Ze moeten het iig heroverwegen en daardoor blijft het in de aandacht en moete nze zich gaan verantwooren.quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Komt qua verkiezingsuitslag wel goed denk ik. Maar het zal netto 0 effect hebben ben ik bang gelet op de voorgaande referenda.
Die communisten zijn zeker tegenquote:Op donderdag 22 maart 2018 02:08 schreef hhh38 het volgende:
Wat is er aan de hand in Oldambt? Groningen heeft bijna een clean sweep
Zou erg mooi zijn, zeker toen je zag dat Rutte zei dat hij hem er zonder pardon doorheen zou drukken als het 49-48 (of iets van in die trend) zou blijven.quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:08 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Nooit te vroeg juichen, maar het ziet er wel goed uit.
Amsterdam neemt zijn tijdquote:Op donderdag 22 maart 2018 02:11 schreef KingRoland het volgende:
Als Amsterdam boven de 60% tegen komt is dit gedaan
Nu hopen dat Zeeland blauw wordt, voor het contrastquote:Op donderdag 22 maart 2018 02:12 schreef FlyingEagle het volgende:
Wat mooi ziet het daar uit in het noorden
De aardbevingsscheidslijnquote:Op donderdag 22 maart 2018 02:12 schreef FlyingEagle het volgende:
Wat mooi ziet het daar uit in het noorden
Een tegenstem verhoogt in ieder geval de politieke druk om bepaalde punten nog eens te heroverwegen. Dat was voor mij de reden om tegen te zijn. En de houding van Rutte: "je kan beter gaan kantklossen". Ben normaal totaal geen proteststemmer maar toen dacht ik "nou dan kan je 'm krijgen ook".quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Komt qua verkiezingsuitslag wel goed denk ik. Maar het zal netto 0 effect hebben ben ik bang gelet op de voorgaande referenda.
Wadden valt ook onder Friesland.quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:12 schreef Joosie200 het volgende:
Weststellingwerf en Fryske Marren u disappointGeen Fryske clean sweep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |