Hoe is je gevoel?quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:59 schreef Scarface88 het volgende:
Interland aids gelukkig voorbij. Nu weer focus op de competitie. Wat denken we van NAC thuis jongens? NAC versloeg Feyenoord tweemaal dit seizoen dus t kan lastig worden. Niet onderschatten zoals Willem II.
Feyenoord staat 32 punten achter ons. Wij hebben ook 2x van Feyenoord gewonnen. Kul-argumenten dus.quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:59 schreef Scarface88 het volgende:
Interland aids gelukkig voorbij. Nu weer focus op de competitie. Wat denken we van NAC thuis jongens? NAC versloeg Feyenoord tweemaal dit seizoen dus t kan lastig worden. Niet onderschatten zoals Willem II.
Wel goed maar dat kan vlak voor de wedstrijd nog veranderen. Had ik bij Willem II ook.quote:
Het zet de toon dat we NAC niet mogen onderschatten.quote:Op woensdag 28 maart 2018 14:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Feyenoord staat 32 punten achter ons. Wij hebben ook 2x van Feyenoord gewonnen. Kul-argumenten dus.
Ik niet. Vanaf nu gaan we op mijn en DP's gevoel af.quote:Op woensdag 28 maart 2018 14:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wel goed maar dat kan vlak voor de wedstrijd nog veranderen. Had ik bij Willem II ook.
Je mag MVV ook niet onderschatten. Neemt niet weg dat je dat alsnog met 10 vingers in de neus zou moeten kunnen winnen.quote:Op woensdag 28 maart 2018 14:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het zet de toon dat we NAC niet mogen onderschatten.
Ik zie Isimat wel een penalty veroorzaken tegen die spits van NAC die snel gaat liggen. Derhalve 3-1.quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:59 schreef Scarface88 het volgende:
Die spits..quote:Op woensdag 28 maart 2018 14:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zie Isimat wel een penalty veroorzaken tegen die spits van NAC die snel gaat liggen. Derhalve 3-1.
Daarom 10 vingers in de neus. Dan kan hij z'n handjes ook niet misbruikenquote:Op woensdag 28 maart 2018 14:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zie Isimat wel een penalty veroorzaken tegen die spits van NAC die snel gaat liggen. Derhalve 3-1.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 28-03-2018 om 15:15:59#PSV houdt Mohammed Ihattaren (16) in eigen huis. Groot talent uit eigen jeugd tekent voor 3 seizoenen, aanvallende middenvelder. reageer retweet
En Ajax won over twee wedstrijden met 11-1. Als je je al moet indekken voor een thuiswedstrijd tegen NAC is het wel heel erg met je gesteld.quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:59 schreef Scarface88 het volgende:
Mja PSV kan niet tippen aan Ajax. Beste selectie vol wereldtalenten.quote:Op woensdag 28 maart 2018 18:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En Ajax won over twee wedstrijden met 11-1. Als je je al moet indekken voor een thuiswedstrijd tegen NAC is het wel heel erg met je gesteld.
Wat heeft het voor zin om resultaten van een subtopper te vergelijken met die van PSV? Dan kun je toch beter kijken naar de concurrentie?quote:Op woensdag 28 maart 2018 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mja PSV kan niet tippen aan Ajax. Beste selectie vol wereldtalenten.
Oh leuk. Een Marokkaans talent. Hopen dat ze die vroeg laten debuteren. Zodat hij na drie aardige wedstrijden via de achterdeur gratis of voor een jodenfooi naar een Spaanse of Portugese club vertrekt.quote:Op woensdag 28 maart 2018 16:17 schreef PSVCL het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 28-03-2018 om 15:15:59#PSV houdt Mohammed Ihattaren (16) in eigen huis. Groot talent uit eigen jeugd tekent voor 3 seizoenen, aanvallende middenvelder. reageer retweet
lekker positiefquote:Op woensdag 28 maart 2018 18:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh leuk. Een Marokkaans talent. Hopen dat ze die vroeg laten debuteren. Zodat hij na drie aardige wedstrijden via de achterdeur gratis of voor een jodenfooi naar een Spaanse of Portugese club vertrekt.
Nou vind ik wel meevallen. Ik was juist best negatief.quote:
dit is de nieuwe afellayquote:Op woensdag 28 maart 2018 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou vind ik wel meevallen. Ik was juist best negatief.
2 jaar shinen en daarna je financieel onafhankelijk blesseren?quote:
4x kampioenquote:Op woensdag 28 maart 2018 19:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2 jaar shinen en daarna je financieel onafhankelijk blesseren?
Afvallayquote:Op donderdag 29 maart 2018 07:38 schreef BadderHaring het volgende:
Afvallay kan deze zomer voor een prikkie weg bij Stoke.
Doen of niet doen? 32 jaar, tegen die tijd.
Nouja, hij heeft geen geweldige trackrecord. Op zijn zachtst gezegd.quote:
Afellay is vandaag uit de selectie van Stoke gezet en heeft na PSV echt vrijwel niets meer gepresteerd. Vond het bij PSV een prima speler maar die jongen heeft toch de verkeerde mentaliteit.quote:
Alsjeblieft niet zeg. En voor welke positie? Ik weet dat Brands een aantal jaren geleden geprobeerd heeft hem terug te halen dus hij doet deze zomer ongetwijfeld weer een nieuwe poging. Zo rolt Brands.quote:Op donderdag 29 maart 2018 07:38 schreef BadderHaring het volgende:
Afvallay kan deze zomer voor een prikkie weg bij Stoke.
Doen of niet doen? 32 jaar, tegen die tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |