De meeste mogen ook blijven. Van deportatie is geen sprake, illegalen blijven en masse in Nederland hangen. Bed, bad en brood. Een generaal pardon komt er vast weer een keer.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 15:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is dan wel van de asielzoekers die mogen blijven
En nee zo makkelijk wordt je niet genaturaliseerd, zelfs niet uit landen waar de mvv plicht niet voor geld.
Precies. Heel erg saai, niet kunnen genieten van het leven. Dan ga ik toch liever werken. Werken is zelfs heel gezond voor geest en lichaam.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 15:11 schreef Homey het volgende:
[..]
Jij kan het je niet voorstellen. Dat kan. Veel mensen zitten daar heel anders in. Ken persoonlijk een paar mensen. Niet dat die dolgelukkig zijn, maar die vinden het wel prima in de bijstand. Hosselen wat bij in de zwarte economie (schoonmaak klusjes, wietplantjes), crossen wat rond in hun auto, beetje hangen....
keerzijde is nooit op vakantie, geen gezin, nooit uit eten. Lijkt me ook niks, maar goed.
Van de 4.320 asielzoekers in 2015 die weer vertrokken zijn is de helft met dwang het land uitgezet dus hoe kom je er bij dat er van deportatie geen sprake zou zijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 15:12 schreef Homey het volgende:
[..]
De meeste mogen ook blijven. Van deportatie is geen sprake, illegalen blijven en masse in Nederland hangen. Bed, bad en brood. Een generaal pardon komt er vast weer een keer.
4320 nog wel, en hoeveel kwamen er binnen?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 15:17 schreef Chewie het volgende:
[..]
Van de 4.320 asielzoekers in 2015 die weer vertrokken zijn is de helft met dwang het land uitgezet dus hoe kom je er bij dat er van deportatie geen sprake zou zijn?
Hier nog meer cijfers
https://www.rtlz.nl/opini(...)oze-asielzoekers-ook
Over het punt missen gesprokenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 15:24 schreef Grems het volgende:
[..]
4320 nog wel, en hoeveel kwamen er binnen?
En wat was de reden van die dwang - leg je dat er ook nog even bij uit svpquote:Op dinsdag 27 maart 2018 15:17 schreef Chewie het volgende:
[..]
Van de 4.320 asielzoekers in 2015 die weer vertrokken zijn is de helft met dwang het land uitgezet dus hoe kom je er bij dat er van deportatie geen sprake zou zijn?
Hier nog meer cijfers
https://www.rtlz.nl/opini(...)oze-asielzoekers-ook
En waarom is dat zo van belang in mijn reactie op de uitlating van Homey dat er van gedwongen deportatie geen sprake zou zijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 15:27 schreef matspontius het volgende:
[..]
En wat was de reden van die dwang - leg je dat er ook nog even bij uit svp
Zodat we een beter beeld krijgen waarom deze "deportatie" heeft plaatsgevonden - dat is toch niet zo moeilijk. Jij komt wederom met getallen en ik vraag me dan af wat de oorzaken hiervan zijn ......quote:Op dinsdag 27 maart 2018 15:28 schreef Chewie het volgende:
[..]
En waarom is dat zo van belang in mijn reactie op de uitlating van Homey dat er van gedwongen deportatie geen sprake zou zijn?
Of blijf jij het punt ook maar liever missen?
Niet alle niet-westerse immigranten zijn moslim.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 14:30 schreef Lachmed het volgende:
[..]
Zitten ook moslims tussen die belastingcentjes betalen he.
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:59 schreef JimmyDean het volgende:
PVV-stemmers zitten ook massaal in de bijstand.
Hier in Nederland hebben we de afgelopen decennia natuurlijk vooral kansarmen binnengehaald. Geen chirurgen en ingenieurs uit een hip appartement in Marrakech; maar analfabeten die midden in het Rifgebergte in plaggenhutjes van stront woonden e.d. Het is vrij logisch dat het gemiddelde IQ van de moslims hier daardoor wat lager ligt.quote:
Zeg ik toch ook niet paquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:22 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Niet alle niet-westerse immigranten zijn moslim.
Als je uit een land komt waar je voornaamste zorgen zijn of je de volgende dag haalt, of dat je die dag wel eten en drinken hebt, dan is de bijstand in Nederland een ongekende oase van rust.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 15:07 schreef Hexx. het volgende:
Kan me niet voorstellen dat iemand gelukkig is met bijstand. Niks kunnen doen en kopen. Dag in dag uit hetzelfde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |