huistroll: zachtaardig en doet weinig schadequote:Op donderdag 22 maart 2018 18:42 schreef TwztId het volgende:
MzS meester troll![]()
En ik maar denken dat Bansheeboy niet te overtreffen was..
Volwassen zeg!quote:Op donderdag 22 maart 2018 19:19 schreef Weissmania het volgende:
Ik heb geen rugdekking nodig gezien ik geen smileys meer gebruik
quote:Op donderdag 22 maart 2018 20:29 schreef Syphixx het volgende:
is magnet's naam al intussen blauw gekleurd ?
Denk dat bull market nog even een paar weken op zich laat wachten, maar denk ook dat wij niet meer veel lager gaan dippen. Waarschijnlijk niet eens meer onder de 8k.quote:
laten we t hopen. de beurs gaat ook niet echt lekkerquote:Op donderdag 22 maart 2018 20:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat bull market nog even een paar weken op zich laat wachten, maar denk ook dat wij niet meer veel lager gaan dippen. Waarschijnlijk niet eens meer onder de 8k.
Haha man, dat slaat toch nergens op? Die 7K tikken we met gemak aan als het even tegenzit. Ik zit er ook niet op te wachten, maar zolang 9k niet hard genoeg wordt aangevallen is alles in de 7k een waarschijnlijkheid.quote:Op donderdag 22 maart 2018 20:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat bull market nog even een paar weken op zich laat wachten, maar denk ook dat wij niet meer veel lager gaan dippen. Waarschijnlijk niet eens meer onder de 8k.
vind t bull volume ook niet echt overtuigend afgelopen week.quote:Op donderdag 22 maart 2018 20:47 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha man, dat slaat toch nergens op? Die 7K tikken we met gemak aan als het even tegenzit. Ik zit er ook niet op te wachten, maar zolang 9k niet hard genoeg wordt aangevallen is alles in de 7k een waarschijnlijkheid.
Wij gaan hier niet allemaal miljonair of rijk worden Snuggle. Dat zal te makkelijk zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2018 20:57 schreef DrSnuggle het volgende:
DrS. vindt MzS maar stom![]()
Ik zit weer in de fase dat ik droom over cryptomoon enzo, dat ik volgend jaar echt een Lambo kan kopen. Die fase had ik ook toen ik vorig jaar actiever begon met crypto, toen droomde ik ook al van die ene munt die moonmoon ging, maar het bleef toen ook een paar weken uit. Het kwam er wel maar nog niet de 'cryptomiljonair moon' waar ik van droomde. Misschien de komende weken/maanden?
Geen gezeik, iedereen rijk!quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:03 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Wij gaan hier niet allemaal miljonair of rijk worden Snuggle.
Ik verwacht veel nieuws de komende dagen / weken.quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom VEN als ik vragen mag? De volumes zijn nu erg laag doordat er niet veel flow inzit door de Thor hodlers
Spuit 11quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:10 schreef Moonsoon het volgende:
De broer van Pablo Escobar heeft ook een ICO:
https://beat.10ztalk.com/(...)to-have-met-satoshi/
Moet wel betrouwbaar zijn!
2 posts naar boven scrollen was moeilijk voor je?quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:10 schreef Moonsoon het volgende:
De broer van Pablo Escobar heeft ook een ICO:
https://beat.10ztalk.com/(...)to-have-met-satoshi/
Moet wel betrouwbaar zijn!
Wasuwasuwasuwasuuuppquote:Op donderdag 22 maart 2018 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zijn de voorbereidingen voor chinees nieuwjaar 2019 niet al begonnen?
Volgens mij wel toch? Token swap is nog steeds niet geweest .quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:47 schreef EggsTC het volgende:
Is ICX nog steeds een ERC20 withdraw van binance af, zo ziet het er niet meer uit?
Nouja, dit ziet er niet uit als een ERC20 format;quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij wel toch? Token swap is nog steeds niet geweest .
Vaag dat label gebeuren. Als ik via desktop app kijk zie ik dat niet terug.quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nouja, dit ziet er niet uit als een ERC20 format;
[ afbeelding ]
Ik ben al ff niet op binance geweest, maar ik heb dit nog niet gezien nee.quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vaag dat label gebeuren. Als ik via desktop app kijk zie ik dat niet terug.
Edit: Komt dat label gebeuren ook niet terug bij de rest van de coins via website? Gewoon iets invullen zoals Baje zegt volgens mij
Ik heb dit al maanden lang hoor. Als ik BTC of altcoins naar andere exchanges stuur, maakt niet uit. Zet bij label dan bijvoorbeeld naam van de Exchange wallet oid. Nooit problemen mee gehad iigquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ben al ff niet op binance geweest, maar ik heb dit nog niet gezien nee.
Ja ik kan me niet goed herinneren hoe het eerder was, ben al een paar weken niet ingelogd, of maanden... not sure. Maar ik kreeg geen 2 velden eerder.quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:09 schreef Baje het volgende:
[..]
Ik heb dit al maanden lang hoor. Als ik BTC of altcoins naar andere exchanges stuur, maakt niet uit. Zet bij label dan bijvoorbeeld naam van de Exchange wallet oid. Nooit problemen mee gehad iig
Ik ook dusquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:18 schreef Kyran het volgende:
Wat ICX bijgekocht.
Op dit moment is het alleen "live" op Bithump Pro.
Bithump en UpBit volgen nog, dus op dit moment is de prijsstijging vooral door anderen die alvast in hebben gekocht om mee te liften op de stijging als iedereen op Bithump en Upbit er bij kan. Verwacht nog wel een stijging richting minstens 0.005 de komende paar dagen.
Verwachting is dat Bithump as. zondag "live"gaat. Kon niks vinden over wanneer UpBit traden gaat toelaten.
Ook de update gedaan. Helaas is de waarde van mijn portfolio nog steeds hetzelfde.quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:30 schreef Kyran het volgende:
Delta 1.7 is geil zeg
CMC informatie ook nu onder watchlist, BTC dominance, totale market cap en 24h volume, alles in één app
Hey Hey Hey!!!quote:
Ik twijfelde ook maar vond het toch al weer wat te laat na de stijging van de laatste 2/3 dagen.quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:18 schreef Kyran het volgende:
Wat ICX bijgekocht.
Op dit moment is het alleen "live" op Bithump Pro.
Bithump en UpBit volgen nog, dus op dit moment is de prijsstijging vooral door anderen die alvast in hebben gekocht om mee te liften op de stijging als iedereen op Bithump en Upbit er bij kan. Verwacht nog wel een stijging richting minstens 0.005 (toch easy 25% als dat uitkomt) de komende paar dagen en dan ben ik volgens mij behoorlijk conservatief.
Verwachting is dat Bithump as. zondag "live"gaat. Kon niks vinden over wanneer UpBit traden gaat toelaten.
Wat is dit dan weer. Een aankondiging van een potentiële partnership.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 01:03 schreef metallicelmo het volgende:
https://twitter.com/vergecurrency/status/976929958185652227
Verge moonday
Even afwachten wat het gaat doen inderdaad. Heb wel interesse. maar eerst aankijken.quote:
we weten inmiddels wat die waard zijn die fokshillsquote:Op vrijdag 23 maart 2018 08:23 schreef Jed1Gam het volgende:
ICX de nieuwe fokshill, na waves, VEN en universa...
Waarom is het meteen een FOK! shill? Ik geef gewoon aan dat ik iets verwacht, met onderbouwing/uitleg.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 08:23 schreef Jed1Gam het volgende:
Vergequote:Op vrijdag 23 maart 2018 01:03 schreef metallicelmo het volgende:
Verge moonday
Is dit trouwens serieus en officieel? Even geen tijd om zelf uit te zoeken, maar als dit echt is ...quote:Op vrijdag 23 maart 2018 01:03 schreef metallicelmo het volgende:
Verge moonday
echt fucking bizarquote:Op vrijdag 23 maart 2018 08:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Is dit trouwens serieus en officieel? Even geen tijd om zelf uit te zoeken, maar als dit echt is ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x miljoenmiljard
Welke prijs hebben ze hem gelist?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:04 schreef kthxbye het volgende:
Dat is geluk hebben met WAN, die zag ik ook niet aankomen gisterHad OTC gekocht voor 0.0055 per WAN. Begint goed! Benieuwd naar wat de prijs gaat doen.
Binance list geen prijs. De markt geeft er nu >0.0085 ETH voor dus gaat lekker. Price discovery is bezig, ben benieuwd hoe ie het gaat doen in deze bear market.quote:
Heb het hier al vaker aangegeven, rustig wachten tot mei en juni. Je ziet de voorgaande jaren ook rond die periode bull activiteiten.quote:
Jij ook al van het aangegeven hier? Ik ook, maar ze luisteren niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Heb het hier al vaker aangegeven, rustig wachten tot mei en juni. Je ziet de voorgaande jaren ook rond die periode bull activiteiten.
Ben je er nog, ouwe waarzegger?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:21 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Jij ook al van het aangegeven hier? Ik ook, maar ze luisteren niet.
Gaat aardig hard nu.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:10 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Binance list geen prijs. De markt geeft er nu >0.0085 ETH voor dus gaat lekker. Price discovery is bezig, ben benieuwd hoe ie het gaat doen in deze bear market.
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 08:23 schreef Jed1Gam het volgende:
wie weet wordt t wel 2019.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Heb het hier al vaker aangegeven, rustig wachten tot mei en juni. Je ziet de voorgaande jaren ook rond die periode bull activiteiten.
nee idd. dan kom ik weer eens een x buiten, ook niet verkeerd.quote:
Ik had weer gelijk ouwe reus met mijn laatste voorspelling. Niet opgelet zeker?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:24 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ben je er nog, ouwe waarzegger?
Waar is glazenbol.jpg? Al lang niet meer voorbij gekomen en zeker wel van toepassing op jou! Ouwe Nostradamus dat je dr bent!
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:32 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Ik had weer gelijk ouwe reus met mijn laatste voorspelling. Niet opgelet zeker?
Godverdomme dat meen je niet! Manmanmanzonderschouders wat heb je toch een wijsheid in pacht.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:32 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
wat ben jij toch een geepiequote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:32 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Later, bradder.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Pff vind er even geen zak aan in cryptoland.
Tot in mei broeders
Dag hoor!quote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Pff vind er even geen zak aan in cryptoland.
Tot in mei broeders
8200- 8400 gisteravond had je voorspeldquote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:32 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Op zn vroegst vanaf gisteravond. Man man man.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:49 schreef Predator38 het volgende:
[..]
8200- 8400 gisteravond had je voorspeld
de low was: 8610
je had WEER eens niet gelijk......
MzS voorspellingengenotquote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:49 schreef Predator38 het volgende:
[..]
8200- 8400 gisteravond had je voorspeld
de low was: 8610
je had WEER eens niet gelijk......
En wat wordt het vandaag?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:54 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Op zn vroegst vanaf gisteravond. Man man man.
Zelfverklaarde Voorspellergod waar de rest hartelijk om kan lachenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:43 schreef EggsTC het volgende:
Ah, hebben we weer een tovenaar in ons midden?
Gewaagde uitspraak: omhoog, omlaag of gelijkblijvend.quote:
gelulquote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:54 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Op zn vroegst vanaf gisteravond. Man man man.
Elke week 10 ETN kopen is nog goedkoper.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:59 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Iemand nog gratis ETN coins?
Ik heb hun app gedownload op me telefoon en 'mine' virtueel.
Je krijgt eigenlijk gewoon gratis coins als je die app open hebt staan.
Ik mine met mijn oukitel K6000 Plus (ja dat is een telefoon) ongeveer 10 ETN per week.
Altijd leuk gratis. Al worden ze een keer 10 cent waard, dan heb ik aan het eind van het jaar toch weer 50 euro. En als je er niks voor hoeft te doen, prima!
Heb tevens wat oude telefoons thuis liggen die ook 'minen', zoals me oude S5
Accu loopt ook niet extra leeg, dataverbruik zo goed als nul.
Dat is wel geinig, maar ik denk dat de energiekosten om je telefoons o0 te laden boven je opbrengsten uit komen! Kijk ook eens naar Nimiq. Als die hun mainnet releasen kun je ook minen met je telefoon/browser.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:59 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Iemand nog gratis ETN coins?
Ik heb hun app gedownload op me telefoon en 'mine' virtueel.
Je krijgt eigenlijk gewoon gratis coins als je die app open hebt staan.
Ik mine met mijn oukitel K6000 Plus (ja dat is een telefoon) ongeveer 10 ETN per week.
Altijd leuk gratis. Al worden ze een keer 10 cent waard, dan heb ik aan het eind van het jaar toch weer 50 euro. En als je er niks voor hoeft te doen, prima!
Heb tevens wat oude telefoons thuis liggen die ook 'minen', zoals me oude S5
Accu loopt ook niet extra leeg, dataverbruik zo goed als nul.
Waarom?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:04 schreef dimmak het volgende:
[..]
Elke week 10 ETN kopen is nog goedkoper.
Je mint virtueel he, je voert geen berekeningen uit. Je moet enkel de app open hebben staan.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:07 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Dat is wel geinig, maar ik denk dat de energiekosten om je telefoons o0 te laden boven je opbrengsten uit komen! Kijk ook eens naar Nimiq. Als die hun mainnet releasen kun je ook minen met je telefoon/browser.
Met jouw 6000 mAh accu dus iets meer.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:07 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Waarom?
Telefoon opladen kost nog geen 2 euro per jaar.
ETN is verder wel een behoorlijke shitcoin.. Ik zie hem niks meer worden (helaas)quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:08 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Je mint virtueel he, je voert geen berekeningen uit. Je moet enkel de app open hebben staan.
Ik heb een 6000 mah accu , waar ik 3 dagen mee doe. Voor die app deed ik er ook 3 dagen mee, en nu nog steeds.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:20 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
ETN is verder wel een behoorlijke shitcoin.. Ik zie hem niks meer worden (helaas)
Bitcoin gebruiken in een discussie over fucking ETN.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:21 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maarja, gokje wagen kan altijd.
Veel mensen zeiden hetzelfde over de bitcoin in 2014 gedurende de neerwaardse trend.
Ik zie een coin die gratis weggegeven wordt gewoon niet veel waard worden. Die coin heeft veel te lang alleen op shit exchanges gestaan, nu nog steeds eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:21 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Veel mensen zeiden hetzelfde over de bitcoin in 2014 gedurende de neerwaardse trend.
Als jij nou ook solliciteert en wij beide moderator worden kunne wij samen lobbyen voor nieuwe policyquote:
De policy is FOK-breed, dus ik denk niet dat je veel kans maakt om dat te veranderen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als jij nou ook solliciteert en wij beide moderator worden kunne wij samen lobbyen voor nieuwe policyHup hup!
Heb je nou al is die geheime super coins bekend gemaakt? Pochen dat je winsten haalt in een bear market, maar stiekem niet zeggen op welke munten.quote:
leg nou eerst eens uit waarom je voorspelling weer shit wasquote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:34 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Heb je nou al is die geheime super coins bekend gemaakt? Pochen dat je winsten haalt in een bear market, maar stiekem niet zeggen op welke munten.
Balletje ben je ook.
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:35 schreef Weissmania het volgende:
ik zou geen mod kunnen zijn, moet je aardig blijven tegen types zoals MzS
Ja maar jij hebt sowieso wat moeite met aardig doen tegen anderen tochquote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:35 schreef Weissmania het volgende:
Wat moet ik uitleggen? We gaan richting 8200 8400 range vanaf komende avond (riep ik gister)quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:35 schreef Predator38 het volgende:
[..]
leg nou eerst eens uit waarom je voorspelling weer shit was
bek houwe mogoolquote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt sowieso wat moeite met aardig doen tegen anderen toch
Niet aardig, maar objectief. Snap je het verschil?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:35 schreef Weissmania het volgende:
ouwe draaikont ben je ook he, je lijkt wel een politicusquote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:41 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Wat moet ik uitleggen? We gaan richting 8200 8400 range vanaf komende avond (riep ik gister)
Toch behoorlijk in de buurt niet?
Ik las hier alleen maar opportunistisch geschreeuw. Oa van jou!! En zo werkt dat niet. Koers stijgt een beetje en jij staat al te juichen. Daar hebben we niks aan. Nee, wat dat betreft ben je een beetje een niemandsdalletje hier. Vooral posten om geen ruzie te krijgen ipv is zelf na te denken😔
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:21 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Politiek-technisch gezien ben ik inderdaad sterk.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:45 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ouwe draaikont ben je ook he, je lijkt wel een politicus![]()
je zei zelf nog: de avond is nog lang
en waar las je dat dan ????
ik heb niks gepost toen we omhoog gingen
en wat ik ben hier boeit mij eigenlijk helemaal niks.
je bent een goede Cabaretierquote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:59 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Politiek-technisch gezien ben ik inderdaad sterk.
Daarom ook stem op mij als nieuwe mod!
Geen scheinhelig gelul. Bas Nijhuis stijl, niet janken gewoon doorspelen. Beetje mannelijkheid in het forum hier. Kom op zeg, smileys, gehuil om bans nicknames als Droppie. Crypto staat voor mannelijkheid en stalen ballen. Daar hoort een mods met gains bij.
Dat komt denk ik alleen maar door de rentestijging van de FED en een dreigende handelsoorlog tussen US en China. Goud heeft het de afgelopen jaren ook al niet zo heel best gedaan. Wellicht komt daar nog verandering inquote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:02 schreef crpytoshill het volgende:
gewoon goud kopen, dat stijgt tenminste.
gains? Wat zijn je stats op de grote 3?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:59 schreef Manzonderschouders het volgende:
litiek-technisch gezien ben ik inderdaad sterk.
Daarom ook stem op mij als nieuwe mod!
Geen scheinhelig gelul. Bas Nijhuis stijl, niet janken gewoon doorspelen. Beetje mannelijkheid in het forum hier. Kom op zeg, smileys, gehuil om bans nicknames als Droppie. Crypto staat voor mannelijkheid en stalen ballen. Daar hoort een mods met gains bij.
seriously ?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:42 schreef fathank het volgende:
[..]
gains? Wat zijn je stats op de grote 3?
misschien dat je dan wat respect afdwingt
Nou dat is denk ik meer geluk, wat is het voor coin? 99% van de ICO's doen het niet zo goedquote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:23 schreef Mr.Meneer het volgende:
Wanchain gelist op Binance voor zo'n $4,65. ICO-price was ca. $0,34.
Ik moet eens mee gaan doen aan ICO's, bijna x17.
Ik denk meteen aan Groezrock ofzoquote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:03 schreef metallicelmo het volgende:
Nou wil ik niet lullig klinken maar een coin die Groestlcoin heet wekt nou niet mijn interesse, dit zou de naam van een muntje kunnen zijn voor een apreski bar op wintersport
Buitenom de naam zit er een heel goed dev team achter. Ze hebben alleen niet zoveel van marketing mee gekregen. Wat ik ervan begreep wil de community een rebrand en daar gaan ze dan ook binnenkort over stemmen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:03 schreef metallicelmo het volgende:
Nou wil ik niet lullig klinken maar een coin die Groestlcoin heet wekt nou niet mijn interesse, dit zou de naam van een muntje kunnen zijn voor een apreski bar op wintersport
Ik zie de link niet helemaal tussen verhuizen en fiat pairs.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:34 schreef dimmak het volgende:
Binance verhuist naar Malta. Binnenkort fiat pairs?
In btc of eth denk niet heel veel meer omdat die nou zo laag staan.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat die waard gaat worden de volgende run.
Ja ik bedoel dus meer qua usdquote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:01 schreef tha_dark het volgende:
[..]
In btc of eth denk niet heel veel meer omdat die nou zo laag staan.
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:28 schreef Manzonderschouders het volgende:
Dit gaat verkeerd. Vrees een 7.8K coming any time soon
Ik zit nog te wachten tot ETH zo hard gaat stijgen zoals je voorspeld had.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:28 schreef Manzonderschouders het volgende:
je geeft jezelf rugdekking ?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:28 schreef Manzonderschouders het volgende:
Die voorspelling heeft hij al 7x aangepastquote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:30 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten tot ETH zo hard gaat stijgen zoals je voorspeld had.
any time soonquote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:30 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten tot ETH zo hard gaat stijgen zoals je voorspeld had.
Nee hoor. Die pump gaat komen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:31 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Die voorspelling heeft hij al 7x aangepast
wanneer?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:45 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Nee hoor. Die pump gaat komen.
Omdat niet de hele wereld ICOs gaat aanpakken.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:42 schreef metallicelmo het volgende:
Als de hele wereld ICO's wil aanpakken waarom zou Ethereum dan nog verder stijgen? Ik zie juist het tegenovergestelde gebeuren
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie de link niet helemaal tussen verhuizen en fiat pairs.
Als ze met banken in de EU gaan samenwerken lijkt de kans op fiat pairs groter.quote:In a fresh move confirmed by CEO Zhao Changpeng March 23, Binance will set up an office in the European nation and will close the requisite banking partnerships “soon,” Bloomberg reports.
https://www.bloomberg.com(...)e-is-moving-to-maltaquote:The company, founded last year in Hong Kong, is planning to open an office in Malta, Chief Executive Officer Zhao Changpeng said in an interview. Binance will soon start a "fiat-to-crypto exchange" on the European island nation, and is close to securing a deal with local banks that can provide access to deposits and withdrawals, he said, without providing a timeframe.
Tussen nu en 2023 natuurlijk! Lees maar terug, anderen hebben het vast ook wel gelezen!quote:
Het is wel schraal dat niemand jou als mod wilt. Zie die poll toch als een soort populariteits poll.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tussen nu en 2023 natuurlijk! Lees maar terug, anderen hebben het vast ook wel gelezen!
Wat is er moeilijk aan any time soon? Dat is zeer binnenkort. Niet iedere voorspelling kan accuraat zijn. Geen een TA kan dat.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:57 schreef Weissmania het volgende:
[..]
lekker vaag blijven, zo ken ik je weer
Geen enkele moeite mee om een gebbetje op waarde te schatten pik. Neem jezelf niet zo serieus, je denkt toch niet werkelijk dat mensen je hier als mod pruimen?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:08 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Het is wel schraal dat niemand jou als mod wilt. Zie die poll toch als een soort populariteits poll.
Voor een popiejopie poster zoals jij bent moet dat toch pijn doen, niet?
Prima tactiek om jezelf oneindig rugdekking te gevenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:11 schreef Manzonderschouders het volgende:
Wat is er moeilijk aan any time soon? Dat is zeer binnenkort. Niet iedere voorspelling kan accuraat zijn.
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:11 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan any time soon? Dat is zeer binnenkort. geen een voorspelling kan accuraat zijn. Geen een TA kan dat.
Je hecht er waarde aan of niet, en als jij dat niet wilt dan hoeft dat niet. Ik zie jou ook niet als de meest kapitaalkrachtigste trader hier, dus mijn posts hebben voor jou sowieso weinig nut. Wegkijken en doorlopen dus.
Nope, dat is niet hoe het werkt.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:23 schreef Kyran het volgende:
Poep BTC zit mijn ICX moon voorspelling te verneuken
Gewoon je voorspelling aanpassenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:23 schreef Kyran het volgende:
Wel! Ging best lekker totdat BTC naar klote gingquote:
geen probleem hier, ook geen onderbouwing nodig enzoquote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:26 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Gewoon je voorspelling aanpassenzo blijf je altijd gelijk hebben
ICX moon na 3 dagen moon gekkenhuis? Je had kunnen voorspellen dat er een dip ging komen. Je hebt te laat geschakeldquote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:23 schreef Kyran het volgende:
Saaier dan jouw posts gaan we ze niet krijgen hier. Je lult alleen maar iedereen na.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:29 schreef Predator38 het volgende:
[..]
geen probleem hier, ook geen onderbouwing nodig enzo
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:29 schreef Predator38 het volgende:
[..]
geen probleem hier, ook geen onderbouwing nodig enzo
nee jij bent een helder licht hier.....quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:30 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Saaier dan jouw posts gaan we ze niet krijgen hier. Je lult alleen maar iedereen na.
Handelen voordat zaken moon gaan, niet daarna. Rookie mistakesquote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zit sowieso al in ICX sinds januari, dus dat zit goed. Heb wat extra ingekocht rond 0.0004, nu stop loss ingesteld op 0.00045. Had gehoopt op 0.0005 voor een leuke snelle 25% winst in BTC12.5% is ook prima
"Zit sowieso al in ICX sinds januari"quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:33 schreef Manzonderschouders het volgende:
Handelen voordat zaken moon gaan, niet daarna. Rookie mistakes
Tsja, topicreeksen raken sneller vol van mijn posts dan van die open deuren teksten van jouw. Ik geef deze reeks tenminste een beetje kleur.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:31 schreef Predator38 het volgende:
[..]
nee jij bent een helder licht hier.....
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:39 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Tsja, topicreeksen raken sneller vol van mijn posts dan van die open deuren teksten van jouw. Ik geef deze reeks tenminste een beetje kleur.
Een strontkleur.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:39 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Tsja, topicreeksen raken sneller vol van mijn posts dan van die open deuren teksten van jouw. Ik geef deze reeks tenminste een beetje kleur.
Nieteens weten dat strontkleur bruin is.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:05 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Drop, dat heeft een strontkleur.
Kan nog wel is goedkomen denk ik. Er komt dit weekend sowieso een pump dag. Ook de reden dat de grote spelers op het moment even uitcashen. Zonder dat het echt drastische impact heeft.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:00 schreef BadVlad het volgende:
We gaan deze week niet naar de 10K vrees ik. Zeer teleurstellend dit.
Ik zou even naar de huisarts gaan als ik jou was...quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:05 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Drop, dat heeft een strontkleur.
Wat zijn je stats?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:33 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Handelen voordat zaken moon gaan, niet daarna. Rookie mistakes
Dus het feit dat je topics vol gooit met allemaal bagger betekent meteen dat je een helder licht bent?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:39 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Huh? Der is ook nog zoiets als bruine drop! My all time favorite overigens.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:09 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik zou even naar de huisarts gaan als ik jou was...
Een zwarte, kleverige, teerachtige ontlasting, met een kenmerkende geur, wordt melasma genoemd en wordt veroorzaakt door een bloeding in de slokdarm, maag of de dunne darm.
https://mens-en-gezondhei(...)eerachtige-poep.html
Fout.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:12 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Huh? Der is ook nog zoiets als bruine drop! My all time favorite overigens.
Drop is zwart. Van crypto wordt ik rijk. MzS is gek. Sunny is een held.
Denk is dieper na.
Kijk. Ik doe voorspellingen, waar ik overigens best wel om kan lachen (korreltje zout verhaal) Half Fok gaat vervolgens om deze voorspellingen volledig uit zijn plaat. Ik verdedig vervolgens mijn voorspellingen, waar ik overigens best wel om kan lachen (iets met luchtigheid en vermaak) En vervolgens gaat de helft in dit SC weer volledig uit zijn plaat. Ik doe vervolgens weer een nieuwe voorspelling.... etc etcquote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:11 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Dus het feit dat je topics vol gooit met allemaal bagger betekent meteen dat je een helder licht bent?
Jouw kennis van drop is groter dan die van crypto. Slecht tekenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:14 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Fout.
Drop is van altijd zwart origineel;
Drop word gemaakt van het wortelsap van de zoethoutplant. Van dit sap wordt blokdrop gemaakt, en is altijd zwart.
Wederom heb je ongelijk.
Net als gisteren die voorspelling.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:22 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Kijk. Ik doe voorspellingen, waar ik overigens best wel om kan lachen (korreltje zout verhaal) Half Fok gaat vervolgens om deze voorspellingen volledig uit zijn plaat. Ik verdedig vervolgens mijn voorspellingen, waar ik overigens best wel om kan lachen (iets met luchtigheid en vermaak) En vervolgens gaat de helft in dit SC weer volledig uit zijn plaat. Ik doe vervolgens weer een nieuwe voorspelling.... etc etc
Het is een leuk steekspel wat discussie aanwakkert. Jammer is dat sommige hier gaan schelden. Reageren als door een adder gebeten...
Ik plaats hier mijn gedachten over crypto, mijn voorspellingen. En ga hierover graag de dialoog aan.
Lees mijn verhaal nu nog eens. En stel jezelf dan dezelfde vraag nog eens:)
Nee hoor, jij bent gewoon echt stupidquote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:24 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Jouw kennis van drop is groter dan die van crypto. Slecht teken
Dus het feit dat je topics vol gooit met allemaal bagger betekent meteen dat je een helder licht bent?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:22 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Kijk. Ik doe voorspellingen, waar ik overigens best wel om kan lachen (korreltje zout verhaal) Half Fok gaat vervolgens om deze voorspellingen volledig uit zijn plaat. Ik verdedig vervolgens mijn voorspellingen, waar ik overigens best wel om kan lachen (iets met luchtigheid en vermaak) En vervolgens gaat de helft in dit SC weer volledig uit zijn plaat. Ik doe vervolgens weer een nieuwe voorspelling.... etc etc
Het is een leuk steekspel wat discussie aanwakkert. Jammer is dat sommige hier gaan schelden. Reageren als door een adder gebeten...
Ik plaats hier mijn gedachten over crypto, mijn voorspellingen. En ga hierover graag de dialoog aan.
Lees mijn verhaal nu nog eens. En stel mij dan dezelfde vraag nog eens:)
Man man, iemands spelling checken. Het gaat om de inhoud. Typos in posts zijn op een flut forum van ondergeschikt belang. Maar als jij dat graag wilt zal ik er eens op gaan letten. Maar dan pak ik ik jou ook op spelfouten heh, ouwe boef!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:25 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent gewoon echt stupid
Jij kunt zo terug naar school, enkel al voor je spelling.
Ik zou ook niet ingaan op het ander.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:34 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Man man, iemands spelling checken. Het gaat om de inhoud. Typos in posts zijn op een flut forum van ondergeschikt belang. Maar als jij dat graag wilt zal ik er eens op gaan letten. Maar dan pak ik ik jou ook op spelfouten heh, ouwe boef!!!
Fout.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:29 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Dus het feit dat je topics vol gooit met allemaal bagger betekent meteen dat je een helder licht bent?
Was ik toch maar Modquote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:34 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Man man, iemands spelling checken. Het gaat om de inhoud. Typos in posts zijn op een flut forum van ondergeschikt belang. Maar als jij dat graag wilt zal ik er eens op gaan letten. Maar dan pak ik ik jou ook op spelfouten heh, ouwe boef!!!
Negeren lukt ons niet bij jou, dus proberen wij jou of iets bij te brengen, of even heel simpel gezegd, weg te pesten. Want ik ben jou getroll in dit topic liever kwijt dan rijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:39 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Fout.
Als het bagger is. Dan betekent dit dat de rest niet heel helder bij geest is om daar elke keer op te blijven reageren.
Als het geen bagger, maar inhoud heeft. Betekent dit dat de meeste hier niet heel snugger zijn door hier met gescheld op te blijven reageren.
Nogmaals, iedereen kan roepen soon moon. Of vanavond X of Y.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:39 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Fout.
Als het bagger is. Dan betekent dit dat de rest niet heel helder bij geest is om daar elke keer op te blijven reageren.
Als het geen bagger, maar inhoud heeft. Betekent dit dat de meeste hier niet heel snugger zijn door hier met gescheld op te blijven reageren.
Exact!!quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:41 schreef metallicelmo het volgende:
Jullie moeten allemaal ontslagen worden uit deze threadJullie maken alleen maar ruzie, waar zijn de Lambo's, Carlos Matos, Moons etc?
Je krijgt bij mij veel meer aanzien dat je leert van je fouten, je je excuus ervoor aanbied en dat je het de volgende keer niet meer zo doet of gewoon helemaal die 'voorspellingen' niet doet.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:41 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Nogmaals, iedereen kan roepen soon moon. Of vanavond X of Y.
Gisteren, toen het erop aankwam, wist je niets meer terug te zeggen op je voorspelling die niet klopte. Je kon het zogenaamd niet precies weten, insert smoesje Y.
Je bent nep.
Simple as that
Klopt, maar hij verzint dan smoesje X of Y snap je.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:43 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Je krijgt bij mij veel meer aanzien dat je leert van je fouten, je je excuus ervoor aanbied en dat je het de volgende keer niet meer zo doet of gewoon helemaal die 'voorspellingen' niet doet.
Ja inderdaad, of gewoon compleet negeren om een uurtje later weer 'voorspellingen' te doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:43 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Klopt, maar hij verzint dan smoesje X of Y snap je.
Grappig, dat hoor ik ook altijd over Downies, dat ze het leven een beetje kleur geven.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:39 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Ik geef deze reeks tenminste een beetje kleur.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die Downie actie van je?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Grappig, dat hoor ik ook altijd over Downies, dat ze het leven een beetje kleur geven.
Mister always right.quote:Op donderdag 22 maart 2018 17:27 schreef Manzonderschouders het volgende:
Head en Shoulders patroon. Ben er niet blij mee!! Die 9k range blijkt nog een bridge too far. Komende avond 8209 - 8400 range
Wat klopt er niet aan dan? Gaan jullie nu elke keer roepen dat ik ongelijk heb als de koers hoger staat? Hij heeft die range al 3 keer aangetikt de afgelopen 12 uur.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:57 schreef ITrade het volgende:
[..]
Mister always right.
Tijd voor een nieuwe glazen bol.
Kijk hem eens mad zijn. Nergens last meer van trouwens, nieuwe laptop, ruitje gemaakt, lease maatschappij was erg behulpzaam. Doet vast een beetje pijn bij je.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:55 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die Downie actie van je?
#Laptop gejat van achterbank geparkeerde auto.
Haha baantje in middenmanagement dus :-)quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Kijk hem eens mad zijn. Nergens last meer van trouwens, nieuwe laptop, ruitje gemaakt, lease maatschappij was erg behulpzaam. Doet vast een beetje pijn bij je.
Je hebt ongelijk!!! Was maar één keer de afgelopen 12 uur, en dat was nog aan de bovenkant van die range...quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:03 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan? Gaan jullie nu elke keer roepen dat ik ongelijk heb als de koers hoger staat? Hij heeft die range al 3 keer aangetikt de afgelopen 12 uur.
De afgelopen 12 uur is geen gistere avond ofwel?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:03 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan? Gaan jullie nu elke keer roepen dat ik ongelijk heb als de koers hoger staat? Hij heeft die range al 3 keer aangetikt de afgelopen 12 uur.
Zie je nu zelf niet op wat voor kinderachtige wijze je mijn ongelijk probeert te bewijzen?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:10 schreef ITrade het volgende:
[..]
De afgelopen 12 uur is geen gistere avond ofwel?
ZZP-er, maar zoals we ondertussen wel gewend zijn met die rare en vage voorspellingen van je kwam je wederom niet eens in de buurt.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:08 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha baantje in middenmanagement dus :-)
Je begint behoorlijk mad te worden dat mensen je op je verkeerde voorspellingen beginnen te wijzen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:11 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Zie je nu zelf niet op wat voor kinderachtige wijze je mijn ongelijk probeert te bewijzen?
Jij geeft een range aan voor gisteren avond.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:11 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Zie je nu zelf niet op wat voor kinderachtige wijze je mijn ongelijk probeert te bewijzen?
En als je faalt zijn andere ook nog kinderachtig.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:32 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Er moet even met een banhamer gezwaaid worden om wat niveau terug te krijgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:19 schreef BadVlad het volgende:
Wat een treurig topic is dit geworden zeg.
QFTquote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:19 schreef BadVlad het volgende:
Wat een treurig topic is dit geworden zeg.
Haha zal wel lekker lopen dan. Hele dagen op FOK zitten posten.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
ZZP-er, maar zoals we ondertussen wel gewend zijn met die rare en vage voorspellingen van je kwam je wederom niet eens in de buurt.
Niveau in een slowchat hoeft voor mij niet maar die kleuterfitties hier tussen bepaalde users beginnen wel vermoeiend te worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Er moet even met een banhamer gezwaaid worden om wat niveau terug te krijgen.
Dat is ook wel een beetje wat ik bedoel. Al vind ik een beetje niveau af en toe ook wel leuk.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niveau in een slowchat hoeft voor mij niet maar die kleuterfitties hier tussen bepaalde users beginnen wel vermoeiend te worden.
Gast ben je nu serieus? Hou op met je getroll :’)quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:29 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha zal wel lekker lopen dan. Hele dagen op FOK zitten posten.
Misschien moet je even kijken wanneer ik precies actief ben voordat je wederom uit je nek lultquote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:29 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha zal wel lekker lopen dan. Hele dagen op FOK zitten posten.
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
ZZP-er, maar zoals we ondertussen wel gewend zijn met die rare en vage voorspellingen van je kwam je wederom niet eens in de buurt.
en WEER zit hij ernaastquote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Misschien moet die ene troll even een time-out krijgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 17:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien moet iedereen die trolls niet zoveel aandacht geven. Dat houdt het probleem namelijk in stand. Gedrag hou je in leven door het aandacht te geven. Gedrag dat stelselmatig genegeerd wordt verdwijnt vanzelf.
doe daar een portie drang naar negatieve aandacht en enorme geldingsdrang bij....quote:Op vrijdag 23 maart 2018 17:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien moet iedereen die trolls niet zoveel aandacht geven. Dat houdt het probleem namelijk in stand. Gedrag hou je in leven door het aandacht te geven. Gedrag dat stelselmatig genegeerd wordt verdwijnt vanzelf.
Ik zou niet te hard om bans vragen als ik jou was.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 17:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Misschien moet die ene troll even een time-out krijgen.
Bedankt maar dat bepaal ik natuurlijk helemaal zelf wel, mede-gebruiker.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou niet te hard om bans vragen als ik jou was.
Banaanvraag. TR gemaakt.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 17:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Misschien moet die ene troll even een time-out krijgen.
TR gezien, note gemaakt.quote:
in de wandelgang en bij de koffieautomaat hoorde ik de naam GREYSquote:Op vrijdag 23 maart 2018 17:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Is de nieuwe mod al bekend trouwens ?
Uitstekende keuze.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 17:53 schreef SMS303 het volgende:
[..]
in de wandelgang en bij de koffieautomaat hoorde ik de naam GREYS
Alsnog een goede keuze hoorquote:
Lijkt mij een uitstekende keuze. Een mod zonder haantjesgedrag. Sowieso wel een fan van een vrouwelijke mod trouwens.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 17:53 schreef SMS303 het volgende:
[..]
in de wandelgang en bij de koffieautomaat hoorde ik de naam GREYS
Nou kan je veel van de huidige en ex mod(s) zeggen maar haantjesgedrag is er niet bij imo.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:16 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Lijkt mij een uitstekende keuze. Een mod zonder haantjesgedrag. Sowieso wel een fan van een vrouwelijke mod trouwens.
laatste 2 jaar is t wel gestegen. nu nog wachten op de mijnaandelen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:31 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Dat komt denk ik alleen maar door de rentestijging van de FED en een dreigende handelsoorlog tussen US en China. Goud heeft het de afgelopen jaren ook al niet zo heel best gedaan. Wellicht komt daar nog verandering in
Mwah. Gedeeltelijk mee eens.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nou kan je veel van de huidige en ex mod(s) zeggen maar haantjesgedrag is er niet bij imo.
VINDEN WE DAN EINDELIJK EENS TOENADERING TOT ELKAAR ?!quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:30 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Mwah. Gedeeltelijk mee eens.
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:44 schreef BadVlad het volgende:
Banshee lijkt mij wel een goede keuze. Soms 98% van de tijd off-topic. Heeft zijn hart op de goede plek.
Is "soms" niet een beetje underrated?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:44 schreef BadVlad het volgende:
Banshee lijkt mij wel een goede keuze. Soms off-topic. Heeft zijn hart op de goede plek.
Wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
VINDEN WE DAN EINDELIJK EENS TOENADERING TOT ELKAAR ?!
Ik ook, 50k verdiend vandaag.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:34 schreef Warren_g het volgende:
Zo lekker verdiend op storm vandaag.
Gekocht op 322 en verkocht op 700
Geeft aan hoe cray cray de cryptomarkt is.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:01 schreef m.k het volgende:
Wat is er met STORM gebeurd dan?
Edit: op een nieuwe exchange gelist blijkbaar, dat dat voor zo'n stijging zorgt![]()
https://blog.stormtoken.com/upbit-has-listed-storm-324c5aad6038
ZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:28 schreef Manzonderschouders het volgende:
je had de 8300 ook goed voorspeld, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:28 schreef Manzonderschouders het volgende:
Als je dat niet kent dan mis je echt watquote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:16 schreef Warren_g het volgende:
Ikke google op chaturbate.
Denkend dat het een of andere forum is .
Eergister zat ik er nog in met mn trading deelquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geeft aan hoe cray cray de cryptomarkt is.
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:16 schreef Warren_g het volgende:
Ikke google op chaturbate.
Denkend dat het een of andere forum is .
Ik zag dit!quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
VINDEN WE DAN EINDELIJK EENS TOENADERING TOT ELKAAR ?!
Dat gevoel heb ook alleen dan met stormquote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:49 schreef Greys het volgende:
Oh en nu ik hier toch ben:
Had ik maar... *grom*
uiteindelijk moet ik niet klagen, heb in 2 weekjes mn trading deel verdubbeldquote:
Sorry hoor, maar Wavesquote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:49 schreef Greys het volgende:
Oh en nu ik hier toch ben:
Waves kom op zeg
Nu is m'n Hele Bitcoin weer slechts toekomstmuziek ipv werkelijkheid. Had ik maar... *grom*
-60% .......quote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:57 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Waves
Je weet toch dat oktember de Wavesmaand gaat worden??
Niet all-in op Universa zijn gegaan
Ik lig er gelukkig niet van wakker, maar ik had natuurlijk de Waves en NEO gewoon moeten verkopen toen m'n Blockfolio meer dan een hele bitcoin aangaf. Dat was nou eenmaal m'n doel. Maar ik was gewoon te laks om het vanuit de wallets naar een exchange te gaan sturen en kon er (ja zeg maar, wijf..quote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:56 schreef Predator38 het volgende:
[..]
komt goed schatje....![]()
alhoewel NEO......hoop dat er wat verbeteringen in de pijplijn zitten
Ik was te emotioneel attachedquote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:57 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Waves
Je weet toch dat oktember de Wavesmaand gaat worden??
Niet all-in op Universa zijn gegaan
ach....ik sta ook op dik verlies met alles, maar ik heb geen haast en slaap ook nog goedquote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lig er gelukkig niet van wakker, maar ik had natuurlijk de Waves en NEO gewoon moeten verkopen toen m'n Blockfolio meer dan een hele bitcoin aangaf. Dat was nou eenmaal m'n doel. Maar ik was gewoon te laks om het vanuit de wallets naar een exchange te gaan sturen en kon er (ja zeg maar, wijf..) gewoon nogal slecht afscheid van nemen. En nu sta ik weer op 0.86 BTC
![]()
M'n traden staat ook op een zeer laag pitje - schuld van het songfestival - maar krijg wel weer kriebels om dat weer aan te slingeren. En dan weer terug naar de Hele BTC en dan geen moment meer twijfelen en veilig stellen
Ik heb er geen euro van mezelf meer in zitten dus dan slaapt het sowieso erg prettigquote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:04 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ach....ik sta ook op dik verlies met alles, maar ik heb geen haast en slaap ook nog goed
aankomende maanden mijn investering maar eens terug verdienen ( ga misschien aan de slag voor een crypto bedrijf ook ) en dan maar eens kijken waar het schip strand.
volgende week, toch zat tijd thuis ivm mantelzorgquote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er geen euro van mezelf meer in zitten dus dan slaapt het sowieso erg prettigTis 'gratis' bijeen gesprokkeld met minitrades winst. Dus ach. Komt vast wel weer eens goed idd.
Tof dat je mss aan de slag gaat voor een cryptobedrijf! Spannend. Succes! Wanneer weet je of je het gaat/mag doen, of het doorgaat?
Litebit?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:04 schreef Predator38 het volgende:
( ga misschien aan de slag voor een crypto bedrijf ook )
Ja dat zal een fijn gevoel geven om je investering eruit te gaan krijgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:18 schreef Predator38 het volgende:
[..]
volgende week, toch zat tijd thuis ivm mantelzorg
p.s teveel euro's er op dit moment inzitten, ik denk bijna een nieuwe opel astra
de goedkoopste dan
dus aankomende maanden eerst maar eens terug verdienen met een paar klusjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |