SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
dolfijntjesquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
mooie tt noodgang![]()
speciaal voor jou een glitter dolfijn plaatje, daar hou je van![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
mooi tt noodgang![]()
speciaal voor jou een glitter dolfijn plaatje, daar hou je van![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:58 schreef noodgang het volgende:
[..]Dank je wel! ík leef voor glitterdolfijnenplaatjes
en geen dolfijnen ui..quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:58 schreef noodgang het volgende:
[..]Dank je wel! ík leef voor glitterdolfijnenplaatjes
kan nog altijdquote:
Dat is fijnquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kan nog altijd
dolfijn is niet uit het oog uit het hart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is fijnhuehuehueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
scherp
'' I am under no obligation to make sense to you.''
zegt me niks eerlijk gezegd...quote:
zo cruquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Zonder muziek kan een mens niet leven.
Ik heb toch altijd wel de radio aan of wat dan ook.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
maar idd zonder muziek leeg bestaan
me 2quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb toch altijd wel de radio aan of wat dan ook.
Ik ook...zolang het leuk klinkt vind ik het primaquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
me 2![]()
ik vind veel verschillende genres ook leuk luister wel zelf veel hip rnb maar kan bijna alles wel waarderen qua muziek
Die hebben ooit gemeentelijke herindelingen enzo gehad, waardoor er op andere momenten verkiezingen zijn geweest volgens mijquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:13 schreef FlippingCoin het volgende:
huh waarom zijn er in veel gemeentes geen verkiezingen?
ja preciesquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook...zolang het leuk klinkt vind ik het prima
ah oké, veel bij streepje zag ik.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die hebben ooit gemeentelijke herindelingen enzo gehad, waardoor er op andere momenten verkiezingen zijn geweest volgens mij
Daar viel de stembus steeds om omdat het teveel aan het beven was, dus zijn ze maar gestoptquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah oké, veel bij streepje zag ik.
Ach ja die paar koeien die redden zichzelf ook wel natuurlijk, kan best een tijdje zonder de polertiek daar.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:14 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daar viel de stembus steeds om omdat het teveel aan het beven was, dus zijn ze maar gestopt
ja dat is leuk, zegt wel iets over je denk ikquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kan Country net zo waarderen als House of Heavy Metal
Ja zag hem inderdaad.quote:
Ik niet idd...er is zoveel mooie muziekquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja dat is leuk, zegt wel iets over je denk ikniet gebonden aan 1 style muziek.
Ik heb D66 gestemdquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik heb de kieswijzer gedaan, gestemd wat daaruit kwam
de keus was d66groenlinks
![]()
of pvda
dus de laatste gekozen
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
maar idd zonder muziek leeg bestaan
ja wat zegt dat dan? Misschien niks misschien veelquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik niet idd...er is zoveel mooie muziek![]()
Vind ik altijd raar aan mensen, dat ze maar 1 soort muziek luisteren
ik ga niet haten op jequote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik ga niet haten op jeomdat jij daarop stemt iedereen zijn keuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |