Dit ja.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:11 schreef DSVM het volgende:
Helft heeft ''niks te verbergen'' zeker![]()
Dom volk
geloof je dit ?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was toch allang duidelijk in peilingen dat het spannend zou worden.
Ik denk dat een heel groot deel van de voorstemmers of geen idee heeft waar ze voor stemden of 'niks te verbergen' hadden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:11 schreef DSVM het volgende:
Helft heeft ''niks te verbergen'' zeker![]()
Dom volk
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:12 schreef Guanabana het volgende:
Als Chris Zegers deze uitslag zou moeten presenteren ging hij helemaal door het lint.
Op naar het grote DDR-66 rijkquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:11 schreef Cattivo het volgende:
Eng dat zoveel Nederlanders Stasi praktijken wil hebben.
Dionne trok iets uit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:12 schreef richolio het volgende:
Waarom is iedereen ineens wild? Wat gebeurt er? Ik kijk nog niet
Exitpoll referendumquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:12 schreef richolio het volgende:
We gaan verlengen en anders pingels.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:12 schreef richolio het volgende:
Ik had echt nog meer voor-stemmers verwacht.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:11 schreef skysherrif het volgende:
Al die teringbejaarden die niet weten waar ze op moeten stemmen.
Vooral oudere mensen denk ik.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat een heel groot deel van de voorstemmers of geen idee heeft waar ze voor stemden of 'niks te verbergen' hadden.
Ik zat al helemaal klaar voor de enorme teleurstelling. Valt idd mee.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De prognose was 30% tegen, dus het valt nog mee.
het gebeurd overal ter wereld ,behalve in NLquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is Nederland, geen derdewereldland. Hou op met je onzinposts
Minder dan het vuil onder mn schoenenquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit zijn krakers, nog minder dan kakkerlakken
Exit polls zijn meestal wel iets nauwkeuriger dan peilingen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was toch allang duidelijk in peilingen dat het spannend zou worden.
D66 houdt nooit woord, die draaien als een windvaan met de wind mee. Ga dus maar niet af op wat die zeggen of gezegd hebben. (zie reactie leugen Zijlstra, zie reactie referendum, zie penthouse).quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
D66 gaat er niet in komen. Die hebben zichzelf uitgesloten.
Wat jij insinueert is dat of Ipsos fake peiling doorgeeft of dat NOS valse berichten naar buiten brengt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
het gebeurd overal ter wereld ,behalve in NL
Jammer dat het ontnemen van burgerrechten verboden is tegenwoordigquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Minder dan het vuil onder mn schoenen
Dat dacht Hillary ook.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Exit polls zijn meestal wel iets nauwkeuriger dan peilingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |