege 2 Viviani 3 Demare @GentWevelgem reageer retweet
Vlak voor de Kemmel was hij bijna terug, bij de val van Planckaertquote:Op zondag 25 maart 2018 16:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die is denk ik nooit meer teruggekeerd. Denk ik hoor.
Die is over een bananenschil gereden hehehe.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die is denk ik nooit meer teruggekeerd. Denk ik hoor.
Klopt, maar dan zit je achteraan en na de Kemmel brak het zo her en der. Dan kan je nooit in de eerste groep ofzo zitten.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Vlak voor de Kemmel was hij bijna terug, bij de val van Planckaert
Tempo maken voor GvAquote:Op zondag 25 maart 2018 16:07 schreef TheArt het volgende:
Ik zie Roelandts nergens. Dan snap ik het doortrekken van BMC al helemaal niet.
Valt me 100% mee idd...nu nog dat Kemmeltje overleven.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:11 schreef Mani89 het volgende:
Dillie zit ook nog niet op kansloze positie.
Hodeg won.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:15 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurt met Koffieplanter?
Die is met de noorderzon vertrokken na de overwinning van Hodeg in Handzame Classic.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:15 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Depressief.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:15 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Koffieplanter zegt dat Hodeg er helemaal niks van kan.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
waarom dat is nota bene een colombiaan
Typisch dat je je dan niet meer durft te laten zienquote:Op zondag 25 maart 2018 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Koffieplanter zegt dat Hodeg er helemaal niks van kan.
In de sjasquote:Op zondag 25 maart 2018 16:19 schreef skysherrif het volgende:
Zit den Niki nu helemaal achteraan of hangt ie achter het eerste gedeelte van het peleton?
Zit gewoon in het peloton nu.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:19 schreef skysherrif het volgende:
Zit den Niki nu helemaal achteraan of hangt ie achter het eerste gedeelte van het peleton?
Niet bij deze groep Sagan, Van Avermaet nu, maar de grotete groep daarachter.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voorste gedeelte? Want peleton is ook in meerdere stukken uit elkaar
Ah oke, denk dat die grote groep wel terugkomt want mannen als Sagan en van Avermaet zullen nu nog niet teveel werk gaan verrichten en Quick step wss ook nietquote:Op zondag 25 maart 2018 16:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet bij deze groep Sagan, Van Avermaet nu, maar de grotete groep daarachter.
Ben bang dat hij er toch vrij makkelijk afvliegt zo hoor.quote:
Kap eens met die act.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:23 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
moet je je voorstellen dat dyllie-kan-er-niets-van hier wint zeg
Mijn reactie was nog voor renaat op zn motor dat zei.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jawel, zit mee. Dat bevestigt Renaat net ook. Ik zag hem ook zeker zitten.
Karsten had dit 20 minuten geleden al doorquote:Op zondag 25 maart 2018 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
3 man van LottoNL, Dielan zit daar wel bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |