PVDA en Leefbaar gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:06 schreef Nattekat het volgende:
Leefbaar, PvdA, VVD en CDA/GL lijkt mij het meest waarschijnlijk.
is er nog plek voor me daar?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hier in het hoge Noorden doen we niet aan DENK en NIDA
Het alternatief is D66quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:07 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
PVDA en Leefbaar gaat hem niet worden
CU SGPquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Oude college + VVD. Oh kut kom je op 22. 1 te weinig.
Nee we zitten vol.quote:
Dat zeggen ze nuquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
D66 gaat er niet in komen. Die hebben zichzelf uitgesloten.
Want die doen volgens jou mee in R'dam? Ik acht Eerdmans daar te intelligent voor (als het wel zou kunnen).quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:05 schreef raptorix het volgende:
Mooie overwiniing van Joost, hopelijk sluit hij zich aan bij FVD.
Nood breekt wet. Zal gezien de omstandigheden misschien wel moeten.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:07 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
PVDA en Leefbaar gaat hem niet worden
Genieten wordt datquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:09 schreef Nattekat het volgende:
Hieronder straks een scheldkanonne als reactie op de vele domme kiezers in dit land
Doelde er meer op dat hij voor FVD gaat bij 2e kamer.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Want die doen volgens jou mee in R'dam? Ik acht Eerdmans daar te intelligent voor (als het wel zou kunnen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |