Nouja, jawel een klein beetje.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:52 schreef racerdkb het volgende:
je hebt een toyota avensis station en je geeft om de looks van je dakkoffer?
Puike paint. Kan je de overige kleuren er ook een keer op zetten?quote:
Ok wit valt af.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:48 schreef racerdkb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, niet naar Frankrijk, niet naar een camping maar in een villa, geen kinderen en pizza eten we niet. En verder heeft een dakkoffer niet zo heel veel met burgerlijkheid te maken. Mijn auto ook niet overigens.quote:Op donderdag 22 maart 2018 01:17 schreef JimmyDean het volgende:
Lekker naar de camping in Frankrijk binnenkort? Graag wel met binnenzwembad voor de kids en een lekkere pizzeria in de buurt.
Jezus wat een burgerlijkheid in dit topique.
Dat vind ik juist mooi minder lelijkquote:Op donderdag 22 maart 2018 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou zwart doen. Zelfs al zou je het grijs in precies dezelfde kleur als je auto krijgen, dan lijkt het een soort verlenging van je auto.
Wat is dan het nut van de dakkoffer? Als je nou een klein kutautootje had, maar je hebt een riante station.quote:Op donderdag 22 maart 2018 01:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee, niet naar Frankrijk, niet naar een camping maar in een villa, geen kinderen en pizza eten we niet.
is dat goedkoper dan spuiten? En kan wrappen wel in elke kleur? Weet niet of er een 1C0 Totota kleur wrapfolie is.quote:Op donderdag 22 maart 2018 09:27 schreef Hyperdude het volgende:
Wrappen?
In 1942 Stalingrad camo, ofzo.
Dan wordt het hoog tijd dat je leert inpakken. Voor een weekend of midweekje weg kun je de benodigde bagage makkelijk kwijt in de kofferbak van een oude Mini. Hond met honden-gordel gezellig op de achterbank en klaar ben je.quote:Op donderdag 22 maart 2018 01:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee, niet naar Frankrijk, niet naar een camping maar in een villa, geen kinderen en pizza eten we niet. En verder heeft een dakkoffer niet zo heel veel met burgerlijkheid te maken. Mijn auto ook niet overigens.
Dat is niet veilig. Hond zit dus netjes achterin in veilige bench. Daar passen links en rechts elk1 tas naast en dan is de koffer vol. Erop ga ik geen dingen leggen ivm mogelijk schuiven bij noodstop.quote:Op donderdag 22 maart 2018 10:26 schreef Ivo1985 het volgende:
Hond met honden-gordel gezellig op de achterbank en klaar ben je.
jawel en het maakt ook uit welke dragers je pakt qua geluid en verbruik.quote:Op donderdag 22 maart 2018 18:14 schreef jitzzzze het volgende:
Het is een dakkoffer, het maakt echt geen fluit uit wat je kiest.
Het is natuurlijk niet zo dat de kleur het geluid en verbruik beïnvloed.quote:Op donderdag 22 maart 2018 18:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
jawel en het maakt ook uit welke dragers je pakt qua geluid en verbruik.
Kwestie van prioriteiten stellen en vakkundig inpakken.quote:Op donderdag 22 maart 2018 18:27 schreef Meike26 het volgende:
In 2015 twee weken op pad geweest met een Lotus Elise naar Zwitserland![]()
....
hij gaat nat op de viervoeter in zo'n klotekooi. Toppie bij een aanrijding, ongeluk of te water raken.. Kan het beest geen kant op en never nooit de auto uit.. Als dat nog nut heeft als het een aanrijding van achteren betreftquote:Op donderdag 22 maart 2018 20:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
Met 2 personen in een station een dakkoffer nodig hebben.![]()
Man man man, 3 weken kamperen en rondtrekken, alles paste in een Volvo C30 met 2 personen.. en ik kon nog door de achterruit kijken
Verder meerverbruik dakkoffer ~20%, gigantisch kabaal op de snelweg.
Sneller dan 130 rijden mag officieel ook niet.
Ding ligt thuis in de weg
Dat stel ik dan ook nergens. Welke dakkoffer je kiest maakt zeker uit. Welke kleur van deze dakkoffer ik kies maakt uiteraard niets uitquote:Op donderdag 22 maart 2018 19:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat de kleur het geluid en verbruik beïnvloed.
Door het bitchen heen, hebben ze wel een beetje gelijkquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:56 schreef Geralt het volgende:
Loop eens allemaal niet zo te bitchen man. Ik kan prima alleen op de spiegels rijden. Het hele euvel is dat ik daar geen flikker zin in heb als ik dat met eenmalig een paar honderd euro over de balk smijten kan voorkomen.
En minder zooi meenemen of anders inpakken heb ik geen zin in. Nogmaals, zo een koffer kost 5 a 600 euro. Dan heb ik simpelweg geen zin om maar dingen niet mee te nemen of om alleen op mn spiegels te rijden.
Tevens staat in de OP dat daarover niet gezeikt hoeft te worden, dus waarom iedereen dat blijft doen is mij even een raadsel; ik vroeg enkel om de kleur.
Iedereen in elk geval bedankt voor op de poll reageren tot dusver; ik ben er nog niet over uit.
Nope. Dat is totaal niet van invloed. Operatie is redelijk gelukt; dankjequote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:01 schreef Meike26 het volgende:
Heeft het misschien iets te maken met je ogen, waar je eind vorig jaar/begin dit jaar mee zat? Hoe gaat het daar nu mee ? Is het van invloed? Gewoon uit interesse
Ik vind het makkelijker om vrij zicht te hebben dat is alles. Dat ik een beetje meer betaal aan de pomp zal me jeuken. Als ik voor 600 euro "makkelijker" kan, waarom niet? Ik kan prima zonder achteruitkijkspiegel en ook prima zonder rechter spiegel. Zoals ik al zei, ik vind het gewoon prettiger rijden en dat heeft niets met mijn rijderskwaliteiten te maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:01 schreef Meike26 het volgende:
Door het bitchen heen, hebben ze wel een beetje gelijk Maar wat ik zelf nog belangrijker vindt, waarom is een vrij zicht je zoveel waard? Want naast de aanschaf lever je ook actieradius in = je bent ook meer kwijt aan de pomp. En dat is best een aanzienlijk verschil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |