Nee laatste tijd komt hij nooit meer helaas.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Remco Breukergod. Is hij onlangs nog bij Pauw geweest ofzo? Vind het erg interessant wat hij te zeggen heeft.
Wat Erik zegt.twitter:EWdeVlieger twitterde op woensdag 21-03-2018 om 23:58:04Halsema als baas van de Amsterdamse politie met Duyvendak als adviseur. Nederland: Succes! reageer retweet
Ik dacht altijd dat de SP lokaal erg actief waren?quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:01 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
er hebben minder mensen op gestemd
De studenten stemden overwegend tegen, vermoedelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:01 schreef skysherrif het volgende:
Goedzo Utrecht, al had 60% wel hoger gemoeten denk ik voor zon stad.
Erik is niet goedquote:Op donderdag 22 maart 2018 00:02 schreef Nintex het volgende:
Wat Erik zegt.twitter:EWdeVlieger twitterde op woensdag 21-03-2018 om 23:58:04Halsema als baas van de Amsterdamse politie met Duyvendak als adviseur. Nederland: Succes! reageer retweet
Omdat het niet jouw soort partijen is betekent het niet dat het verkloot is....quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:02 schreef Nattekat het volgende:
Utrecht heeft het compleet verkloot bij de gemeenteraad, maar referendum maakt het meer dan goed
DAT ZAL HAAR LEREN.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meisje Miedema kan er toch geen kut van.
Ja maar juist Jong, Progressief en student is waar het tegen kamp het van had moeten hebben, leiden en groningen stemden veel beter wat dat betreft.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:02 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De studenten stemden overwegend tegen, vermoedelijk.
Utrecht is één grote file over 4 jaar, je mag me quoten bij de volgende verkiezingen.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat het niet jouw soort partijen is betekent het niet dat het verkloot is....
Wat heb jij gestemd Stijn, CDA?quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Erikgod heeft zijn huizen en bouwprojecten in Portugal.
Ja maar iedereen is nu helemaal in de ban van Jesse anti-god.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de SP lokaal erg actief waren?
Dan ga je fietsenquote:Op donderdag 22 maart 2018 00:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Utrecht is één grote file over 4 jaar, je mag me quoten bij de volgende verkiezingen.
Alle huizen zonnepanelen en een Duyvendakquote:Op donderdag 22 maart 2018 00:03 schreef MakkieR het volgende:
GL grootste in Amsterdam, ik zie het al helemaal voor me, geen auto's meer in Amsterdam hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |