Zet je als Vak P toch lekker 50 kratten Grolsch neer. Nog goedkoper ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 10:41 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ja, zonder horecavergunning voor de komende 5 jaren. Lekker machtsmisbruik ook.
Ja, dat mag dus niet he. Zelfs geen fris.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 10:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Zet je als Vak P toch lekker 50 kratten Grolsch neer. Nog goedkoper ook.
Nee, maar wel kut man dat soort streken.
Die kale is wel weg hoor volgend seizoen.quote:,,De RvC wilde graag dat ik bleef. Als ik vertrek, zegt Velderman misschien ook dat hij gaat. Dan is er geen leiding meer, dat is niet goed. We moeten aan de club denken, er is nog zoveel te doen. Dat is belangrijker dan Jantje van Halst.'' Of hij er volgend seizoen nog is? ,,In voetbal is elke dag anders. Als je zo'n grote club hebt die zo slecht presteert, dan zie je de krachtenvelden op gang komen. We kunnen er geen antwoord op geven, dat kan niemand.''
Feyenoord heeft regionaal nog altijd meer aanhang dan Twente, simpelweg omdat er meer mensen in die regio wonen. En waarom zouden mensen van buitenaf niet of minder carenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 10:40 schreef Heubach het volgende:
[..]
Dat komt omdat er veel meer binding is vanuit regionaal oogpunt, denk jij dat al die Brabanders of Friezen in de Kuip het ook maar een reet boeit hoe Feyenoord City wordt vormgegeven? Ik niet namelijk.
Je snapt mijn punt niet helemaal denk ik, maar hier gaan we ook niet uitkomen.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 10:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord heeft regionaal nog altijd meer aanhang dan Twente, simpelweg omdat er meer mensen in die regio wonen. En waarom zouden mensen van buitenaf niet of minder caren
Ze doen zelf die statements tochquote:Op dinsdag 27 maart 2018 10:27 schreef Heubach het volgende:
Ik denk niet dat je op basis van wat tv beelden en vooroordelen kan oordelen over 2000 man. Maar soit.
Ja, ik vond die eigenlijk wel vrij genuanceerd (itt hersenloze debielen). Maar prima hoor, wat jij ervan vindt.quote:
Goeie trol wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 10:42 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ja, dat mag dus niet he. Zelfs geen fris.
Dank je.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 10:46 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ja, ik vond die eigenlijk wel vrij genuanceerd (itt hersenloze debielen). Maar prima hoor, wat jij ervan vindt.
Mwah, zodra je je gaat verbinden met criminele organisaties kan je dat verwachten. Dat is in elke gemeente zo. Dat drugsverhaal is natuurlijk niet de echte reden.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 10:47 schreef Heubach het volgende:
[..]
Die burgemeester is echt niet goed wies.
Haha jij gelooft ook alles wat je leest of niet dan? Satudarah verhaal is grote bullshit, geen enkel bewijs voor.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, zodra je je gaat verbinden met criminele organisaties kan je dat verwachten. Dat is in elke gemeente zo. Dat drugsverhaal is natuurlijk niet de echte reden.
Groot gelijk verder.
Bewijs is ook helemaal niet boeiend. Zodra die gasten er op regelmatige basis rondlopen is dat al voldoende.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 10:54 schreef Heubach het volgende:
[..]
Haha jij gelooft ook alles wat je leest of niet dan? Satudarah verhaal is grote bullshit, geen enkel bewijs voor.
Wel gelachen weer.
quote:De kans dat Marino Pusic volgend seizoen trainer blijft van FC Twente, is aanwezig. ,,We gaan kijken hoe het loopt met hem'', zegt Velderman. Verbeek wordt doorbetaald.
quote:Takens laat weten dat het niet alleen de spelers waren die bij de RvC aanklopten, maar ook de staf en andere betrokkenen. ,,We hebben niet met honderden mensen gesproken. De conclusie was dat de chemie er niet meer was.'' De RvC kon na de gesprekken niet anders dan constateren dat de trainer niet langer aan kon blijven.
Stok vinden om mee te slaan is voldoende, of is dat home weer open inmiddels?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 10:58 schreef Heubach het volgende:
Misschien even opzoeken wat een rechtsstaat inhoudt.
De bodemprocedure loopt nog, maar wordt sterk vertraagd vanuit de gemeente. Ik wacht het met smart af.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Stok vinden om mee te slaan is voldoende, of is dat home weer open inmiddels?
Heb je toevallig ook een uitspraak waarin die vermeende 'drugshandel' wordt bewezen?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:00 schreef Elan het volgende:
https://www.tubantia.nl/f(...)-satudarah~a3ff21af/
Geen bewijs, lol
Als ze dat flikken he, och ochquote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Met welk geld betalen we hem door? Opbrengst van kaartverkoop nacompetitie?
Nee, verdachte zit nog wel vast ....er is wel een (eerdere) zaak geweest omtrent vrouwenhandel??quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:01 schreef Heubach het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een uitspraak waarin die vermeende 'drugshandel' wordt bewezen?
Tot nu toe is er geen bewijs voor maar ook geen bewijs tegen.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, verdachte zit nog wel vast ....er is wel een (eerdere) zaak geweest omtrent vrouwenhandel??
http://www.rtvoost.nl/nie(...)-vak-p-van-fc-twente
Sluiting is ook nog niet definitief verder.
Tijdje geleden dit, werd blijkbaar wat coke en wiet gedeald op de wc. Poepoe.quote:In 2006 werd het supportershome van Vak-P ook al gesloten nadat er was gehandeld in drugs. Toen ging het een half jaar dicht. Burgemeester Van Veldhuizen weet niet hoe lang het supportershome nu gesloten blijft.
Ja, daarom is de bodemprocedure deels ook van belang in deze. Gelukkig leven we nog altijd in Nederland.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Tot nu toe is er geen bewijs voor maar ook geen bewijs tegen.
Dat betwijfel ik ook niet hoor. Past wel in de landelijke aanpak van motorclubs.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:06 schreef Elan het volgende:
Het is wat Caland zegt zodra je de schijn eenmaal uitgebreid tegen hebt verzinnen ze wel wat linksom of rechtsom middels vergunningen.
Dat is de politieke methode om van ongewenste activiteiten af te komen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:07 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ja, daarom is de bodemprocedure deels ook van belang in deze. Gelukkig leven we nog altijd in Nederland.
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:06 schreef Elan het volgende:
Het is wat Caland zegt zodra je de schijn eenmaal uitgebreid tegen hebt verzinnen ze wel wat linksom of rechtsom middels vergunningen.
Dat is de politieke methode om van ongewenste activiteiten af te komen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:05 schreef Heubach het volgende:
Het home van P is eerder gesloten geweest ja, het home van Satudarah ook. Dat heeft niks met elkaar te maken.
En vrouwenhandel, wat.
Vertel jij het maar?quote:Al in 2012 werd duidelijk dat er banden waren tussen de supporters van FC Twente en Satudarah. Dat werd in 2013 nog eens bevestigd in een rechtszaak over vrouwenhandel.
Banden, banden. Als ik met een jack van de plaatselijke amateurclub in het stadion loop, ben ik dan ook een schakel tussen de twee? Beetje vergezocht vind ik het, zeker omdat je nauwelijks Satudarah lui ziet.quote:
Dat bepaalt uiteindelijk de rechter he.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben eigenlijk geen rechtszaak nodig, dat is de hele grap.
Wat is volgens jou de werkelijke reden dat dat hok nu dicht is? Is dat vanwege dat incident met die rolluiken na PSV?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:08 schreef Heubach het volgende:
[..]
Banden, banden. Als ik met een jack van de plaatselijke amateurclub in het stadion loop, ben ik dan ook een schakel tussen de twee? Beetje vergezocht vind ik het, zeker omdat je nauwelijks Satudarah lui ziet.
Die wordt nu voorzitter van de RvC. Pakkie aan alles.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
Speelt v.d lely nog? Of mag die nu ballenjongen spelen?
Veranderen ze toch gewoon het bestemmingsplan, of geven ze geen drankvergunning meer afquote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:09 schreef Heubach het volgende:
[..]
Dat bepaalt uiteindelijk de rechter he.
Zonder vergunningen heb je niks aan dat hok, dat merkte je net zelf al op.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:09 schreef Heubach het volgende:
[..]
Dat bepaalt uiteindelijk de rechter he.
De reden is dat Vak-P een verzameling is van kritisch volk en potentieel reltuig. De stok (in de woorden van Caland) zijn de rellen tegen PSV in 2016 en tegen AZ in 2015, tegen o.a. de ME. Nog een stok is de 11 gram coke.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de werkelijke reden dat dat hok nu dicht is? Is dat vanwege dat incident met die rolluiken na PSV?
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Veranderen ze toch gewoon het bestemmingsplan, of geven ze geen drankvergunning meer af
Oh wacht
Wat denken jullie dat de eis is in de bodemprocedure aangespannen door de supportersvereniging?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zonder vergunningen heb je niks aan dat hok, dat merkte je net zelf al op.
Dat ze goffedomme gewoon bier meuguh zuup'nquote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:12 schreef Heubach het volgende:
[..]
[..]
Wat denken jullie dat de eis is in de bodemprocedure aangespannen door de supportersvereniging?
U gaat door voor de stofzuiger.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ze goffedomme gewoon bier meuguh zuup'n
Inderdaad, anders is die hele vereniging ten einde. Inkomsten zijn dat.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ze goffedomme gewoon bier meuguh zuup'n
Vast wel, TD was toch maar een tijdelijke functie, CD was het uiteindelijke doel. Jan en zn vrindjes zullen dat vast ook zo beoordelen want alle doesltellingen zijn behaald! /squote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:15 schreef Heubach het volgende:
Ben wel benieuwd of Jan zijn bonus mag houden.
Alsof zo'n procedure de gemeente kan dwingen om een horecavergunning af te geven. Jullie zijn gewoon de sigaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:12 schreef Heubach het volgende:
[..]
[..]
Wat denken jullie dat de eis is in de bodemprocedure aangespannen door de supportersvereniging?
Wel eens van (voorlopige) voorzieningen gehoord?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof zo'n procedure de gemeente kan dwingen om een horecavergunning af te geven. Jullie zijn gewoon de sigaar.
Ja, alleen gaat die vlieger hier niet opquote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:26 schreef Heubach het volgende:
[..]
Wel eens van (voorlopige) voorzieningen gehoord?
Dat dit niet heeft gewerkt is al gebleken, het bestuur van Vak-P is meerdere malen in beraad gegaan met de betrokken partijen. Ik denk ook niet dat die bodemprocedure veel gaat uithalen hoor, maar niet geschoten is altijd mis. Ze leggen zich er in ieder geval niet zomaar bij neer, waarvoor ik wel respect kan opbrengen. Die lui doen dit naast hun reguliere banen enzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:29 schreef Elan het volgende:
Sowieso kunnen bodemprocedures jaren en jaren duren dus zelfs bij een overwinning mag je jaren geen bier drinken.
De vraag is ook of dat überhaupt de weg is die je wilt bewandelen in plaats van een constructief overleg.
Begrijp dat het een ultieme noodgreep is maar wellicht toch toegeven en met een plan komen waar zij wel mee kunnen leven? Al moet je onacceptabele concessies doen schiet je daar meer mee op dan eindeloos procederen tegen de gemeente die daardoor alleen maar vastberadener zal worden..quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:30 schreef Heubach het volgende:
[..]
Dit heeft niet gewerkt is gebleken, het bestuur van Vak-P is meerdere malen in beraad gegaan met de betrokken partijen. Ik denk ook niet dat die bodemprocedure veel gaat uithalen hoor, maar niet geschoten is altijd mis. Ze leggen zich er in ieder geval niet zomaar bij neer, waarvoor ik wel respect kan opbrengen. Die lui doen dit naast hun reguliere banen enzo.
Ja dat denk ik ook hoor, maar alle partijen zijn dat stadium al gepasseerd ben ik bang, enkel nog kwaad bloed en rancune.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Begrijp dat het een ultieme noodgreep is maar wellicht toch toegeven en met een plan komen waar zij wel mee kunnen leven? Al moet je onacceptabele concessies doen schiet je daar meer mee op dan eindeloos procederen tegen de gemeente die alleen maar vastberadener zal worden..
Precies, daar gaat het uiteindelijk om. Nu gaat iedereen in de stad of bij Go Planet drinken. Daar is iedereen vast blij mee.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:35 schreef Elan het volgende:
Uiteindelijk wil je gewoon een biertje drinken in je supportershome me dunk
De mogelijkheden van een gemeente zijn wat dat aangaat eindeloos. Als ze willen dat je sluit dan sluit je of gaan ze je net zo lang treiteren totdat je wel moet.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof zo'n procedure de gemeente kan dwingen om een horecavergunning af te geven. Jullie zijn gewoon de sigaar.
Ja, dat is wel waar helaas.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
De mogelijkheden van een gemeente zijn wat dat aangaat eindeloos. Als ze willen dat je sluit dan sluit je of gaan ze je net zo lang treiteren totdat je wel moet.
Hotboytwitter:JeroenKapteijns twitterde op dinsdag 27-03-2018 om 11:52:02Zeven cameraploegen voor Marino Pusic, die als interim-trainer FC Twente de komende weken in de Eredivisie moet zien te houden. https://t.co/PESOHTG5uB reageer retweet
Hoezo racist? Kon toch zijn dat hij een andere taal sprak, Pusic klinkt niet echt Nederlands. Laat staan Twents.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Marino_Pusicquote:Op dinsdag 27 maart 2018 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo racist? Kon toch zijn dat hij een andere taal sprak, Pusic klinkt niet echt Nederlands. Laat staan Twents.
Als je met chemie een bepaald gif bedoelt, dan ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 14:03 schreef Caland het volgende:
'De chemie was er niet meer onder Verbeek'
Is die er ooit wel geweest dan?
https://www.vi.nl/video/p(...)aanvallend-ingesteld . Tactiek Verbeek gaat overboord. Assistent had ook 0 inspraak waarschijnlijk dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 14:04 schreef Heubach het volgende:
[..]
Als je met chemie een bepaald gif bedoelt, dan ja.
Alles of niets olé olé. (Voor de play offs is het wel handig)quote:Op dinsdag 27 maart 2018 14:08 schreef Caland het volgende:
Lijkt me best slim ja, om als nummer 18 lekker te gaan aanvallen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/video/p(...)aanvallend-ingesteld . Tactiek Verbeek gaat overboord. Assistent had ook 0 inspraak waarschijnlijk dus.
Ja, wat heb je te verliezen dan slimmerd?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 14:08 schreef Caland het volgende:
De Eredivisiequote:Op dinsdag 27 maart 2018 14:09 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ja, wat heb je te verliezen dan slimmerd?
Er moet echt een wonder gebeuren wil je niet degraderen (rechtstreeks), met een defensie van 5 kneusjes gaat dat echt niet beter ofzo.quote:
Oke.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 14:13 schreef Heubach het volgende:
[..]
Er moet echt een wonder gebeuren wil je niet degraderen (rechtstreeks), met een defensie van 5 kneusjes gaat dat echt niet beter ofzo.
Je ziet die ploegen onderin vaak punten sprokkelen met een wat opportune speelwijze, maargoed ook daar heeft Twente niet echt de spelers voor.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 14:11 schreef Heubach het volgende:
Nee, 5-3-2 tegen VVV, debiel. Lekker op de nul spelen.
Met Assaidi, Jensen, Tighadouini, Vuckic, best wel hoor. Je moet ze alleen wel benutten, Boere ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ziet die ploegen onderin vaak punten sprokkelen met een wat opportune speelwijze, maargoed ook daar heeft Twente niet echt de spelers voor.
Aanvallend spelen kan een kwaad, jullie hebben net zoveel tegendoelpunten als Heracles die staan negende, en bovendien de spelers daarvoor....quote:Op dinsdag 27 maart 2018 14:17 schreef Heubach het volgende:
[..]
Met Assaidi, Jensen, Tighadouini, Vuckic, best wel hoor. Je moet ze alleen wel benutten, Boere ook.
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 14:21 schreef Heubach het volgende:
Hahaha Vuckic weer geblesseerd van het trainingsveld af, dit meen je toch niet.
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 14:08 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 14:09 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ja, wat heb je te verliezen dan slimmerd?
Godsammequote:Op dinsdag 27 maart 2018 14:21 schreef Heubach het volgende:
Hahaha Vuckic weer geblesseerd van het trainingsveld af, dit meen je toch niet.
Jij ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |