Nouja, jawel een klein beetje.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:52 schreef racerdkb het volgende:
je hebt een toyota avensis station en je geeft om de looks van je dakkoffer?
Puike paint. Kan je de overige kleuren er ook een keer op zetten?quote:
Ok wit valt af.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:48 schreef racerdkb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, niet naar Frankrijk, niet naar een camping maar in een villa, geen kinderen en pizza eten we niet. En verder heeft een dakkoffer niet zo heel veel met burgerlijkheid te maken. Mijn auto ook niet overigens.quote:Op donderdag 22 maart 2018 01:17 schreef JimmyDean het volgende:
Lekker naar de camping in Frankrijk binnenkort? Graag wel met binnenzwembad voor de kids en een lekkere pizzeria in de buurt.
Jezus wat een burgerlijkheid in dit topique.
Dat vind ik juist mooi minder lelijkquote:Op donderdag 22 maart 2018 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou zwart doen. Zelfs al zou je het grijs in precies dezelfde kleur als je auto krijgen, dan lijkt het een soort verlenging van je auto.
Wat is dan het nut van de dakkoffer? Als je nou een klein kutautootje had, maar je hebt een riante station.quote:Op donderdag 22 maart 2018 01:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee, niet naar Frankrijk, niet naar een camping maar in een villa, geen kinderen en pizza eten we niet.
is dat goedkoper dan spuiten? En kan wrappen wel in elke kleur? Weet niet of er een 1C0 Totota kleur wrapfolie is.quote:Op donderdag 22 maart 2018 09:27 schreef Hyperdude het volgende:
Wrappen?
In 1942 Stalingrad camo, ofzo.
Dan wordt het hoog tijd dat je leert inpakken. Voor een weekend of midweekje weg kun je de benodigde bagage makkelijk kwijt in de kofferbak van een oude Mini. Hond met honden-gordel gezellig op de achterbank en klaar ben je.quote:Op donderdag 22 maart 2018 01:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee, niet naar Frankrijk, niet naar een camping maar in een villa, geen kinderen en pizza eten we niet. En verder heeft een dakkoffer niet zo heel veel met burgerlijkheid te maken. Mijn auto ook niet overigens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |