SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
nummer 69 op de kieslijst?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb op de hoogste vrouw van de lokale partij gestemd.
ik ook op een plaatselijke partij.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb op de hoogste vrouw van de lokale partij gestemd.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nummer 69 op de kieslijst?
Ja heel veel mensen denk ik, beter.quote:
Beter dan het huidige gedrocht.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen het hoogstens aanpassen bij een NEE.
Ik ben nog niet thuis. En als ik thuis ben ga ik de deur niet meer uit.quote:
Je kan ook je vriendin laten stemmen heeft mijn pa ook gedaan ivm werk.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet thuis. En als ik thuis ben ga ik de deur niet meer uit.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je kan ook je vriendin laten stemmen heeft mijn pa ook gedaan ivm werk.
Nou ja niet jouw vriendin.![]()
ah ja dat is niks danquote:
Dan verlies ik het vertouwen in de mensheid.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zal toch een JA worden
dat dusquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan verlies ik het vertouwen in de mensheid.
"Ja maar ik heb niks te verbergen."quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
http://forum-fok.digidip.(...)2%2F100%23p177988710quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
"Ja maar ik heb niks te verbergen."
We hebben niks verbergen, alles is toch al open.quote:Haar stem voor de sleepwet vindt ze niet meer dan logisch. „In deze tijd is alles al zo open met bijvoorbeeld Instagram en Facebook.
Uhuh.quote:Ze willen liever niet met hun naam genoemd worden
Dat dacht ik ook, maar toch nog maar ff gedaan.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:18 schreef BoneThugss het volgende:
Ik neem niet eens meer de moeite om te gaan stemmen, afgelopen verkiezingen is de laatste keer geweest.
waarom ben je daar tegen ?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:22 schreef noodgang het volgende:
Ik heb blanco gestemd bij het referendum. Ik ben tegen referenda
De ironie.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
http://forum-fok.digidip.(...)2%2F100%23p177988710
[..]
We hebben niks verbergen, alles is toch al open.
[..]
Uhuh.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:22 schreef noodgang het volgende:
Ik heb blanco gestemd bij het referendum. Ik ben tegen referenda
Oohja, wel goed van de mensen die gegaan zijn, ik had er echt geen tijd voor.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar toch nog maar ff gedaan.
alle bejaarden stemmen ja.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt nog 1,5 uur om tegen te stemmen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Oohja, wel goed van de mensen die gegaan zijn, ik had er echt geen tijd voor.
Vind het ook onzinnig, die wet komt er toch wel.
Omdat ik niet geloof dat mensen weten waar ze beslissingen over nemen. Over het algemeen lezen mensen zich amper in. Ook is er de neiging om overal maar tegen te zijn, waardoor er amper iets van de grond komtquote:
Nah.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt nog 1,5 uur om tegen te stemmen.
Die hechten ook gewoon waarde aan privacy.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
alle bejaarden stemmen ja.
2.5 toch?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt nog 1,5 uur om tegen te stemmen.
Wekker zetten en lekker slapen in de treinquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit in de trein maar dreig in slaap te vallen
straks rij je een station verderquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit in de trein maar dreig in slaap te vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |