Mark zijn favoriete serie komt met anderhalfuur online die gaat nergens heen.quote:
Welke is dat dan?quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mark zijn favoriete serie komt met anderhalfuur online die gaat nergens heen.
Nieuwe tijdenquote:
Wist niét dat je naar gtst kijkt.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:50 schreef BoneThugss het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is die nieuwe verhaallijn met Farrah gewoon helemaal niks?
quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hebben jullie mijn sollicitatie nog ontvangen?quote:
Wie is de knapste actrice?quote:
Is dst borreltje?quote:
quote:
echt hè, en ham hou ik ook niet van.quote:
Werkt wel.quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[ [url=marshall mathers]afbeelding[/url] ]
ja, kan ik nu wel voor ONZ mod door.quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Werkt wel.
Je kijkt toch als eerste naar de ui.
zekerquote:Op donderdag 22 maart 2018 22:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja, kan ik nu wel voor ONZ mod door.
rustquote:Op donderdag 22 maart 2018 22:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
hebben jullie al plannen voor het weekend?
ik doe wel eens patat op diepvries pizza.quote:
Ik wil graag seks dit weekend.quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
lijkt me nog best lekker. ik doe het weleens in een boterhamquote:Op donderdag 22 maart 2018 22:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik doe wel eens patat op diepvries pizza.
Heb je tijd dit weekend?quote:
ik sta om 11 uur op en dan doe ik niks de hele dag.quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ja is het ook, wel echt de ultieme cheatmeal dan.quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lijkt me nog best lekker. ik doe het weleens in een boterham
tering zo vroegquote:Op donderdag 22 maart 2018 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik sta om 11 uur op en dan doe ik niks de hele dag.
jij?
Gadverquote:Op donderdag 22 maart 2018 22:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja is het ook, wel echt de ultieme cheatmeal dan.
Zo'n dr oetker met patat en extra kaas.
Is echt lekker lol.quote:
Hehequote:
nou geniet ervanquote:Op donderdag 22 maart 2018 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik sta om 11 uur op en dan doe ik niks de hele dag.
jij?
Mooiquote:Op donderdag 22 maart 2018 22:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nou geniet ervan
een verjaardagsfeestje verder geen plannen
Elke dag seks is goed voor je conditie, gewicht etc etc...quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is echt lekker lol.![]()
wel 1500 kcal of zo
ok ik sla meestal meestal ochtenden over als ik vrij benquote:
Gewoon een extra rondje om Leiden heen fietsenquote:Op donderdag 22 maart 2018 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is echt lekker lol.![]()
wel 1500 kcal of zo
Ja dan doen we dat maar hè dokter.quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Elke dag seks is goed voor je conditie, gewicht etc etc...
Ik ben ook slecht met ochtenden.quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ok ik sla meestal meestal ochtenden over als ik vrij ben
Ik heb zaterdag middag bezoek.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag middag bezoek.
Zondag wat afspreken?
quote:
Ben wel gek op groente eigenlijk, lekker met rijst of pasta; zolang je het maar niet dood kookt.quote:
aloa snapt hetquote:
tuurlijk...lasagne, macaroni, spaghetti etc etcquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Ben wel gek op groente eigenlijk, lekker met rijst of pasta; zolang je het maar niet dood kookt.
quote:
Ik hou er ook wel van stiekemquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Ben wel gek op groente eigenlijk, lekker met rijst of pasta; zolang je het maar niet dood kookt.
jaa binnenkort lasagne proberen te maken.quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:07 schreef aloa het volgende:
[..]
tuurlijk...lasagne, macaroni, spaghetti etc etc
gelukkig maar, moet wel vitaal blijven als moderatorquote:
Lekker man...lading strooikaas eropquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jaa binnenkort lasagne proberen te maken.
ja had een filmpje gevonden zag er leuk uit. Eigenlijk nog even een pastaroller halen werkt makkelijker dan deegroller.quote:
Altijd leukquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:10 schreef markdeajaxfan het volgende:
van gerwen tegen barney volgende week
Ben je mooi klaar meequote:Op donderdag 22 maart 2018 23:11 schreef noodgang het volgende:
Al mijn netflixdingen die ik aanzet staan standaard op Turks gesproken
komt door erdostreepjequote:Op donderdag 22 maart 2018 23:11 schreef noodgang het volgende:
Al mijn netflixdingen die ik aanzet staan standaard op Turks gesproken
quote:
getypt met mijn lange armquote:
Ik kijk nu episode 1quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Moet ik nog kijken, wel goed volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |