ohja diequote:Op donderdag 19 december 2019 13:12 schreef Ruis het volgende:
HTT leeft blijkbaar ook nog;
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1913972
Moet je na gaan hoe wijs wij zijn over 20 jaarquote:Op maandag 2 december 2019 19:31 schreef SuperWeber het volgende:
Als ik dat topic terug lees is het wel redelijk infantiel allemaal. Waarom staat dat topic btw vol met songteksten?
Wiesdat?quote:Op donderdag 19 december 2019 13:12 schreef Ruis het volgende:
HTT leeft blijkbaar ook nog;
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1913972
Goede oude tijd....quote:Op maandag 23 december 2019 08:59 schreef Ruis het volgende:
[..]
Die was toen zo boos dat ik 3 dagen mod werd op ONZ ipv hem.
quote:Op maandag 23 december 2019 08:59 schreef Ruis het volgende:
[..]
Die was toen zo boos dat ik 3 dagen mod werd op ONZ ipv hem.
Jullie ook dingen!quote:
Ik kan niet voor iedereen spreken maar hier welquote:
En bij jou ook alles naar wens? Thuiswerken enzo?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 10:04 schreef Cynic het volgende:
Gelukkig dan maar. Iemand nog iets leuks gedaan?
twitter:TerminaalVrdwld twitterde op zondag 05-04-2020 om 12:11:23When you're isolated at home you have more time to watch your plants grow? https://t.co/sEHXeMuabz reageer retweet
Ziet er wel altijd gaaf uit. Klinkt dan wel of je echt tijd teveel hebt. Of kan je dat automatisch laten doen?quote:Op woensdag 8 april 2020 10:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Timelapsen van plantjes gemaakt...twitter:TerminaalVrdwld twitterde op zondag 05-04-2020 om 12:11:23When you're isolated at home you have more time to watch your plants grow? https://t.co/sEHXeMuabz reageer retweet
Ja ik heb er een timer voor anders is het niet te doenquote:Op woensdag 8 april 2020 10:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ziet er wel altijd gaaf uit. Klinkt dan wel of je echt tijd teveel hebt. Of kan je dat automatisch laten doen?
Ja, thuis werken is op zich wel te doen, maar iedereen is de hele tijd thuis dus er is wel veel afleiding.
Staan gewoon boven je post (maar kan zijn dat je dat aan moet zetten)quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 06:45 schreef SuperWeber het volgende:
PIs, ik weet niet hoe ik die moet instellen in de mobiele website...
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |