modequote:Op woensdag 21 maart 2018 15:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik snap de tunnel aan de vooronderzijde niet. Waar is die voor?
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
achter het station zeepjes rapen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:57 schreef CarltonBanks het volgende:
Ik weet een plek waar je tot 1000 tot 5000 dollar per dag kan verdienen.
nee gek, gewoon op een bankquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
achter het station zeepjes rapen?
Ik denk zodat je hem aan kunt snoeren om zo het silhouet nog ongemakkelijker en lulliger te maken. Zelfde als bijvoorbeeld broeken die net te kort zijn en een knullige lichaamshouding. Je ziet het veel in een bepaalde modehoek.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dan kan een vrouw voor je gaan zitten op haar knietjes en de man pijpen, zo wordt het hoofd van de vrouw niet natquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dus je denkt dat de enige functie aansnoeren is? Zou kunnen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:00 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik denk zodat je hem aan kunt snoeren om zo het silhouet nog ongemakkelijker en lulliger te maken. Zelfde als bijvoorbeeld broeken die net te kort zijn en een knullige lichaamshouding. Je ziet het veel in een bepaalde modehoek.
Dit gaat je niet lukken bij de Bristol.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:01 schreef yosander het volgende:
Gewoon naar de Bristol gaan en een twee maten te grote regenjas kopen. Kun je 1480 euro besteden aan de opticien.
Jawel. Gewoon extra klittebandje en/of knoop erop zetten!quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit gaat je niet lukken bij de Bristol.
[ afbeelding ]
Mooie open deur ditquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:57 schreef CarltonBanks het volgende:
Ik weet een plek waar je tot 1000 tot 5000 dollar per dag kan verdienen.
Niet logisch, de buitenstof is korter dan de binnenstof.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:01 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Dan kan een vrouw voor je gaan zitten op haar knietjes en de man pijpen, zo wordt het hoofd van de vrouw niet nat
Ik denk het, maar ik weet het echt niet want het is niet een stijl die ik mooi vindquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dus je denkt dat de enige functie aansnoeren is? Zou kunnen.
De damesmode met wijde of uitlopende hoogwaterbroeken vind ik ook niets.
Denk dat mensen die dit kopen zich voornamelijk per taxi voortbewegen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Welke mensen kopen dit eigenlijk?
Je ziet er nooit iemand mee lopen.
Slippers zijn best prijzig:quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:07 schreef jigggy het volgende:
Balenciaga vind ik buiten de schoenen om echt verschrikkelijk
Dat hele merk lijkt een hele grote fuck you naar de consument. Slippers die 450 keer over de kop gaan, een leren markt tas en afunctionele jassen etc....quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Slippers zijn best prijzig:
450,-
[ afbeelding ]
dat zijn echt fantastische slippersquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Slippers zijn best prijzig:
450,-
[ afbeelding ]
Hij heeft inderdaad wel iets weg van een pistoletje.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar zeg nou eens eerlijk: Die rechter zou toch zomaar een zoon van Pechtold kunnen zijn?
[ afbeelding ]
Pistoletje?quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:19 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad wel iets weg van een pistoletje.
En zijn zus ook...quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Subklacht: die gast op de eerste afbeelding lijkt op Pechtold.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |